דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינות אוכל 

מאת    [ 22/03/2009 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 3660 פעמים ]

מדריך פינות אוכל
כיצד בוחרים פינת אוכל ?
פינת אוכל צריכה להתאים לסגנון בעלי הבית שתהיה נוחה לשמוש יומיומי נוח ומרווח, ובשעת הצורך גם לאירוח. רצוי שסביבת פינת האוכל תהיה חמימה, מרגיעה ואינטימית, מוארת באור טבעי בתאורה מתאימה, עם נגיעות של טעם אישי. באשר לסגנון הריהוט של השולחן והכיסאות: אפשר לרכוש מערכת שלמה ומוכנה של שולחן וכיסאות, ואחר כך לתת לה את הגוון האישי על ידי מערכות כלים ואביזרים נלווים אחרים, בהם מפה, פרחים פמוטים נרות ועוד. ניתן גם להרכיב מערכת שונה ומיוחדת מצירוף שאתם יצרתם, כמו שולחן מחומר וסגנון שונה לחלוטין מהכיסאות. לצרף חומרים זרים ומפתיעים, משבו שונה ולא קונוונציונאלי. בחירות כאלה, הנעשות בהתאמה זהירה, מוסיפים עניין והתוצאה- מגע אישי גם בפינת האוכל לדוגמא: שולחן עץ בסגנון אר-דקו [שולחן בעל מראה יוקרתי] וכיסאות קש. או שילוב מקורי והרמוני של ספסל מובנה עם כריות, ושולחן עתיק מעץ שעבר הבהרה. או שולחן בסגנון חדשני ממתכת וזכוכית בשילוב מפתיע עם כיסאות עץ פשוטים בסגנון ישן. או שילוב מקורי של שולחן מעץ גס בחספוס כפרי, עם חבקים מברזל, וכיסאות אלגנטיים ויוקרתיים מעור.
הגדלות של פינות אוכל
אכן פינת האוכל, הינה המקור להנאה מחוויה משפחתית- חברתית מקרבת, וערובה לאירוח מוצלח,ארוחה רבת משתתפים דורשת שולחן רחב ידיים, כפי שמוצאים בבתים גדולים במיוחד.פתרון אחר הוא שולחן אוכל בעל הגדלות, בשימוש יומיומי למשפחה המצומצמת, ובשעת הצורך להגדיל על ידי תוספות ומשמש לאירוח רב משתתפים.קיימים מספר סוגים של שולחנות עם אפשרויות הגדלה, השוני בניהם הוא בסוגי הפתיחה.
פתיחת אמצע- שולחן בעל פתיחה אמצעית, בעל תא נסתר לאחסון ההגדלות, המשטח העליון של השולחן מחולק לשניים ונפתח על ידי מסילות, ממצב סגור גדל השולחן בעוד שני מטרים.
פתיחת פרפר- ההגדלה של השולחן נפתחת כמו כנפיים מתוך השולחן ומאפשרת פתיחה גדולה יחסית.
פתיחת צד - ההגדלות מתחברות לצידי השולחן, היתרון הבולט בפתיחה מסוג זה, שהמשטח העליון של השולחן נשאר חלק ללא חלוקה לשניים. פתיחת ספר- פתיחה זו מתאימה בעיקר לשולחנות מרובעים, ומכפילה את אורך השולחן במשיכה קלה מבלי להזיזו ממקומו.
שולחן עגול- שולחן עגול נהפך לשולחן בצורה אובאלית עם תאי אחסון נסתרים. רגלי השולחן יוצאות מתוך מרכז השולחן, נשלף זוג רגליים נוסף ליציבות מקסימאלית של השולחן.
התאמת כיסא לפינת אוכל
הכיסא, בראש ובראשונה צריך להיות נוח ויציב, ובגובה המתאים לשולחן. מגוון רחב מאפשר לעצב פינת אוכל בכל סגנון אפשרי, כיסאות מודרניים ממתכת ומקלעת קש, כיסאות יוקרה מעור,כיסאות עץ פשוטים בסגנון קלאסי מיושן, כסא במאים במראה קליל חדיש ובהיר. כורסאות קלאסיות כבדות מרופדות למראה מהודר של פינת אוכל. כיסאות בר ממתכת ופלסטיק צבעוני.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב