טיפים למעבר טסט
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

טיפים למעבר טסט 

מאת    [ 07/10/2009 ]
מילים במאמר: 581   [ נצפה 3964 פעמים ]

 
 

לפני הטסט

1.לא לשכוח את הגלגל  הרזרבי לבדוק שיש אויר לכול הצמיגים +תקינות .

2.לא לשכוח להביא  אפוד  זוהר .

3.אישור  בלמים  ממוסך מורשה מרכב משנת 89  אם לא יהיה לכם אישור  יחזירו אותכם חזרה  ללא בדיקת הרכב

4.בדיקת  מגבים  חיצונית  לראות  שלא   יבשים  או שעושים  רעש בעת הפעלה ,לא לקנות  בעת הטסט

אם  זה אפשרי  לקנות  בחנות  מורשת  מגבים  איכותיים  מה  שימכרו לכם  לא  יחזיק ,אני החלפתי מגבים  בעת  הטסט  ובטסט הבא  ביקשו להלחליף  ,בטסט הבא  במקרה  שלי גם  הייתי  צריך   תיקון במוסך 

אז  קניתי   בחנוח מגבים  ב100  שח   ובטסט לאחר שנה   לא  נפסלו  המגבים .

5.לבדוק  אורות  בלמים ונקרים,אורות  גבוהים ורגילים,ושאין  שבר  בפנס  שעלול  לגרום לפסילת הטסט  של הרכב .

6.אני  מכיר  מישהו  שפסלו  לו  בגלל  פח  זבל של הרכב  , כדי  לוודא  שיש ברכב  שלכם

פח .

בזמן  הטסט

1.להכנס  ממסלול  הרישום  ולא  ממסלול  הבדיקת  זיהום אויר .

2.במסלול   הרישום  להביא  ביטוח  חובה  ורישון  רכב  משולם  .

3.אם  בעל הרכב  לא   יגיע  יחד  עם  הרכב בזמן  הטסט  לתת  יפוי  כח  למי  שמגיע  אם לא יהיה 

יפוי  כח  יחזרו  אותכם  חזרה ללא  בדיקה .

באתר  אולפרי   ניתן  לפרסם מכירת רכבים חינם .

שלב בדיקה  חיצונית

.בשלב הבא  יבדקו  שמספר המנוע  תואם לרשיון  הרכב  וגם יבדקו  ונקרים ואורות ברקס +רוורס

לאחר מכן  תגיעו  לשלב  בדיקת  הבלמים

שלב  בדיקת בלמים

יבקשו  ממכם  לעלות  על  מכונת  בידוק  הבלמים  אל תשכחו  לשים  בנוטרל  ובלי אמברקס ולא

   כאשר  יבקשו  ממכם ללוחץ  על הבלם  הרכב  עלול  להתדרר  אחורה  לכן מומלץ  שרכב שלפניכם

ישמור  מרחק  סביר

לאחר מכן יבקשו  ממכם להרים  אנבקס  ,הרכב עלול להתדרר  אחורה  לכן ממולץ להיות ערניים

ולשמור  מרחק  מרכב   שמאחור .

לאחר  מכן  יבקשו  ממכם  להתקדם  לבדיקת  החלק  השני של  הבלמים  .

שלב בדיקת  מערכת ההגה .

בשלב  זה  עליכם  להתקדם  לתוך  בור  תבדקומי  המכוון  שלכם .

יבקשו  ממכם   להזיז  את  ההגה  ימינה  ושמאלה  במהירות  וגם  יבדקו  את  עוצמת  האורות רגילים +גבוהים .

  ניתן  לפרסם  בלוחות אולפרי מודעות מכירת רכב    

 

שלב  בדיקת  זיהום   אויר

בשלב  זה  יוכנס  להגזוז  מוט  אשר  מחובר  למכונת  בדיקת  ולכל רכב יש דרגות שונות

של  פליטה  מותרת  .

סיום הטסט 

לבדוק  מה  הבעיות  של  הרכב  שגרמו  לרכב  להפסל  בטסט במידה ויש

חלק  מהבעיות  ניתן  לפטור  במקום  כגון לוחית  רישוי  ,עד כמה זה יעיל וכלכלי כדי לכם

לבדוק  לפני  שהתיקון   יבוצע  במכון  הרישוי  אני מניח שהמחירים  יותר יקרים  אבל

אל  תתפסו  אותי  במילה .

תשלום  עבור  המבחן  והתיקון  שבוצעו במכון  הרישוי  עד 100 שח  מזומן בלבד .

טסט  חוזר 

אם  החלטתם  לא  לתקן  במכון הרישוי  או  שיש  תקלה  שלא  ניתנת לתיקון  במכון  הרישוי

עליכם  לזכור  להביא  אישור  ממוסך  על החלפת  החלק  +להביא גם  את  קבלת התשלום למכון הרישוי

אם  לא  יהיה  לכם  קבלה  לא  יאשרו  לכם את הטסט  .

 לבסוף  תשלמו  על מבחן חוזר  +טסט חוזר+תיקונים  שביצעתם  במכון .

בהצלחה  ולהתראות  בטסט הבא .

 מדריך  זה   מבוסס  על  רכב פרטי  שנת  91  בנזין 96  יתכנו אי דיוקים , אינו מדריך מלא  ממולץ

למצוא  את  המדריך  המתאים לסוג הרכב  שלכם .

באתר allfree.co.il    ישנה קטגורית  רכב הפרסום  חינם.

 

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב