דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ילדי חטיבת ביניים זרזיר בעד כדורגל ונגד סמים ואלכוהול 

מאת    [ 17/11/2010 ]

מילים במאמר: 1092   [ נצפה 4244 פעמים ]

אמור לא לסמים         אמור כן לחיים

Foundation for a Drug-Free World

________________________________________________________________

 

ילדי חטיבת ביניים זרזיר בעד כדורגל ונגד סמים ואלכוהול

בתמיכת כוכב הכדורגל ושחקן "מכבי חיפה" מוחמד ג'דיר  

 

טורניר כדורגל  "אמור לא לסמים, אמור כן לחיים" נערך בשבועיים האחרונים, בבית הספר חטיבת ביניים של זרזיר.

500 תלמידי כיתות ז', ח' ט' שיחקו או צפו במשחקי הכדורגל של הטורניר. השחקנים לבשו חולצות שעליהן מתנוססת הסיסמא "אמור לא לסמים, אמור כן לחיים" בעברית ובערבית.

5 בנות מחטיבת הביניים הוכשרו על ידי מתנדבי "עולם ללא סמים" להיות מרצות של קמפיין "אמור לא לסמים, אמור כן לחיים".

המרצות הצעירות למדו להעביר את ההרצאות - "מהו סם", "ההשפעות הגופניות", "ההשפעות המנטליות". הן קיבלו ידע אמיתי על סמים ואלכוהול, כך שיוכלו להעביר ידע זה לתלמידים של חטיבת הביניים. במהלך ימי הטורניר המדריכות הצעירות העבירו את ההרצאות לילדי בית הספר. בבית הספר הובילה את הפעילות משעור אולפת רכזת מניעת סמים ואלכוהול כשהיא ממריצה את כל הצוות והילדים להשתתף בפעילויות של הטורניר.

 

סיום חגיגי של הטורניר

ביום ראשון האחרון התקיימו ארועי סיום הטורניר. את הטקס החגיגי פתח נציג משרד החינוך, ד"ר עלי חריב, מפקח כולל של בית הספר. לאחר שמר חריב נשא את דבריו בהם שיבח את הפעילות של בית הספר, נערכו משחק הגמר ומשחק הידידות בין המורים לנבחרת התלמידים כאשר גם המורים וגם התלמידים לובשים את חולצות הקמפיין.

בטקס סיום הטורניר הוענקו גביעים למקום ראשון ושני ומדליות למשתתפי הקבוצות שעלו לגמר.

כמו כן, הוענקו תעודות מרצה של ארגון "עולם ללא סמים" לכל המרצות שהוכשרו על ידי מר ישראל סיבוני, ממתנדבי הארגון, שהעביר את ההכשרה.

 

תעודת הערכה של "עולם ללא סמים" הוענקה למר מחמוד מזאריב, מנהל מחלקת חינוך, מועצה מקומית זרזיר, על הפעילות הרחבה והמקיפה, למניעת שימוש בסמים ואלכוהול, שנערכה בבית הספר. מחמוד מזאריב קידם את הטורניר לאורך למעלה מחודשיים ועבד ללא לאות, מהרגע שהועלה הרעיון על ידי מתנדבי "עולם ללא סמים" ועד לסיומו המוצלח במשחקי הגמר ובחלוקת הגביעים. מחמוד הודה בטקס לכל צוות בית הספר שקידם את הפרויקט, לתורמים ולכל מתנדבי "עולם ללא סמים"- הגב' אילת מליס כהן, מובילת הארגון, גב' מירב מויגר, מר ישראל סיבוני, מר אלי חיים ועפר שמעוני.

 

תעודת הערכה של "עולם ללא סמים" הוענקה לבית הספר חטיבת הביניים. התעודה ניתנה על ידי הגב' אילת מליס כהן, מובילת "עולם ללא סמים" למנהל בית הספר, מר חאלד ג'דיר אשר תמך בארוע מתחילתו ובמהלך הטקס דאג להיות עם התלמידים, לשמור על האוירה המרוממת שלהם ולעזור להם לעודד את הקבוצות שמשחקות כדורגל.

מר חאלד ג'דיר, העביר את ברכת ראש המועצה מר חסן אלהיב לתלמידים המורים וההנהלה.

 

ראויים לציון שני המורים לספורט, שערכו את משחקי הכדורגל בין הכיתות במהלך השבועיים של הטורניר- מר יעקב גריס ומר מאהר גריפאת.

 

כוכב הכדורגל ושחקן "מכבי חיפה", מר מוחמד ג'דיר, היה אורח כבוד של ארועי סיום הטורניר. מר מוחמד ג'דיר, אשר השתתף בארוע בהתנדבות, שיבח את הילדים על פועלם וסיפר להם על ילדותו, על מאמציו לקדם את עצמו כילד שאוהב כדורגל, ועל תמיכתו במאבק בנגע הסמים והאלכוהול. הילדים הריעו למוחמד ולאחר מכן רבים מהם ניגשו אליו והקיפו אותו עם שאלות ובקשות לחתימות והכל בהתלהבות עצומה.

 

ד"ר אביגדור הדר, נציג איגוד התקשורת והעיתונות בישראל אל מול משרדי הממשלה, אשר תומך בפעילות "עולם ללא סמים" לאורך תקופה ארוכה, נכח בארוע כאורח כבוד.

 

בטקס חלוקת הגביעים והמדליות נכחו גם מר דוד סוויסא, מנכ"ל בית ספר שש שנתי של רשת "עמל", גב' מירי גלם יועצת ראש המועצה לענייני חינוך ורכזת פרויקט "עיר ללא אלימות", גב' סמר רחאל, מר עיאדה עיאדאת, גב' אמירה מזאריב חברי צוות הניהול בבה"ס ומר אליאס חדד, רכז חינוך חברתי של בית הספר חט"ב זרזיר.

בישיבת סיכום הארוע, מר ראסם עקואי, מלווה בית ספרי, שיבח את הפעילות ובירך על היוזמה.

מר חאלד ג'דיר מנהל בית הספר חט"ב זרזיר, שבתחומו נעשו כל פעילויות הטורניר, ציין בישיבה כי במהלך ימי הטורניר האלימות בבית הספר כמעט נעלמה לגמרי.

מר מחמוד מזאריב ומנהל בית הספר הודו לכל מי שתרם להצלחת יום חשוב זה, לצוות המורים של בית הספר והמחנכים במיוחד, חברי צוות הניהול, התורמים ספריית אלהודא במזאריב ומוסא עיאדאת, מר איברהים חוג'רת, ממתקי ג'ינדווי, מסעדת סולטן, בית מרקחת המרכז,  ובמיוחד חברת "עפיפי".

המנהל הודה לתלמידים אשר גילו אחריות ובגרות ותרמו להצלחת הפעילות וכן הבטיח להם שתהיינה פעילויות דומות בעתיד. לסיום ברך מר חאלד את כל הנוכחים ב "עיד אדחא סעיד ומבארק לכולנו".

 

תעודת הערכה מיוחדת ניתנה למר אניס עפיפי, מהבעלים של חברת ההסעות "עפיפי", אשר נכח בטקס, יחד עם פרוק ברקאת אחראי ההסעות של החברה. חברת ההסעות "עפיפי" תמכה בארוע וסייעה בתרומה נדיבה ורחבת לב לטורניר "אמור לא לסמים אמור כן לחיים".

 

להקת הדבקה "אלאנואר" מכעביה הופיעה בטקס הסיום, בהתנדבות. הילדים קמו ממקומותיהם, לעודד את הלהקה ובסיום המופע הם הצטרפו למעגל רוקדים.

 

 

"עולם ללא סמים"

"אנו מאמינים כי ילדים שיודעים את העובדות האמיתיות לגבי שימוש בסמים ואלכוהול, יוכלו להחליט בעצמם לא להשתמש בסמים ואלכוהול. הפעילות שהקיימה בבית הספר חטיבת ביניים זרזיר, במהלך השבועיים האחרונים איפשרה לתת את הידע האמיתי, לכל ילדי בית הספר, כשבנוסף יש לבית ספר כעת מרצות צעירות שתמיד תוכלנה להעביר את ההרצאות לתלמידים על מנת לרענן את הידע" - אילת מליס כהן, מובילת ארגון "עולם ללא סמים". ארגון "עולם ללא סמים" הינו ארגון של מתנדבים הפועל ב- 125 מדינות. הארגון, אשר הוקם על ידי ארגון הסנטולוגיה כאחד מבין מגוון הפעילויות לשיפור חברתי שהתנועה יזמה עובד עם בני נוער, הורים, מחנכים, ארגוני מתנדבים אחרים ועם כל מי שיש לו אינטרס לעזור לאנשים לנהל חיים נקיים משימוש בסמים.

 

________________________________________________________________

www.notodrugs.co.il  www.il.drugfreeworld.org

notodrugs.yestolife@gmail.com ישראל

info@notodrugs-yestolife.org

 

כתובת למשלוח דואר : אילת מליס כהן, מסדה 36 חיפה 33075

©   כל הזכויות שמורות ל"עולם ללא סמים"-        Foundation for a Drug-Free World





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב