דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדיע על פורום וההשפעה של הפורום על חיינו 

מאת    [ 15/02/2010 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 2591 פעמים ]

מאז ומעולם חיפש האדם מקום שבו הוא יכול לשתף, להתדיין, להגיב, לחשוב יחדיו, ולמצוא את המכנה המשותף עם אנשים אחרים. הפורום המקוון שאנו מכירים כיום, הוא לא אחר מגלגול בן זמננו של הפורום הרומאי העתיק- "פורום רומאנום", או בפשטות פורום. הפורום של רומא עוצב בצורה של כיכר או כמה כיכרות והוא היווה את אזור הסחר המרכזי ומרכז אסיפות העם. בתי המשפט שהיו פומביים באותה עת התנהלו גם הם בפורום, כל אלו יצרו כמובן את המרכז החי והשוקק של הקהילה.

 

הפורום באינטרנט

 

באינטרנט כמו באינטרנט הכול קטן, קרוב ומתומצת, ובלחיצת כפתור אנחנו יכולים להיות חברים בכל פורום שרק נחפוץ, ולהיות שותפים בקהילה או בכמה קהילות במקביל. חיפוש מהיר בכל מנוע חיפוש יניב תוצאות רבות ומגוונות, פורומים בנושא אקטואליה, כלכלה, תרבות וספורט, פורומים קטנים או גדולים ואפילו פורומים כלליים שמאפשרים לגולש לשתף בכל נושא שרק עולה על דעתו. 

הפורום בחיי היום יום

המקום שהאינטרנט תופס בחיינו כיום מאפשר לכל אחד להגיע לאנשים רבים יותר מבעבר, ולכן פורום הוא כלי חזק שמאפשר לנו להביע את דעותינו ברבים וכך לשתף יותר ויותר אנשים. בשנים האחרונות נפתחים יותר ויותר פורומים והנושאים רק הולכים ומתרחבים, ידע רב מועבר בין אנשים בפורומים השונים, וקל הרבה יותר למצוא ידע בנושא מסוים, או לקבל תשובה לשאלה שמציקה לנו מ- אחד שיודע. שלא נטעה לרגע האפשרות שהאינטרנט מעניק לכל אחד מביאה איתה גם הרבה ידע לא מבוסס ולא מדויק, ועלינו לשים לב ממי ומאיפה אנחנו מקבלים אינפורמציה, פורומים לעיתים אינם מנוהלים ומסוננים, וכאשר אנו ניגשים לקבל אינפורמציה עלינו לבדוק את טיבו של הפורום.

 

חיפוש פורום

 

חיפוש אחר פורום יוביל אתכם במהרה לקהילת פורומים. קהילת פורומים מאגדת בתוכה פורומים בנושאים שונים, והיא יוצרת מעיין מועדון חברתי. כמובן קיימים הרבה מועדונים חברתיים בעלי אותו עניין אך מה שמבדיל בין אחד לשני היא רמת הרלוונטיות והעניין שקהילת הפורומים מציעה וכן רמת הפעילות בפורום, פורום חי ופעיל שנשאר מעודכן, ומתעסק בנושאים החמים, יהיה פופולארי וימשוך אליו יותר גולשים. לפורום נהוג להירשם תחת כינוי שהגולש בוחר, ככה מתאפשרת זהות אנונימית של חברי הפרום, מצד אחד מתאפשרת יצירת קשרים חברתיים בין חברי הפורים אך האפשרות לגילוי דעת כנה בין חברי הפורום אינה נפגעת. הפורום כבכל מועדון חברתי הוא חסר משמעות ללא חברי המועדון, פורום כן שמאפשר דיון ציבורי משמעותי, ימשוך אליו חברי מועדון נוספים ויקבע את השפעתו הציבורית על הנושא שבו הוא עוסק.

נכתב ע"י חברת קופירייטינג לאתרים עבור פורום אקסטזה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב