דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קופת חולים כללית - היסטוריה, בריאות, אינטרנט ומה שביניהם 

מאת    [ 23/05/2024 ]

מילים במאמר: 651   [ נצפה 198 פעמים ]

קופת חולים כללית

מי היא קופת חולים כללית?

קופת חולים כללית היא הקופה הגדולה והוותיקה ביותר בישראל, נוסדה בשנת 1911 על ידי ההסתדרות הציונית. קופת חולים כללית משרתת מעל 4.5 מיליון מבוטחים, שהם מעל ל-50% מאוכלוסיית ישראל. הקופה מציעה מגוון רחב של שירותים רפואיים ומרכזי בריאות בפריסה ארצית, ומספקת שירותי רפואה מונעת, חירום וטיפולים רפואיים מתקדמים במגוון תחומים.

בעלות על קופת חולים כללית

קופת חולים כללית היא ארגון ציבורי ללא מטרות רווח, המנוהל על ידי הנהלה נבחרת. הארגון פועל תחת פיקוח משרד הבריאות, והתקציבים לפעילותו מגיעים מתשלומים של חברי הקופה ומקציבים ממשלתיים. המודל הניהולי של כללית שם דגש על שקיפות וניהול אחראי למען רווחת המטופלים.

בתי החולים שבבעלות כללית

הכללית מפעילה 14 בתי חולים ברחבי הארץ, ביניהם בתי חולים מהגדולים והמובילים בישראל. בית החולים בילינסון בפתח תקווה, בית החולים שניידר לרפואת ילדים, בית החולים סורוקה בבאר שבע, בית החולים איכילוב בתל אביב ועוד. בתי החולים האלו מציעים שירותי רפואה מתקדמים, מחלקות ייחודיות, ושירותי חירום, והם מהווים עוגן במערכת הבריאות הישראלית.

הייחודיות של כללית מול מכבי, מאוחדת ולאומית

הייחודיות של כללית נובעת ממגוון השירותים הרחב שהיא מציעה, הכולל שירותי בריאות מרחוק, שירותי רפואה מונעת, ושירותי מומחים בתחומים שונים. לעומת זאת, קופות חולים אחרות כמו מכבי, מאוחדת ולאומית, מציעות גם הן שירותי רפואה איכותיים אך במגוון פחות רחב. יתרה מכך, כללית משקיעה רבות בטכנולוגיות דיגיטליות ובשירותי רפואה מרחוק, שמאפשרים לחברים לקבל טיפול רפואי גם מבלי להגיע פיזית למרפאה.

כללית סמייל

כללית סמייל היא רשת מרפאות שיניים בבעלות כללית, שמציעה טיפולי שיניים מתקדמים ומגוונים במחירים מוזלים לחברי הקופה. הרשת כוללת מעל 90 מרפאות בפריסה ארצית, ומציעה טיפולי שיניים לכל הגילאים, כולל טיפולי חירום, טיפולי שורש, אורתודונטיה, ושתלים דנטליים. השירותים ניתנים על ידי צוות מומחים בתחום רפואת השיניים, והמטופלים נהנים מתנאים מיוחדים כחברי כללית.

דרכי יצירת הקשר עם כללית

ליצירת קשר עם כללית ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות הפועל 24/7 בטלפון 2700*, להשתמש בשירותי האינטרנט של כללית באתר הרשמי, או לפנות ישירות למרפאות ולבתי החולים. בנוסף, ניתן לפנות דרך האפליקציה של כללית, המאפשרת קבלת שירותים מקוונים ומידע רפואי אישי.

כללית אונליין

כללית אונליין הוא שירות דיגיטלי מתקדם המאפשר לחברי הקופה לקבל ייעוץ רפואי מרחוק, להזמין תרופות, לצפות בתוצאות בדיקות, ולקבל מידע רפואי נוסף. השירות זמין דרך אתר האינטרנט והאפליקציה של כללית, ומציע זמינות גבוהה ונוחות למטופלים. כללית אונליין מאפשר לקבל ייעוץ רופאים מומחים בכל זמן ומכל מקום, ובכך מייעל את הטיפול הרפואי ומפחית את הצורך בהגעה פיזית למרפאה.

כללית זימון תורים

שירות זימון תורים של כללית מאפשר לחברי הקופה לקבוע תורים לרופאים ומומחים דרך האינטרנט, האפליקציה, או בטלפון. השירות נועד להקל על המטופלים ולחסוך להם זמן. הזימון המקוון מאפשר לראות את זמינות הרופאים בזמן אמת ולבחור את התור המתאים ביותר, כולל קבלת תזכורות והודעות על תורים קרובים.

רופא אונליין בכללית

שירות רופא אונליין בכללית מאפשר לקבל ייעוץ רפואי וירטואלי מרופאים מומחים בכל זמן ובכל מקום. השירות כולל ייעוצים וידאו, שיחות טלפון והודעות טקסט, ומאפשר למטופלים לקבל טיפול רפואי גם מחוץ לשעות הפעילות של המרפאות. השירות מותאם במיוחד למצבי חירום ולמטופלים הזקוקים לייעוץ רפואי מיידי.

סוגי הכרטיסים השונים שמציעה כללית לחברי הקופה

כללית מציעה מספר סוגי כרטיסים לחבריה, כולל כרטיסים לסל בריאות בסיסי, כרטיסים לביטוח בריאות משלים (כגון כללית מושלם וכללית פלטינום), וכרטיסים מיוחדים לסטודנטים, חיילים ופנסיונרים. כל כרטיס מעניק לחבר זכויות ושירותים שונים בהתאם לסוג הכרטיס ולצרכיו הרפואיים של החבר. הביטוח המשלים כולל כיסויים נרחבים לטיפולים רפואיים נוספים, הנחות ברכישת תרופות ושירותי רפואה פרטיים.

השירותים שאפשר לקבל מבלי להגיע לסניף

כללית מציעה מגוון שירותים הניתנים לקבל מבלי להגיע פיזית לסניף, כולל חידוש מרשמים, ייעוץ רפואי, צפייה בתוצאות בדיקות, וקביעת תורים. השירותים זמינים דרך אתר האינטרנט והאפליקציה של כללית, ומאפשרים למטופלים לחסוך זמן ולקבל שירות נוח וזמין. בנוסף, כללית מציעה שירותי ביקורי בית עבור מטופלים קשישים או נכים שאינם יכולים להגיע למרפאה.

סיכום: כללית מאז ועד היום ומה צופן לה העתיד

קופת חולים כללית הפכה במהלך השנים לשחקן מרכזי במערכת הבריאות הישראלית. מאז היווסדה, היא התפתחה והרחיבה את שירותיה, וכיום היא מציעה מגוון רחב של שירותים רפואיים מתקדמים וטכנולוגיות דיגיטליות לשיפור הנוחות והיעילות של המטופלים. העתיד של כללית נראה מבטיח, עם המשך ההשקעה בטכנולוגיות חדשניות, הרחבת השירותים הדיגיטליים ושיפור איכות הטיפול הרפואי. הציפייה היא שהכללית תמשיך להוביל את מערכת הבריאות הישראלית ולספק שירותי רפואה איכותיים לכל תושבי הארץ.


 

רז גימפל




מאמרים חדשים מומלצים: 

לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב