דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פורום,פורומים 

מאת    [ 16/08/2010 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 1928 פעמים ]

פורומים

 

 

אז כן, פורומים הינו מונח מוכר כיום על ידי כל אדם ואדם אידיאלי (אכן לא מכוון למועדון הלילה השורץ חובשי כובעי נייק).
אלא למקום בו רוב הקהילה הצעירה והמשכילה כיום מעבירה את זמנה החופשי, התעסוקה שלהם הינה התייעצויות שונות ומגוונות, פורומים וקהילות רבות העוסקות במושגים רבים שתמיד כמה מהם נוגעים לכל אחד ואחד מאיתנו, הקהילה המבוגרת יותר מעדות המזרח לרוב רואים בזה ובאינטרנט בכללי כחוסר מעש מוחלט רק בגלל שאין להם הבנת הטכנולוגיה ואינם מוכנים לקבל שחיי הצעירים שכיום הוא טוב יותר פי כמה וכמה משחיו בעבר.

פורומים התכנים המקדמים ביותר


התכנים אשר קיימים בקהילות פורומים שונים הינם מגוונים, התכנים המבוקשים ביותר ברשת האינטרנט הינם תכני הורדה הקיימים בקהילות פורומים, ההורדות מקדמות כל מערכת פורומים באשר היא ? ברגע שהמשתמשים מפרסמים תכני הורדות וכמויות, קצב הפרסום הינו על בסיס של בין דקה ל-5 דקות, פורומים בהם יפורסמו תכנים מסוג זה יקודמו הלאה במערכות החיפוש ובגדולה שבהן: גוגל הדואג לקידום פורומים על פי מטרותיו ועקרונותיו הפשוטים.
ברגע שאנו דואגים לפרסם תכני הורדות ותוכן פיראטי, כמות הכניסות שנקבל לתוך הפורומים שלנו או עליהם אנו אחראים תהיה משמעותית עד מאוד (תלוי בנושא הפורום עצמו, משחקים, סרטים, שירים וכיוצא בזה), הפורומים כמו קהילת הפורומים של אטרף דואגים כיום לפרסום תכני הורדה שונים ? ביום שתדאגו לפרסומי משחקי מחשב להורדה קהילת הפורומים שלכם תעלה מעלה ברשימת ה-top 10 של גוגל להורדות משחקים.
העסק הינו מסוכן היות (פחות סיכון בפורומים) וקצב התביעות כנגד פיראטיות הינו רב מהרגיל, מחפשים מקומות וחורים בכדי לתקוף נוגדי חוקים ומפרסמי תכנים פיראטיים (יותר בקרב נגד אתרים מאשר הפורומים)בתוך פורומים, לדוגמא על זכויות יוצרים של סרטים הלוחמים במערכה נגד הורדות סרטים הינם א.ל.י.ס הדואגים לעבוד בלשכת המסחר ולהגן על זכויות יוצרים, לא פעם תבעו א.ל.י.ס אתרי הורדות סרטים למיניהם אך בעלי האתרים משתמשים כיום בפרצות חוק ידועות בכדי לחמוק מעונש.

פורומים איכות הקהילה

קהילות וגם פורומים שונים מחויבים לשמור על איכות הקהילה, זה תלוי בהנהלת הפורום ובמשתמשים הגולשים בו ? כיום לדוגמא פורום Gamer בקהילות פורומים נחשב לפורום במצבו הבינוני מבחינת רמת הקהילה, היות וטווח הגילאים שם הינו נע בין 13-17 ורובם בין 13-15, לכן זה גורם לירידה דרסטית ביכולת ההבנה של הקהילה על אף השמועות שאחד מהמנהלים שעלה ביוני 2009 חולל שינוי משמעותי באיכות הקהילה והעלה את רמתה בכמה מדרגות, על אף זאת הקהילה שם הינה צעירה מידיי ואין זה אומר שחסר להם ידע כי הידע שלהם בנושא רב ונרחב אך רמת התנהגותם עוד ילדותית ואינה תתאים לקהילת הגיימינג הבוגרת יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב