דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סמסונג משיקה בישראל סדרת נטבוקים בעלי עיצוב ייחודי 

מאת    [ 01/06/2010 ]

מילים במאמר: 914   [ נצפה 2984 פעמים ]

קבוצת חיון, נציגת סמסונג בישראל, הציגה במסיבת עיתונאים שנערכה היום (ג') את קו המוצרים החדשים של סמסונג בתחום המחשבים הניידים. בחודש הקרוב תחל חברת חיון בשווק ניידי סמסונגג בישראל. הסדרה הראשונה שתושק תהיה סדרת הנטבוקים N הכוללת 3 דגמים: דגם N510,הכולל כרטיס גרפי NVIDIA ION בעל מסך LED HD "11.6 בפורמט 16:9, במשקל 1.46 ק"ג בלבד, דגם N210, בעל מסך LED "10.1, במשקל 1.34 ק"ג וזמן סוללה של עד 12 שעות ודגם N150, גם הוא בעל מסך LED 10.1 במשקל של 1.24 ק"ג. כמו שאר דגמי סמסונג גם דגם זה ניחן בעיצוב ואיכות מובילים, עם ציפוי ייחודי העמיד בפני שריטות וטביעות אצבע. כל הדגמים כוללים סוללת 6 תאים המספקת זמן עבודה ארוך, הודות למסך ה-LED בעל צריכת חשמל נמוכה ומעבד Intel Atom החדש ביותר (N450).

 

דגם N510 מאפשר ניידות מושלמת ללא פגיעה באיכות הביצועים. הנייד כולל פונקציה שימושית כאשר 1 מתוך 3 מחברי USB בנייד מאפשר הטענת מגוון מכשירים חיצוניים דוגמת טלפונים סלולאריים ומכשירי MP3 גם כאשר הנייד סגור. אורך חיי סוללה של עד 7 שעות, משטח מגע מובנה ומקלדת רחבה מאפשרים הקלדה מהירה ונוחה

 

מחשב ה-N510 של סמסונג הוא מהמחשבים הניידים הקלים בעולם בקטגוריית מחשבים בעלי מסך בגודל 12" במשקל 1.46 ק"ג בלבד כולל סוללה בת 6 תאים. בנוסף, נהנה המחשב מציפוי ייחודי ומבריק המשווה מראה חדשני ויוקרתי, ובנוסף, עוזר לשמור על מארז המחשב נקי מטביעות אצבע, כתמים ושריטות.

 

סמסונג N510 מצויד בכרטיס גראפי Nvidia ION המאפשר צפייה בסרטים באיכות מרהיבה ובאופן רציף וחלק, מהירות עיבוד תמונה גבוהה במיוחד ויכולות תלת מימד אשר קופצת מהמסך.

 

בנוסף צויד דגם זה בכרטיס -802.11bgn wireless, רמקולים מובנים 3W ואפקט SRS 3D הסאונד התלת מימדי, וכן במסך ''LED HD 11.6 בפורמט 16:9.


מחיר לצרכן: 2999 ש"ח

 


דגם
N210 נהנה מסוללת 6 תאים, בעלת אורך חיים של עד 12 שעות; עיצוב מוקפד באמצעות ציפוי רב שכבתי בדוגמת קריסטל ייחודית המונעת שריטות וטביעות אצבע תוך כדי עבודה ותנועה ומסך LED "10.1 הנוגד השתקפויות ומספק את התצוגה החדה ביותר והצבעים העזים ביותר.

 

בנייד כלים מתקדמים המאפשרים קישוריות מושלמת, באמצעות כרטיס -802.11bgn wireless וגם תוכנה ייחודית לסמסונג המאפשרת חיבור PC TO PC דרך WIFI כך שבכל רגע נתון מתאפשר משלוח מיילים, התכתבויות שיתוף קבצים והעברת מידע.

 

גם דגם זה צויד במקלדת עם מרחק אופטימאלי בין המקשים ומבנה מבודד של כל מקש המבטיחים הקלדה נוחה ומהירה.


מחיר לצרכן: 2199 ש"ח

 


דגם
N150 בעל משקל נמוך במיוחד של 1.24 ק"ג, מגיע עם סוללה בעלת אורך חיים של עד 8.5 שעות; מסך LED "10.1 עם רזולוציה גבוהה הנוגד השתקפויות ומספק תצוגה חדה וצבעים עזים; אפשרות לחיבור לרשת במהירות ובכל מקום באמצעות כרטיס אלחוטי-802.11bgn; טכנולוגיית AnyPC המאפשרת חיבור מהיר ובטוח למחשב המשרדי או הביתי. כל אלה עטופים בפסגה חדשה של עיצוב אופנתי עם ציפוי ייחודי ועמיד בפני שריטות וטביעות אצבע.

 

המחשב מצויד במעבד ה- Atom N450 החדש, המבוסס על הטכנולוגיה הניידת המתקדמת ביותר של אינטל, משפר את צריכת החשמל ומאריך באופן משמעותי את זמן העבודה בעזרת סוללה תוך שיפור בזמן התגובה וביצועי המחשב.


מחיר לצרכן: 1950 ש"ח

 

בכל דגם בסדרה N של סמסונג הושקעה מחשבה רבה הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה עיצובית", אומר ארמו דריהם, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, "המעטפת הקריסטלית של דגמי N210 הופכת אותם למובילים בסדרה ולוקחת את הניידות של סמסונג למימד עיצובי חדש. בנוסף, נהנית הסדרה מזמן סוללה ארוך במיוחד המאפשר הנאה מביצועי המחשב לאורך זמן ללא תלות בחיבור לשקע חשמלי.

 

"דגם N150 מיועד עבור המעוניין להשקיע בעיצוב מבלי להשקיע יותר מדי במחיר", מוסיף ארמו, "הוא ניחן במשקל נמוך במיוחד ומבטיח שילוב של מנצח של נוחות וניידות. ולבסוף, דגם N510 משלים את הסדרה ומסמל את המוניטין של סמסונג ושאיפתה לחדשנות, איכות בלתי מתפשרת ולביצועים יוצאי דופן. היכולות המוכחות של הסדרה כוללות גם כרטיס גראפי מתקדם וקישוריות מושלמת".

 

המפרט ממנו נהנים המחשבים הניידים של סמסונג מעניק למשתמש את נתוני הפתיחה הטובים ביותר לעבודה יעילה ולביצועים מרשימים. כחלק מתהליך הייצור ובקרת האיכות עוברים המחשבים של סמסונג 54 מבחני איכות שונים כדי להבטיח עמידות גבוהה ויכולת התאוששות מצבים קיצוניים.

 

הבשורה העיצובית של סמסונג זכתה להכרה עולמית בדמות עשרות פרסים חשובים בתחום המחשוב, ביניהם גם פרס איכות הסביבה TCO המאשרר שהמחשבים הניידים של סמסונג מצטיינים בהנדסת אנוש. תעודת TCO מבטיחה כי כל הנטבוקים של סמסונג נטולי כספית לחלוטין, כוללים תאורת LED וחוסכים באנרגיה.

את הנטבוקים החדשים של סמסונג ניתן להשיג באופיס דיפו ובאתרי סחר נבחרים ובמהלך חודש אפריל צפויים המחשבים להיכנס לרשתות נוספות.

ילון מדר, Allmedia http://allmedia.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב