דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות: 

מאת    [ 17/06/2010 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2398 פעמים ]

מה זה מתנות חינם? מתנות חינם הן בדיוק כמו שזה נשמע מתנות שמקבלים בחינם, תלושים לבגדים, בתי קפה, עיסויים, ארוחות חינם, כל דבר אחד שאתם יכולים לחשוב עליו, שהוא גם מתנה שהייתם רוצים לקבל בסיטואציה אחרת, העניין הוא שמקבלים את זה לגמרי בחינם. מגניב לא? אכן מגניב, בואו נרחיב על זה עוד קצת חברים:

למה שמישהו ירצה לתת רעיונות למתנות בחינם?

שאלה מצוינת, לא מדובר בגוף מסחרי שהשתגע ומעוניין לתרום מעצמו למען הזולת, ממש לא הכיוון. העניין הוא שהפרסום באינטרנט הוא נורא יקר. למה הוא נורא יקר? כי המפרסמים או משרדי הפרסום שאחראים על רכישת המדיה או על מציאת המדיום הפרסומי לוקחים לעצמם עמלות שמנות במיוחד, ברמה כזו שהופכת את כל העניין ללא משתלם.

כדי להתמודד עם הבעיה הגופים המפרסמים מצאו פתרונות אחרים לעניין הזה, כדי לחסוך בכל העמלות של הפרסומאים. אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא ליצור פלטפורמה ישירה שבה המפרסמים יוכלו לעבוד ישירות מול הגולשים עצמם, ללא מתווכים.

הפתרון הזה הוא אנחנו. המפרסמים ייהנו מתנועת הגולשים שלנו לאתרם וככה ייהנו מצופים הנחשפים לפרסומות שלהם עבור מחיר זול בהרבה, הגולשים מצידם יוכלו ליהנות ממתנות חינם אותן יתנו המפרסמים תמורת התנועה לאתר.

החישוב הוא כזה פחות או יותר: כדי לקנות 100 קליקים בכל צורת פרסום אחרת זה יעלה למפרסם לפחות x כסף לעומת זאת בצורה שלנו, אותה כמות של קליקים תעלה למפרסמים חצי x  , להם זה ממש משתלם לתת מתנות חינם.

מתנות חינם לגולשים-

מספיק דיברנו על המפרסמים, בואו נדבר עלינו הגולשים: האם שווה לנו להשקיע את המאמץ הנדרש כדי להיכנס לאתרי המפרסמים ולתת להם את הקליקים שהם צריכים? למה לא? הרי אנחנו בכל מקרה מבלים המון שעות פנויות בגלישה באינטרנט, אז למה לא להיכנס לאתרי המפרסמים וליהנות ממתנות חינם.

המתנות חינם, חלקן שוות מאוד וחלקן קצת פחות. מה יכול להיות כל כך גרוע בלזכות בארוחה זוגית בקפה קפה בחינם? או לזכות בסוף שבוע במלון יוקרתי, בגדים או כל דבר אחר, העיקר שזה מתנות חינם.

האתר נועד לתת מענה למפרסמים מצד אחד ולתת לגולשים את האפשרות לזכות בדברים בחינם, עבור הגלישה שלהם באינטרנט. אנחנו מקפידים על כך שכל מי שמגיע לו מתנה כל שהיא יקבל אותה ללא תקלות כל שהן. תיכנסו, תגלשו, תזכו במתנות חינם והכי חשוב תבלו.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב