דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פלילים באשדוד ובאשקלון 

מאת    [ 22/10/2009 ]

מילים במאמר: 808   [ נצפה 3486 פעמים ]

אשדוד

הצעיר איים " אם תוך עשר דקות לא תפסיקו את הרעש אני אשליך רימון"

במוצאי שבת סמוך לשעה 2300 התקשר אלמוני למוקד המשטרה ונתן אולטימטום "אם תוך עשר דקות לא תגיעו לטפל באירוע של הקמת רעש בבניין רחוב קק"ל ברובע י אני אזרוק רימון" אמר וניתק את הטלפון. המשטרה הגיעה מיידית למקום ובמקביל באמצעות חברת אורנג' איתרה את האלמוני צעיר בן 23 שנעצר לחקירה בגין איומים בחקירתו הוא הודה שהתקשר למשטרה ואיים שיזרוק רימון אולם לטענתו התכוון לרימון משבעת המינים, זה ששמים בסוכה. הוא שוחרר בערבות.

ביום שישי הצליח לגנוב די וי די וביום שלישי חזר עם חברו וניתפס.

ביום שישי נער בן 14 חרדי הגיע למרכול מגה בול ברחוב האורגים, הוא גנב מכשיר די וי די הכניס אותו לתחתוניו והצליח לצאת מבלי להיתפס. הוא סיפר לחברו כמה קל לגנוב די וי די וביום שלישי בשעה 1600 הוא וחברו הגיעו למגה בול. הם לקחו מהמדפים מכשיר די וי די נכנסו לחדר השירותים, אחד מהם הוציא את מכשיר מהקרטון השאירו אותו בשירותים תחב אותו לתוך תחתוניו יצאו קנו שוקו ופחית שתייה שילמו עליהם ויצאו מהמרכול שמחים ומאושרים.
לרוע מזלם חשד בהם קב"ט המרכול והוא התחקה בעקבותיהם כשגלה בשירותים את אריזת המכשיר ריקה הוא המתין להם ביציאה מהמרכול עיכב אותם והוציא מתחתוניו של אחד מהם את המכשיר שערכו 500 שקלים. שני הנערים החרדים הואשמו גניבה הם הודו מייד בעבירה המיוחסת להם וכן בגניבות נוספות שביצעו בחודש האחרון במרכולים באשדוד בביתו של אחד מהם אף ניתפס מכשיר הדי וי די הנוסף, שגנב מספר ימים קודם לכן. הם הואשמו בשורת עבירות גניבה והודו . הנערים ללא כל עבר פלילי לאחר חקירתם הורה קצין הנוער מפקח ראובן וייזמן לשחררם בערבות בתנאי מעצר ביית לחמישה ימים והפנה אותם לטיפול שירות מבחן לנוער.

כתב אישום חמור בגין סחיטה באיומים

יחידת הנוער בתחנת אשדוד חקרה פרשה של סחיטה באיומים, המייחסת לחשוד , תושב אשדוד בן 21 ארבעה אישומים שונים של תקיפה וסחיטת קטינים תוך שימוש בכוח ואיומים. תחילתה של הפרשה כאשר אחד הקורבנות חשף בפני קצין הנוער מעשים שנעשו לו ובין השאר דרישת כסף ממנו וגניבת טלפון נייד , מכתב האישום עולה כי החשוד בצע את המעשים במהלך חודשים אוגוסט עד אוקטובר כשהוא דורש מהקטינים להעביר אליו טלפונים ניידים כסף ותכשיטים . החשוד נעצר עד לתם ההליכים.

נער תקף ושבר אפו של נער בגלל שהפריע לו בצט עם חברתו בפייסבוק

ביום שני נער בן 14 ניהל צ'ט עם חברתו בפייסבוק תוך כדי שיחה בינהם התערב נער אחר והחל לקלל ולהקניט את הנער, לאחר כיממה נפגשו שני הנערים במתנ"ס ואז החל ויכוח ביניהם בו המשיך הנער המפריע לקלל ולהקניט . במהלך הויכוח הנער הכה במכת אגרוף לפניו של הנער המקלל ושבר את אפו. למקום הוזעקה המשטרה הפצוע פונה לטיפול רפואי ואילו התוקף ללא עבר פלילי נעצר לח'קירה והואשם בתקיפה ובחבלה חמורה הוא שנפגע מכך שבמהלך הצ'ט התערב הנער האחר ואמר עליו דברים לא טובים. קצין הנוער מפקח ראובן וייזמן שיחרר קטין בתנאי מעצר ביית למשך חמישה ימים, מכיוון שהמפגש היה מפגש אינטראקטיבי אסר עליו הקצין ליצור קשר בפיסבוק עם המתלונן למשך חודש ימים, כך נוסף תנאי חדש לתנאי שחרורו המנעות ממפגשים בפייסבוק.


ביקור מפקד המרחב במסלול ללימודי משטרה בפנימיית "כנות"


מפקד מרחב לכיש, נצ"מ אלון לבבי , ביקר השבוע בכפר הנוער החקלאי "כנות".
לביקור התלוו מפקד תחנת קמ"א, סנ"צ ירדן קלנדרוב , ק' אק"מ לכיש, סנ"צ מיכל חיים, רפ"ק רננה זנתי - מפקדת המסלול ללימודי משטרה
וסגל פיקוד האק"מ של התחנה.

הביקור החל בסקירה של מנהל הכפר , מר אבי קסטרו , על תחומי העיסוק בפנימייה , בדגש למסלול ללימודי משטרה, המונה כיום כ- 100 חניכים .
המסלול יצא לדרך לפני 5 שנים עם כ- 20 חניכים ובמהלך השנים גדל והתרחב.
חלק מהבוגרים אף המשיכו דרכם כשח"מ במשטרה.
בתום הסקירה נפגש מפקד המרחב עם בוגרי המסלול,תלמידי כיתה י"ב,לשיחה והיכרות אישית.
הממ"ר הדגיש בפניהם כי הוא רואה בחניכים חלק בלתי נפרד ממרחב לכיש,התרשם מהעשייה וממעורבותם בפעילות התנדבותית בתחנת קמ"א. כמו כן ציין כי מדובר במפעל של עשייה ציונית,חינוך במסגרת מסלול זה ,שילובם של נערים אלה בצה"ל ולאחר מכן במשטרה ומאבני היסוד של עשייה של החברה הישראלית למען עצמה.
הביקור נחתם במסדר של כלל חניכי המסלול בלימודי משטרה ובמעמד זה,העניק הממ"ר תשורה לכל חניך,סמל מרחב לכיש אותו יענדו על מדיהם ומחזיק מפתחות.

אשקלון

זיוף שטרי כסף, כרטיסי אשראי והחזקת ציוד לזיוף.

בתאריך 18/10/09 בשעות הצהריים, במהלך פעילות של יחידת המודיעין והבילוש של תחנת אשקלון בפיקודו של רפ"ק יגאל קלימיאן ובעת חיפוש שנערך בביתו של תושב אשקלון בן 24 נתפסו שטרי כסף זר החשודים כמזויפים, ציוד לזיוף שטרי כסף וציוד לזיוף כרטיסי אשראי. עוד נתפס בביתו רכוש רב החשוד כגנוב כגון מחשבים ניידים ועוד.
החשוד עוכב לתחנת המשטרה ובעדות ארוכה שמסר הכחיש כל קשר לחשדות אשר יוחסו לו. לטענתו, את הכסף החשוד כמזויף קיבל במסגרת עבודתו באחד המועדונים הנחשבים במרכז הארץ. לגבי הציוד, שעפ"י החשד שימש את הצעיר לזיוף כסף וזיוף כרטיסי אשראי, טען כי מצא בפח אשפה.
עוד טען החשוד לגבי מחשבים ניידים, משחקי PSP וציוד נוסף שנתפס בביתו כי אלה נרכשו כדין ואף הבטיח להציג קבלות בהתאם.
בתום חקירתו שוחרר החשוד למעצר בית מלא למשך מספר ימים עד לסיום החקירה בעניינו והגשת כתב אישום.



ד"ר אבי זלבה, קרימינולוג ויועץ ארגוני




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב