דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפרויקט הראשון בישראל לרישות תחנה מרכזית במסכי מידע דיגיטאליים משוכללים לנוסעים הושלם בתחנה המרכזית בנתניה באמצעות הטלוויזיות המקצועיות של סמסונג 

מאת    [ 31/08/2010 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 2513 פעמים ]

בתחילת החודש נחנכה בנתניה התחנה המרכזית החדשה (משופצת) במעמד שר התחבורה, ישראל כץ וראש העיר, הגב' מרים פיירברג-איכר. התחנה המרכזית בנתניה היא התחנה הראשונה בישראל שמרושתת בצגי מידע טכנולוגיים של חברת סמסונג, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת חיון. היקף הפרויקט, שהושלם ע"י חברת ההפקות אולטופ,  נאמד במאות אלפי שקלים. זאת, במסגרת פרויקט רחב בהיקף של מיליוני שקלים שעתיד להגיע לתחנות מרכזיות נוספות בישראל.

 

התחנה המרכזית בנתניה צוידה בכ- 20 טלוויזיות מקצועיות (LFD) מתוצרת סמסונג שנועדו לתת מידע לנוסעים על קווי האוטובוסים ליעדים השונים. כיום, רוב התחנות המרכזיות בישראל אינן מרושתות במערכות טכנולוגיות למידע לנוסעים, דבר שהוא בהחלט מתבקש עקב השינויים התכופים של הזמנים והקווים. התחנה המרכזית בנתניה בחרה להיות החלוצה הטכנולוגית בישראל בשילוב צגי מידע דיגיטאליים משוכללים לנוסעים באמצעות הטלוויזיות המקצועיות של סמסונג.

 

שר התחבורה, ישראל כץ וראש העיר, מרים פיירברג-איכר התרשמו מהמסכים המשוכללים של סמסונג, שנשאו ברכה לרגל חנוכת התחנה, וקיבלו הסבר קצר מאת בוקי חיון, מנהל פיתוח עסקי בקבוצת חיון- נציגת סמסונג אודות המסכים וייעודם. לסיור הצטרפו גם דוד חנונו – מנהל המוצר של המסכים המקצועיים בקבוצת חיון וירון לב, מנהל מוצר IT בסמסונג ישראל.

 

הטלוויזיות המקצועיות נועדו לעדכן את הנתונים בכל רגע נתון וכך להעניק לנוסעים את המידע העדכני ביותר. בנוסף למידע השגרתי שניתן לנוסעים בתחנות השונות באמצעות שילוט או מסכים רגילים, ישנם פעמים שישנו עיכוב עם קו זה או אחר, שביתת נהגים ועוד סיטואציות כאלה או אחרות בלתי צפויות. המסכים של סמסונג שהותקנו בתחנה המרכזית בנתניה, ניחנו ביכולת שליטה מרחוק באמצעות מחשב שנמצא בתוכם ויעדכנו את הנוסעים באופן מיידי על השינויים. כך יימנע הצורך להמתין בתור הארוך לקבלת מידע בדלפקי המודיעין.

 

את קטגוריית ה- Large Format Display (LFD), שהפכה לדבר החם בעולם הפרסום הדיגיטאלי, החלה SAMSUNG לשווק בשנה האחרונה. במסכים אלה, ישנה זווית לצפייה מקסימאלית של 178 מעלות ובכל זווית שבה ממוקם המסך. אם התוכן ייראה טוב יותר במצב אנכי, כדוגמת הופן שבו מוצג המיד בתחנה המרכזית בנתניה, הפיכת המסך פשוטה ושינוי התמונה מתבצע מיידית. יש במסך איזון מושלם בין הניגודיות (1:10.000) לבהירות (700cd/m2), שמקנה הצגת שידור מושלם, גם בשטחים מוארים במיוחד.

 

בנוסף לכל יתרונותיו של המסך ניתן לבנות ממספר מסכים קיר וידאו קל ופשוט להרכבה- קיר וידאו של 16 מסכים ניתן לבנות תוך חצי שעה בלבד.

 

מסכי LFD של SAMSUNG נמכרים בגדלים: 23", 32", 40", 42", 46", 50", 52" 57", 63", 70" ו-82", המחולקים ל-3 טכנולוגיות- פלאזמה, LCD ו- LED. בכל המסכים רשת פנימית ושימוש בפונקצית ה-MDC (Multi-Display Control) לשליטה מרחוק בתצוגה ובהגדרות המסך באמצעות מחשב אחד. למסכים ישנם לוחות תצוגה ייחודים המאפשרים הורדת טמפרטורה ויכולת עבודה רציפה, ללא עמעום התאורה שמופיע במסכים שאינם מיועדים לשימוש זה לאחר שעות עבודה ארוכות. ניתן לשלב את המסכים בתצורת video wall, תוך אפשרות ליצירת צורות תצוגה שונות עד לגודל של 410".

 

במסכים, שבכל אחד מהם קיים מחשב פנימי ניתן למצוא שילוב טכנולוגיית DNIe) PRO) Digital Natural Life engine לתמונה חיה וחדה בממדים אלה, רזולוציית HD מלאה של 1920x1080, יחס ניגודיות דינאמי של 1:10.000, מהירות תגובה של 8ms, התקנה מודולארית, עצמאית ומהירה.

ילון מדר, Allmedia http://allmedia.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב