דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתוח אתרים 

מאת    [ 22/04/2010 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2626 פעמים ]

איך וכיצד עושים פיתוח אתרים בצורה נכונה ללא שגיאות וטעויות שבעתיד יעלו לנו ביוקר? כמובן צריך לדעת למי לפנות. לרשותכם הסבר קצר על המדובר.
כיצד לפנות אל חברת פיתוח אתרים בצורה נכונה ולהבליט את הצרכים שלנו מן האתר, למה בכלל לבנות אתר באינטרנט איך כיצד למה ומדוע, כל התשובות והעזרים הרלוונטים עבורכם בנושאי פיתוח אתרים.

פיתוח אתרים

אנו רוצים לבנות אתר נכון ויעיל שיעזור לנו לקדם את העסק והמכירות שלנו,חשוב לנו לנצל כל גרוש שאנו מוציאים על ההוצאות הכספיות ולא ללכת שולל אחרי חאפרים למיניהם המבטיחים אתר אינטראקטיבי במחיר מוזל. כל אתר שנבנה באינטרנט הינו שיתופי, כלומר שכל אחד בעולם המשתמש באינטרנט ביתי מאורגן יוכל להכנס אל האתר ולהחשף לתכנים שבתוכו. נקודה זו צריכה להדליק לנו נקודה אדומה ולומר, הלו אם כל אחד בעולם יכול לראות את האתר שבעצם מייצג לי את העסק, אז חשוב שהאתר יהיה מרשים ומושך הלא כך? אכן כך, פיתוח אתרים צריך להעשות בצורה נכונה ונבונה גם אל מול הלקוח ובעיקר אל מול כל רשת האינטרנט.

למה אני צריך אתר באינטרנט?

שאלה לא כלכך ברורה, הרי היום האינטרנט רווי תכנים וירטואלים בכמויות, מה שאומר שגולשים שונים נמצאים מדי יום ביומו עשרות שעות מול מסך מחשב ובעצם גולשים באינטרנט. לציין שיש מליון ואחד גולשים כיום ברשת העולמית (אינטרנט) זה מיותר, אבל חשוב שתבינו שכיום האינטרנט הינו חלק מאוד משמעותי בחיי היום יום שלנו כחברה. לכן אדם ממוצא המחפש שרות פיתוח אתרים לעסק שלו או סתם לפנאי כמקור ראשון הוא יפנה לחיפוש בגוגל או לחיפוש כללי באינטרנט.

פיתוח אתרים - מי מנהל את האתר?

לרוב בעלי האתרים (הלקוחות שרכשו אתר פעיל באינטרנט) מתפעלים ומנהלים את האתר, מן הצד הדינאמי כמובן, שזה אומר לעדכן תכנים באתר אחת לתקופה מסויימת או כל יום, תלוי ברצון האישי.
התחזוק והתפעול מן הצד התכני שזה אומר להתעסק בקוד האתר, במערכת בקבצים ואפילו בשרת ובשם מתחם עצמו, כל זה נעשה על ידי החברה מספק האתר כמובן בצמוד לתנאים שהוחלטו מראשית העסקה.
קיימים אתרים המאפשרים לגולשים להעלות תוכן או להגיב ולפרסם הודעות וכ'.. (נפוץ בעיקר באתרים דינאמים) אתרים אלו אינם דורשים תחזוק של הוספת תכנים מצד האדמין, מכיוון שהגולשים דואגים להוסיף תכנים. (כמובן בתדירות שונה, תלוי בכניסות ובפפולאריות של האתר)
חברות פיתוח אתרים באתרים כאלה מתעסקות אך ורק בצד התכני לרוב גם בשרת ובמערכת.

פניה ועבודה אל מול חברת פיתוח אתרים.

הפניה שמתבצעת בין הלקוח לחברה המספקת, צריכה להעשות בצורה נכונה אשר תבליט את בקשותיו ורצונו של הלקוח מן החברה אשר מפסקת עבורו פיתוח אתרים.
נכון, לא קל למצוא אחת טובה לכן עדיף לכם להעזר בחבר או מישהוא שכבר חווה נסיון עם חברה שכזו ויכול להמליץ לכם על אחת אשר תתאים עבורכם.
עליכם לדאוג לאפיון של האתר העתידי שלכם, מה אתם שואפים ממנו ומה אתם רוצים ממנו איך וכיצד מדוע ולמה, פשוט הכל לרשום ולהעביר לאיש איתו אתם בקשר לגבי האתר.
אט אט האתר יבנה על פי בקשתכם ובסופו של דבר תהנו מאתר אינטראקטיבי ופעיל באינטרנט ובעולם הרשת. ותוכלו להנות מחשיפה אדירה לעסק שלכם, כמובן שחשוב שתדעו כיצד למתג ולשווק.
בהצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב