דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הדרכים לבצע הלבנת שיניים 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 3311 פעמים ]

כל הדרכים לבצע הלבנת שיניים

בימים עברו, לא הייתה כל חשיבות לעובדה אם השיניים שלנו מלוכלכות או נקיות, כל עוד הן מצליחות ללעוס מזון כמו שצריך, ולהרתיע את מי שצריך על ידי חשיפתן. אך כיום בעידן המודרני שיניים לבנות הן בגדר מצרך חיוני עבור כל מי שרוצה להרשים את העולם בעזרת חיוכים, לסמל רצון טוב, נכונות וחיוביות וכן לייצר אמפטיה בעזרת מראה שיניים לבנות ויפות. מהסיבות הללו רבים מבקשים כיום, הן גברים והן נשים, לעבור הלבנת שיניים ולזכות מחדש בחיוך שאיבדו.

 

הלבנת שיניים - מחזירים הלבנה ליושנה

במהלך הזמן אנחנו צוברים הרגלים שונים שגורמים לשיניים לכהות ולהאפיר, להצהיב ולהיראות פחות טוב, כמו עישון של סיגריות, שתייה של משקאות כמו קפה ותה, צריכה של תרופות שונות וכן הלאה, המייצרים על השיניים שלנו גוונים בלתי רצויים, אותם ניתן להעלים בעזרת טיפולי הלבנת שיניים ולהגיע אל התוצאה הרצויה של שיניים לבנות וחיוך יפה. כיום ישנן שיטות רבות לבצע הלבנת שיניים כאשרחלק מהן עובדות על הרעיון של יצירת ריאקציה בין חומר כימי ובין השן עליה הוא נמרח וחלקן עובדות על טיפול הלבנת שיניים בלייזר. במהלך טיפולי הלבנת שיניים החומר של השן והמבנה שלה אינם משתנים כלל, אלא רק הלכלוכים והכתמים שהצטברו עליהם עוברים הלבנה והבהרה.

 

שיניים לבנות בדרך הקלה

כל מי שמעוניין לעבור טיפול הלבנת שיניים ייתקל באחת מהשיטות הבאות: טיפולי הלבנת שיניים באמצעות סד ביתי או במרפאה, טיפול הלבנת שיניים בלייזר או בלד, תכשירים שונים כמו משחת שיניים מיוחדת למען שיניים לבנות וצחורות, ציפויי חרסינה וכן הלאה. כל אחד מהטיפולים הללו לוקח זמן שונה, מתבצע בפיקוח שונה- חלקם אצל רופא שיניים, חלקם בצורה עצמאית בבית, וכן הם נבדלים זה מזה גם במשך הזמן שבו הם מחזיקים.

רבים מכם ישמחו וודאי לדעת, כי כיום ניתן לעבור טיפול הלבנת שיניים גם אצל קוסמטיקאית, מבלי הטורח של הגעה אל מרפאה, ולהשיג שיניים לבנות בעזרת מכשיר ייחודי שפותח בקנדה. במהלך טיפול הלבנת שיניים של מכשיר הקוויק סמייל, נמרח ג'ל על השיניים, לאחר מכן נמתח עליהן סד מיוחד, ולאחר מכן המכשיר פועל במשך עשרים דקות בלבד, בעודו הופך שיניים מלוכלכות אל שיניים לבנות הן בלסת התחתונה והן בעליונה, במקביל. שיטה זו מאפשרת לכל מי שרוצה להשיג שיניים לבנות לעשות זאת בדרך הקלה, המהירה, הפשוטה והיעילה ביותר, תוך חיסכון בכסף ובזמן ומבלי להגיע אל רופא השיניים

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. 052-8705343 www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב