דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילונות ואופנה 

מאת    [ 28/07/2010 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2398 פעמים ]

 

עיצוב טוב דואג גם לתאורה מחמיאה. הדבר נכון לסלון, למטבח, וגם עבור חדרי ילדים. וילונות, היא אחת מן הדרכים לכסות, להאפיל ולסגור את קרני השמש או מקור האור הנכנס דרך החלון, קיימים היום בשוק סוגים שונים של וילונות חלקם עשויים פלסטיק על מנת לאטום את קרני האור ולהחשיך את החדר לגמרי, חלקם חצי אטומים, גם הם מפלסטיק ופעולתם רק מאפילה את החדר, אך אינה מחשיכה אותו וקיימים הוילונות הרגילים מהם אנו נהנים כנוי לחדר המגורים שלנו, אלו בדרך כלל מיוצרים מבדים פשוטים, עדינים, לרוב עם תוספות רקמה מעניינת וגוונים שונים אלא שאת קרני השמש הם לא בדיוק יוכלו לחסום, רק לתת הצללה קלה יותר לקרני השמש הנכנסות.

וילונות הם בדרך כלל כלי עיצוב ועניין של תופרים ומעצבים, את הטעם האישי שלכם תוכלו לשלב בהצעה שלהם שתתאים למראה וגודל החדר בו תוסיפו וילון. וילונות היום כבר אין צורך להזמין באופן פרטי, ניתן לגשת לחנות כלי בית קרובה ולמצוא וילון מתאים לגודל ולאורך בו תחפצו, ניתן להוסיף גם אביזרי פרזול שונים לוילון כתמיכה ויופי והכול במחירים עממיים.

סוג נוסף של וילונות קיים גם בעולם האמבט והקרמיקה בו תוכלו להשקיע באופן פרטי בנושא העיצוב. וילונות האמבט הם בדרך כלל שימושיים למטרה אחת בלבד והיא אטימות בפני המים שיתפזרו במרחב החדר כולו, על מנת לא למנוע נזקים וילונות האמבטיה עשויים אטימות של ניילון או פלסטיק גמיש, ניתן למצוא אותם בצבעים ובדוגמאות מעניינים בחנויות השונות.    

אחד מהרגלי הצריכה הגדולים ביותר אצל הישראלים, מי מאיתנו לא צריך את הטרנד הבא בארון?! את המותג הבא?! כחלק מן הראוי, היפה והנכון למציאות בה אנו חיים היום. אופנה נקנית בכל מוצר וביניהם אפילו ריהוט ואומנות. כל מותג חדש שהופך במהירות לחלק מאופנה נושא עימו אידאולוגיה ופסיכולוגיה שגם אותה רוכש הצרכן כחלק משיקוליו ובהתאם לקוד ההתנהגות והחיים אותם הוא חי.

כל חברה מכילה בחובה הרגלים קבועים של אופנה המשתנה בהתאם לקצב ולהתפתחות הסביבתית. הרגלי האופנה גילו בנו גם צדדים אפלים שלא בהכרח היה כדאי להראות כמו מעמד חברתי, כסף ויוקרה, לחץ חברתי בכל מה שנוגע לעולם האופנה היום דורש מאיתנו פעמים גם לרכוש מוצרים מיותרים וחסרי תועלת או שימוש כמו חולצות מודפסות סתמיות.

חברות אופנתיות היום מתהדרות באנשים מיוחדים על מנת לפרסם ולהאיץ את המוצר שברשותם. למור אופנה ועיצוב שהתפתח ורק בעשור האחרון נצמדו אנשים מיוחדים המבינים בעולם הייצור והעיצוב, התפתחות המקצוע והאנשים עודנו פרי וסמל של ערים שונות בעולם המוכרות היטב בעולם האופנה וביניהם מילאנו, פריז, ניו יורק ולונדון.

 

 



 


נכתב על ידי דני גלעד


מעצב אתרי אינטרנט


WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים


 






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב