דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סדנת נשים - על ההבדל הקטן ביננו 

מאת    [ 10/11/2010 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 2829 פעמים ]

סדנה על הבדלים בין המינים

 

מכירים את חוק השלוש - שואלים אישה עם כמה גברים היא שכבה - היא מחלקת בשלוש ואומרת את התשובה, שואלים גבר עם כמה נשים הוא שכב והוא מכפיל פי שלוש. במהות נשים וגברים שונים (לצערנו או לשמחתנו).

 

בין גבר לאשה

אנחנו הגברים הרבה יותר פיזיים, העוררות הפיזית שלנו הרבה יותר גבוהה. לכן עוררות חיצונית גורמת לעוררות פנימית ואצל נשים כמובן ההפך, התחושה וההרגשה הפנימית גורמות לפעילות ועוררות חיצונית.

 

משפטי נשים

דוגמה פשוטה מחיי היום יום, אתמול זוגתי התלבשה לחתונה משפחתית שהיינו צריכים להיות בה. אני הייתי בשיחת עסקים לאחר כדקה היא אמרה לי משהו כמו "יובל אני פה".. הבנתי שמתחיל ברוך, ואכן צדקתי, אשתי האהובה התחילה באמרה שאני לא שם לב אליה, "איך יכול להיות שאני מתלבשת כל כך יפה ואתה לא שם לב", ואני אמרתי.. הייתי בטלפון.. לא עזר... כי מיד היא אמרה "ורק שהערתי לך אתה סיימת את השיחה.." ואז הגיע משפט המחץ "בזמן האחרון....". אם יש שני דברים שמפחדים אותי בקשר עם נשים זה המשפט " אנחנו צריכים לדבר" ו.."בזמן האחרון". ואני סך הכל הייתי בשיחה טלפונית.

 

גבר באמצע הוריקן אסטרוגני

כשאני מתרגז אני מנסה לשלוט על עצמי, לא להתפרץ ולהיות מאופק, זכר לחינוך העבר. לאומת זאת אצל חלק גדול מהנשים שהכרתי הדבר הפך לסוג של אומנות דרמטית. פתאום אני מרגיש שאני נמצא בסרט דרמה תורכי כשאכני מקבל את התפקיד הראשי. בכי, הרמת קול, והכי הכי חשוב  זה כשהטיפה הפוכת לשיטפון. מאירוע קטן זה הופך לטרגדיה. ואתה נמצא באמצע הוריקן ולא מבין איך בכלל נקלעת לזה.

אני פונה לצד הגברי ומחפש פיתרון .. בפעם הבאה אשים לב.. ואז מזדחלת לה הידיעה כי נשים לא מחפשות פיתרון אלא רק שיקשיבו להן. אני מאמץ את כל סבלנותי מקשיב שוב.. ואז אני אומר "תסלחי לי".. מילת הקסם.. לפתע הכל נעצר, השמש מתחילה לזרוח מבעד לעננים, קשת בשמים, חיוך על שפתיה. ואז הכל חוזר למסלולו... נוסעים לחתונה.

 

בעלי הוא כמו מלאך... גם שלי לא בן אדם

בדיחה צריכה להיות מפתיע עם פואנטה. ההומור משולב בכל תחום בחיים שלנו, אנשים שיודעים לצחוק על עצמם מפתחים פחות מצבי דחק. אם החברים שלכם צוחקים האחד על השני אין דבר יפה מזה אך אם נכנסת ציניות חלילה הלילה לא יגמר בסקס כנראה. אחת חולמת שמישהו הולך אחריה, היא מגבירה את קצב הליכתה.. וכך גם הוא.. היא מתחילה לרוץ והוא מאחוריה.. עד שהיא מגיע לגדר. מסתכלת ורואה כושי גדול ושרירי נווטף זעה.. שואלת אותו "כושי מה אתה רוצה לעשות לי".. עונה לה הכושי "גברתי זה החלום שלך".

 

החיים מלאים הפתעות

החיים מלאים בהפתעות אבל עם נשים זאת חוויה המשלבת את כל החושים ואת כל כרטיסי האשראי. אין ספק השוני זה כל היופי. סדנאות לנשים יש למכביר. בהרצאותי אני נתקל גם בלו מעט דברי "ביקורת" עלינו הגברים מצד הנשים. . אך כמה סדנאות להעצמת גברים יש - מעט מאוד.  גבר מי שהיה מוכן להשתתף בסדנא כזאת !! כנסו לקבל מידע על הטרנדים בתחום סדנאות לנשים

יובל בן בסט - מנחה קבוצות וגרפולוג. עורך סדנאות בתחום גרפולוגיה, אינטליגנציה רגשית, אסרטיביות, גרפולוגיה, צחוק והומור, לחץ ושחיקה, ניהול זמן, עבודת צוות, שפת גוף בין גברים לנשים. כתובת האתר  http://www.graphologia.net טלפון 050-5711160




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב