דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצלחה חסרת תקדים למהלך שיתוף הפעולה בין בזק וסמסונג 

מאת    [ 27/01/2010 ]

מילים במאמר: 597   [ נצפה 2588 פעמים ]

לפני מספר חודשים יצאו חברת בזק וקבוצת חיון, נציגת סמסונג בישראל, בקמפיין משותף הקורא לציבור להצטרף לחבילות האינטרנט המהיר של בזק. במסגרת הקמפיין נערך מבצע הצטרפות לאינטרנט האלחוטי של בזק במהירות של 4 מגה ומעלה ובתמורה מקבלים הלקוחות מסך מחשב ענק, 26', של SAMSUNG שהופך למסך טלוויזיה בלחיצת כפתור במחיר מוזל.

בזק וקבוצת חיון מדווחים על הישג מרשים של מכירת אלפי חבילות אינטרנט מהיר ומעל ל-3,000 מסכי מחשב-טלויזיה במסגרת הקמפיין תוך חודשיים בלבד.

מטרת שיתוף הפעולה הייתה להעניק לצרכן הסופי חוויית גלישה מקסימאלית לא רק באמצעות מהירות גלישה גבוהה יותר, אלא גם באמצעות מסכים איכותיים ומובילים הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה עיצובית. הצלחת שיתוף הפעולה נבעה משילוב מתבקש של שני מוצרים מובילים המספקים לצרכן חוויה מושלמת.

מדובר במסכים מדגם SAMSUNG T260HD בעלי מגוון רחב של פונקציות ושימושים, שהבולט בהם הוא היכולת להציג שידור טלוויזיה ותכנים מהמחשב באיכות HD מלאה. במסך זה מובנה טיונר אנלוגי ודיגטלי וכן מגוון חיבורי ווידאו  HDMIx2 המספק P1080 מלא.

מסמסונג נמסר כי על פי הנתונים קטגוריית המסכים הדואליים צוברת תאוצה בכל העולם ובאירופה הגיעה לכ- 40% ממכירות המסכים. בישראל, צופים שהקטגוריה תהווה כ-30% מכלל המכירות בשנת 2010.

המסכים, בעלי יתרון עצום של חיסכון במקום ומתאימים במיוחד לחדרי שינה וילדים שבהם בדרך כלל נמצא גם מחשב וגם טלוויזיה חווית המשתמש במסך החדש מאפשרת לגיימרים ולמשתמשים בציוד מולטימדיה התנסות ייחודית ויוצאת דופן המאפשרת חיבור בו זמנית של המסך למחשב, קונסולות משחק, ממירי כבלים ולוויון ועוד.

"שיתוף הפעולה בין בזק לקבוצת חיון נבע מתוך הרצון להעניק לצרכן מוצר מושלם שיקנה לו הנאה אופטימאלית בעסקה משתלמת לכל הדעות, אומר ארמו דריהם, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, "השילוב בין מהירות הגלישה הגבוהה של בזק לבין המסכים הדואליים של סמסונג הוכיח את עצמו כשילוב מנצח שבו הצרכן מקבל את כל המרכיבים לחוויית גלישה מושלמת בחבילה אחת. לאחר ההצלחה חסרת התקדים של הקמפיין בטוחני שהן בקבוצת חיון והן בבזק ישמחו להמשיך וליזום שיתופי פעולה דומים גם בעתיד".

בזק החלה לפרוס את רשת ה–NGN לפני כשנה, וכבר היום כ-280 אלף לקוחות מחוברים לרשת החדשה ונהנים ממגוון השירותים שהיא מאפשרת. בכוונת בזק להאיץ את פריסת הרשת, כך שבמהלך 2010, מעל 50% מהלקוחות יוכלו להתחבר לרשת ה– NGN. מהלכים כפי שנעשה עם קבוצת חיון, נציגת סמסונג מאפשרים לבזק להציע ללקוח מוצר משלים ואיכותי, דוגמת המסכים הדואלים של סמסונג, לחבילת הגלישה המהירה ולעודד אותו להצטרף לקצב מהיר יותר.

קבוצת חיון (1970) מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת לרשתות קמענואיות, ארגונים, מוסדות ולמעל 1000 משווקים. כיום, מהווה חיון כנציגתה הרשמית של חברת SAMSUNG העולמית, שעפ"י דו"ח BNA, נתח השוק שלה במסכי מחשב הוא 36% בחציון הראשון של 2009. בין השאר, מפיצה חיון את מסכי המחשב שלה, מסכים ייחודיים משולבי מחשב-טלויזיה, מסכי ענק LFD, צורבים ופתרונות אחסון שונים. קבוצת חיון מייצגת גם את החברות אינטל, מיקרוסופט, די-לינק, Microtek, אלקטל-לוסנט ועוד. בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט. מותג זה מחזיק בתו תקן מת"י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL. רכישת החברות "כור תקשורת ישראטל" ו"מ.ל.ל סופט אפיקי שיווק", בעבר, הפכה את קבוצת חיון לחברת ההפצה המובילה בתחומה. בין לקוחות הקבוצה נמנים משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה"ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. הנהלת קבוצת חיון ממוקמת בנתניה והיא מעסיקה בישראל מעל ל-100 עובדים. אתר החברה www.chayon.co.il


ילון מדר, Allmedia
http://allmedia.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב