דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לשווק עצמך באתרי ההכרויות באינטרנט 

מאת    [ 30/10/2008 ]

מילים במאמר: 328   [ נצפה 2805 פעמים ]

אחת מהרעות החולות באתרי ההכרויות (ויש רבות מהן- הרעות החולות) הוא הצורך הכמעט מיידי לשים תמונה בהודעה.עצם שלוב התמונה בהודעה מראה על רצינות, על היותך מוכן להיות גלוי לעיני כל ובכך נמנעת המחשבה המטרידה האם הגבר הוא אכן פנוי או , שמא נשוי או עם חברה.עצם הצגת התמונה מעידה על בטחון אישי מסויים ועל כך שבעליו גא בתמונתו המשקפת אותו.
אבל, וכאן זה אבל גדול יש כה הרבה בעיות בתמונה שאמנה את חלקן עתה:עדכון-בנגוד למה שחשבתם עד כה ,רוב הצופים והצופות בך באתר ההכרות אינם מעוניינים בתמונתך הנפלא מלפני עשור.גם תמונות מזמן הבר מצווה והחתונה הראשונה שלך (מלפני שנים רבות) הן אולי יפות ומרשימות אך עלולות לשקף מציאות שונה ממה שאתה נמצא בה עתה.עיניים- חשוב מאוד ואולי גם קריטי לראות עינייך.כן, זה יותר חשוב מחלקים אחרים בגוף,כן זה גם החלק שדרכו ניתן מעט לתהות על הנשמה ועל האדם מאחורי התמונה.הקפידו: עיניים פקוחות לרווחה,בלי ואני חוזר שוב ושוב בלי משקפי שמש(במיוחד אותם משקפיים גדולות של חשודים למיניהם)ובמרחק סביר מהמצלמה. רצוי להקפיד על אפור קל (לנשים לפחות) וסדור גבות( לגברים ולעתים גם נשים שעירים במיוחד).מיקום-אם אתה מצטלם בביתך , טרח לנקות אותו מעט לפני כן, וודא שיש תאורה נכונה וודא שהתמונה משקפת אותך טוב ככל שניתן הלימה-אם הגדרת עצמך כבעל חוש הומור רצוי מאוד שתחייך בתמונות. אם הגדרת עצמך כיפה תואר רצוי שהתמונה תראה זאת גם לאחרים ולא רק לעצמך.לבוש-מה לכתוב כאן ולא להשמע טמבל?רק זכרו שהחולצה האהובה עליכם מזה עשרים ושלוש שנים עשוייה להקלט במצלמה כמסומרטטת ולא נקיה.חשפו אותה לבת /בן הזוג רק כאשר אתם בטוחים בקשר ובאהבה השורה ביניכם.
יש מתי מעט שהם באמת,לא פוטוגנים.נתקלתי כבר בכמה נשים כאלו.לנשים אלו יש בעיה שאינה פשוטה:אם לא ישימו תמונה לא יפנו אליהם. אם ישימו תמונה יפנו אליהם מתי מעט.לעומת זאת היתרון הבלתי מבוטל שיש להם הוא בפגישה עצמה שבה אתה עומד משתאה מול היותה של האשה מולך כה נאה וכה סקסית וכה יפה מול תמונתה שהשתמרה בזכרונך.אין בתחום זה פתרון בית ספר- רצוי לדעתי שלא לשים תמונה ולשכנע את בן הזוג שיש אמת מאחורי המלים הנאמרות "טוב מראה עיניים ממראה תמונה"

קרימינולוג ויועץ ארגוני



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב