דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הודעה לעיתונות אתר קהילת SugarCRM בעברית 

מאת    [ 05/01/2010 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2649 פעמים ]

אתר קהילת SugarCRM העברי עלה לאוויר בתאריך5/12/10 על מנת לתת מענה למשתמשי SugarCRM בישראל. האתר מאפשר לקבל עזרה ועדכונים על גרסאות המערכת המשוחררים מעת לעת, כמו כן מרכז את ההתאמה למשתמש העברי של התכנה ומשמש כמרכז למפתחים המעוניינים לכתוב ממשקים למערכת.

מטרות הקהילה:

התאמת הממשק למשתמש הישראלי, התאמת מודולים שימושיים למשתמש הישראלי, פיתוח ממשקים בין תוכנות אחרות (הנהלת חשבונות, erp, רשתות חברתיות ועוד) לבין המערכת, עזרה טכנית למשתמשי גרסת הקהילה של SugarCRM העברית ומעקב אחרי פיתוחים ושינויים בגרסת הקהילה שמפותחים על ידי SugarCRM העולמית ועל ידי קהילת המשתמשים הבינלאומית.

מהי SugarCRM:

SugarCRM הינה מערכת מומחה לניהול לקוחות, קשרי לקוחות, Pre sale, Post sale,תמיכה בלקוחות,ביצוע קמפיינים פרסומיים,שיווקיים, קשר עם לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני המוטמע לתוך המערכת, מעקב שותף אחרי הרכשת לקוחות,שימור וביצוע פעולות פרואקטיביות לשימור ותמיכה בלקוחות.

המערכת בנויה על בסיס ממשק שרת לקוח, המאפשר ,באופן לוגי ותוך עקומת לימוד קצרה, ללוות את כל תהליך הקשרי הלקוחות מתחילתו ועד סופו באופן לוגי קל להבנה קל לשימוש וגמיש מאוד, כך שניתן "לתפור" את המערכת לצורכי הלקוח בכל שלב ושלב של חיי המערכת. המערכת מסוגלת לטפל בו זמנית בכ- 100,000 אירועים בו זמנית. המערכת בנויה בצורה היררכית המאפשרת ניהול ופיקוח של רמה ממונה על כפיפים למעקב מקוון על תהליכי עבודה וממשקים עם הלקוחות. המערכת מאפשרת ממשק אינטרנטי לאתר האינטרנט של הלקוח לצורך פנית לקוחות מתעניינים, כמו כן: המערכת מאפשרת ביצוע קמפיינים פרסומיים ושיווקיים לקהלי יעד באמצעות דואר אלקטרוני ותוך שמירה על החקיקה הנהוגה בישראל ובחו"ל לעניין דואר זבל. המערכת מאפשרת ניהול הטיפול בלקוחות בממשק אחד ללא כל צורך בהתקנה או בתוספות חיצוניות כך שלמשתמש יש מול העיניים את ממשקי המערכת מתחילת יום עבודה ועד לסופו, לרבות גישה מתוך המערכת לאתרי אינטרנט חיצוניים ולדואר אלקטרוני חיצוני. המערכת מאפשרת One stop shop לכל ההתנהלות של העסק מול לקוחותיו מבלי לעזוב את ממשק המשתמש.

קוד המקור של המערכת גמיש מאוד וניתן להוסיף ולגרוע תכונות בהינף עכבר, כמו כן ניתן לעבור משימוש במערכת כ SaaS להתקנה מקומית ללא הפרעה לעבודה, מבלי לאבד מידע וב Time to market קצר ביותר.עלויות ההפעלה והתחזוקה של המערכת (TCO) נמוכות ביותר ואין צורך בהוצאות כספיות ושעות עבודה על: תחזוקה, רישיונות גישה גבוי הפעלה והסרה של תכונות, הוספה והסרה של משתמשים ובתחזוקה שוטפת.

האתר מנוהל ומתוחזק על ידי: מנחם לוריא ואמיר שקד.

לפרטים נוספים:

מנחם לוריא - 050-5844429

אמיר שקד - 054-6844899

דוא"ל: cyta_team@cyta.co.i

כתובת האתר: www.sugarcrm.org.il

 

למנחם לוריא תואר ראשון במנהל עסקים מטעם מכללת רופין במסגרת התוכנית "BA למנהלים".מנחם לוריא עסק בחקירת עבירות מחשב כקצין חקירות במשטרת ישראל. בחברת פלאפון עסק בחקירת מעשי הונאה,במסגרת זו הקים מערכות מידע שתפקידן לאתר ולסכל מעשי הונאה סלולרית. מתמחה בחקירת חוסנם של אתרי אינטרנט כנגד התקפות DOS או סוסים טרויאניים ובהשגת מידע עסקי מאתרי אינטרנט של לקוחות עסקיים. ניסיון רב בהקמת שרתי לינוקס הכוללים שרתי אינטרנט,הטמעת מערכות מידע עסקיות על גבי שרתי הלינוקס ומערכי גיבוי המבוססים על תוכנות קוד פתוח ובכלל. אתר האינטרנט Cyta




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב