דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל 

מאת    [ 01/10/2010 ]

מילים במאמר: 344   [ נצפה 1882 פעמים ]

קידום אתרים בגוגל- מדריך שלם לביצוע נכון של קידום בגוגל. אין שום ספק שהיום, קידום בגוגל של אתר האינטרנט שלכם זה אחד הדברים החשובים ביותר שאתם יכולים לעשות על מנת להרוויח קצת יותר כסף.

הרי אם יש לכם עסק שעובד יפה בעולם הפיזי, אתם מתחילים לחשוב על פיתוח עסקי של העסק שלכם, זה מצב מעולה. השאלה היא מה אתם יכולים לעשות על מנת להרוויח עוד כסף לעסק, הרי זה המהות של פיתוח עסקי, להרוויח עוד כסף

אם עדיין לא נכנסתם חזק לתחום האינטרנט, אז אולי זה זמן מעולה, קידום בגוגל של אתר האינטרנט שלכם יעזור לכם מאוד וככל הנראה יקפיץ את המכירות של העסק כולו. החשיפה תעשה את שלה אין ספק בכך בכלל.

השאלה היא מה אתם צריכים לדעת על קידום בגוגל. היות ואתם בעלי עסק, אתם לא צריכים לדעת הרבה, רק מספיק כדי לעקוב אחרי מה שהחברה ששכרתם עושה. לכן אני שמח להקדיש מאמר קצר לנושא הזה של קידום אתרים בגוגל, אלה השלבים:

בדיקת שוק ומתחרים- כל תחום שקיים יש לו תחרות, אין בעל עסק שאין לו תחרות שאותו תחום. קידום אתרים בגוגל מושפע מהתחרות שיש באותו בתחום של בעל העסק, לכן יש לברר מיהם הכוחות המרכזיים מולם אנו מתחרים וכן אילו מילות מפתח רלוונטיות לאותו עסק. לפעמים קורה שמשקיעים הרבה כסף בקידום בגוגל, מגיעים למיקומים ולא מקבלים תוצאות, תימנעו מזה.

בחירת מילות מפתח מתאימות לאתר ותחום של האתר. אני מדבר גם על להתאים את מילות המפתח לתקציב הקידום. אם התקציב שלכם אלף שקל לחודש, אין טעם לקדם במילים סופר תחרותיות. כדי להתחיל לשפר את מיקום האתר הדרך הכי בסיסית היא לבצע שינויים באתר עצמו, וזה אומר אופטימיזציה למילות המפתח הרלוונטיות וכן הוספת תוכן המושתת על מילות המפתח שבחרנו.

קישורים נכנסים איכותיים לאתר- קידום אתרים בגוגל מושפע רבות מהקישורים שאתרים אחרים נותנים לאתר שלנו, לכן מקדם אתרים טוב צריך לספק קישורים טובים, בעלי PR גבוה כמה שיותר. במקרים רבים יש לבצע קמפיין קישורים ממומנים על מנת לשפר את מיקום האתר, אך כל זה תלוי במסגרת ההוצאה הכספית ובאופי התחרות. תזכרו שבכל מקרה צריך להתחשב בתקציב הקידום והזמן שעומד לרשותינו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב