דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היער השחור - טיול חלומי באווירה יוקרתית 

מאת    [ 24/03/2010 ]

מילים במאמר: 321   [ נצפה 6828 פעמים ]

מחפשים חופשה אקסקלוסיבית באזור מיוחד בעולם? יש לנו המלצה בשבילכם- שמעתם כבר על היער השחור - היער השחור הינו יעד חופשה פופולארי ביותר בקרב תושבי גרמניה, שוויץ וצרפת הינו היער השחור. היער השחור ממוקם בגבולות שבין שלושת המדינות. בשנים האחרונות הפך היעד לאטרקטיבי מאוד גם בקרב התיירים הישראלים. יתרה מזו, המקום מהווה מיזוג מושלם בין חופשה קלסית יוקרתית, לחופשה רומנטית או משפחתית.

היער השחור משתרע על שטח שאורכו כ-170 ק"מ,  רוחבו נע בין 20 ק"מ בחלקו הצפוני ל- 60 ק"מ בחלקו הדרומי. ראוי לציין כי, בניגוד לשמו הצבע המאפיין את היער השחור במרבית עונות השנה הינו ירוק ואילו בחורף כשיורד השלג מתעטף היער במעטפת צחורה ולבנה. הנוף מכל אבר הינו כשל גלויה, נוף משכר חושים ועוצר נשימה.

היער השחור ללא ספק מהווה מקום אידיאלי לנופש ובילוי ומאפשר מגוון רחב של פעילויות מסוגים שונים, בכל עונות השנה. היער השחור כולל בתוכו מגוון של נופים מרהיבים. לכל מקום שתפנו את ראשכם תבחינו  בקסם המתפרץ מפסגות ההרים, מהעמקים, שכשוך מי הנהרות, והתמזגות המפלים או  האגמים, עיירות וכפרים ציוריים, אתרי ספא מהודרים ומרחצת מפוארות, אתרי סקי וצימרים יוקרתיים, מסעדות פאר מיוחדת, ועוד מקומות קסומים אותם תרצו לנצור בזיכרונכם לעד. זאת ועוד, בשילוב העובדה שהתושבים באזור חביבים ומסבירי פנים מקנה למקום אווירה אולטימטיבית לנופש מענה ואקסקלוסיבי.

היער השחור משמש נקודת מפגש לטיולים רבים באזור, עובדה המקלה על הנגישות של המבקרים לבקר גם בשוויץ ובצרפת הסמוכות, המצויות במרחק נסיעה קצר ביותר. לחובבי הטיולים הרגליים, ניתן לטייל ולשוטט בערים העתיקות וליהנות מנוף מדהים ביופיו, לערוך פיקניקים, לרכב על סוסים, לשוט באגמים, לצאת לטיולי אופניים, או לעשות סקי. אם חובבי פינוקים אתם תמיד תוכלו להירגע בספא מהודר או לנוח בצימר חלומי, לשחק גולף, לאכול במסעדות יוקרתיות, לשתות בירה מקומית משובחת, לערוך קניות במדרחוב המקומי, לבקר במוזיאונים מעניינים, להשתתף באירועי תרבות והיד עוד נטויה.

המלצה שלנו, אם אתם מחפשים טיול ציורי ומפנק כדי לכם לשקול את הנופש הבא שלכם לעשות ביער השחור בכדי לחוות חווית נופש יוקרתית ומפנקת שלא תשכחו בחיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב