דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קהילת סטארקראפט 2 ישראלית 

מאת    [ 22/09/2010 ]

מילים במאמר: 657   [ נצפה 2729 פעמים ]

רקע וכמו תמיד חייבים היסטוריה:

העולם למד להכיר לפני מספר שנים חברה העונה לשם, Blizzard Entertainment. החברה שמה לעצמה מטרה להגדיר מחדש את חוקי המשחק באינטרנט.

עד אז לא שהיה חסר משחקים, עד אז לא שלא היו משחקים טובים, עד אז לא שהיה טעם לפגם לאחרים. אבל מאז העולם קיבל תפנית. יש משחקים ויש משחקים של חברת Blizzard Entertainment. החברה הציגה יכולות גרפיות מדהימות יחסית לזמן ולתקופה, לא הסתפקה בטכנולוגיה וייצרה על ידי עובדיה המסורים סיפור שהולך ונבנה יחד עם השלבים עולם שמתקדם יחד איתך. אתה לא יכול לסיים את המשחק אתה גדל איתו ויותר מזה. הוא גדל איתך. תוסיפו לזה סיפור רקע דמיוני לחלוטין שמרגיש כל כך מציאות. בזה הסיפור לא נגמר כל זה מתרחש סביב העולם יחד בכל מיני מקומות קוריאנים משחקים מול אמריקאים קנדים מול צרפתים, גרמנים מול אנגלים ישראלים מול איראנים. הגאונות של המשחק שהוא שובר כל גבול שהכרנו עד היום. ומדהים הדבר ככל שיהיה המשחק גם מתאים לכל אחד. לא חשוב מה הרמה שלך ואם יש לך גנים של קוריאנים או לא, עדיין תוכל לשחק בצורה טובה ולהנות.

המשמעות היום:

כמו שציינתי לגבי המשחק בחלק הראשון, מיליונים חיכו ליציאות של השדרוגים וכמובן של המשחק החדש, סטארקראפט 2.  ציפיות פורומים מלאים שאלות תשובת, הכחשות, חצאי אמיתות, הודעות לתקשורות. ועולם שלם שגועש ורועש, הכל בכדי לשמוע משהו קטן על מה שהעולם ( מבחינת גיימרים בלזארד היא העולם ) צופה לנו. 

ביולי 2010 לאחר 12 שנה של ציפייה, יצאה המשחק בהשקה היסטורית והיסטרית בסיאול בירת קוריאה אשר משמשת באופן לא רשמי כבירת הגיימרים. קול התרועה של ההשקה ומה שקדם לו, לא פגע ולא אכזב כלל בתוצאה הסופית. המשחק עלה על כל דמיון.

כבר בשבוע הראשון החברה מכרה מיליון עותקים. ובשבוע הבא אחריו החברה מכרה עוד שלושה מיליון, העולם נכבש וצריך לומר שוב נכבש על ידי הגאונים מקליפורניה.

הרעש סביב:

המשחק המטורף שסוחף מיליון, מגלגל סביבו ואיתו יחד תעשייה שלמה. ניקח את קוראיה כמקרה בוחן, שם משחקים משודרים און ליין ועשרות אלפים מגיעים לתחרויות לצפות בשחקנים שהופכים להיות אלילי נוער. אם כאן רוב האנשים רוצים להיות, בראד פיט או אשתו, שם הם מעריצים אנשים שאפילו לא קוראים לעצמם בשם אלא בשמות המשחק שלהם.

כל תחרות עולמית כזו מפורסמת על ידי ענקיות הטכנולוגיה, הפרסים מגיעים לעשרות אלפי דולרים למנצח. המנצחים לאחר שכובשים כל פסגה אפשרית ומביסים אחד אחר השני את הטובים ביותר ומדובר על מיליונים של שחקנים. פורשים פותחים קייטנות ומחני אימון לדור הבא של השחקנים.

עד כאן אלו העוסקים במשחק ישירות. אליהם מצטרפים, המוני שדרנים וקריינים אשר מעניקים בדיוק כמו במשחק כדורגל, פירוש ושידור של משחקים אשר מתבצעים און ליין. שניים בעלי שם עולמי Husky; ו- Hd שני אמריקנים אשר גילו את הרצון של העולם לראות את המשחקים משודרים. אותם שנים פתחו ערוץ, http://www.starcraftarena.net/ אשר בו הם מקריינים ומעניקים שמות לאסטרטגיות חדשות וממצאים מושגים לעולם בעולם הסטארקראפט.

ישראל וכל האמור לעיל:

בישראל כמו רק בישראל, שני אחים צעירים הבינו את הרצון והדרישה של הקהל, הקימו אתר ישראלי גאה, אשר כולו מסקר את עולם ה- starcraft2 בעברית, הגדילו לעשות אותם אחים, והקימו אתר שנותן במה וקריינות לשחקנים ישראלים, כל לילה ישנם מספר משחקים אשר משודרים און ליין, ומקוריאנים על ידי מרי. גימייר  מלידה וחובב starcraft2  מושבע, לשידורים של מרי יש מעל ל- 7000 צפיות.

בנוסף יש באתר עשרות כתבות מתורגמות באישור, אשר נכתבו על ידי מיטב השחקנים, אל הכתבות מצטרפים מאמרים מידע, אסטרטגיות חדשות, ריפליים של המשחקים אשר מועלים לאתר וזוכים לשידור, קהילה ענפה אשר הולכת וגדלה. הקהילה עוזרת לשחקנים הצעירים לעלות ברמות.

כנראה בהשראת הקוריאנים, האתר יצא עם הטורניר הישראלי הגדול ביותר שהיה ב- starcraft 2. לטורניר נרשמו מעל למאה איש. דבר שהקשה על סידורים ושיבוצם למשחקים, לכן בעלי האתר עשו כמו בליגת האלופות הגרלת שלב הבתים אשר עלה ליו טיוב, סרטון מהנה ומצחיק: http://www.youtube.com/watch?v=jYRwwBFY9Y8

את הגמר יערכו בזכרון יעקב בשידור חי, כאשר שחקני חצאי הגמר והגמר יפגשו פנים מול פנים...

האתר הישראלי הקטן צומח וגדל לאט ובטוח, ללא ספק זה אתר ששווה ביקור לכל חובב המשחק וגם למי שמתעניין, רק הרעיון והדברים הקטנים של הקהילה המיוחדת הזו, נותנים תחושה טובה לכל מי שנכנס לאתר. ללא ספק  Blizzard עיצבה שוב את עולם המשחקים מחדש.

http://www.zergling.co.il/



אוהד מושבע וחובב רעיונות טובים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב