דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך למצוא חברת נדלן מובילה בתל אביב 

מאת    [ 12/03/2024 ]

מילים במאמר: 1715   [ נצפה 53 פעמים ]

חברות נדל"ן מובילות בתל אביב, החברה שתשמור על האינטרסים של המוכר והקונה בתיווך של עסקת מכר נדלנית ותלווה אותם באופן הדוק ייחודי ואישי בכל חיי התהליך. הידעתם כי לאתר חברת נדל"ן מובילה בצפון תל אביב הוא הליך לא פשוט כלל, כיוון שחברות אלה רובן פועלות על פי מסורת של מפה לאוזן. 

אז לפני החיפושים ולפני ש- מחפשים  אחרי חברות נדל"ן מובילות בתל אביב, נמליץ קודם לפנות ולהסתייע בחברים ומכרים, אנשי מקצוע, עורכי דין שמאי מקרקעין ואפילו מתווכים בתל אביב מקומיים בתקווה כי הם זכו להכיר חברה כזו, ואם לא, אז מי החברה המובילה בתל אביב לשיווק ומכירה של נכסים? מה מוכרי דירות באמת יודעים עליה ואיך חברות אלו הפכו להיות הטובות ביותר וזכו לתואר חברות הנדל”ן המובילות בתל אביב. במאמר שלפנינו הכנו עבורכם את הידע הנדרש וכל מידע קונקרטי אודות איתור של חברת נדל”ן מובילה בתל אביב. 

אנו משוכנעים וכהערת ביניים נציין, כי אין להקל ראש בגיוס של גורם מקצועי שילווה את הצדדים בעסקה של תיווך מקרקעין  ככזה שיידע לתרגם ולתווך עבור מוכר וקונה את כל הקושי הסבוך והנקשר בכל התהליך לעסקה. 

לתשומת ליבכם לעסקת מקרקעין יש חשיבות מכרעת ועל כן חברת נדלן מובילה בתל אביב חייבת להיות סופר מקצועית ולהכיר את רזי המקרקעין, תכנון, עסקאות השוואה, השטח והסביבה בה שוכן הנכס למכירה, את מלאי העסקי המוצע בשוק, קרי, שלל הדירות הפנויות והמוצעות למכירה על ידי בעליהן באזור ועוד כל הרבה משתנים שקצרה היריעה מלפרט המשתנים השונים במאמר זה.

ונדגיש ועוד לפני כתיבת המאמר, נשמח להמליץ על חברת נדל"ן מובילה בצפון תל אביב הלוא היא חברתנו בר-לב נדל"ן, העוסקת בתיווך ושיווק של דירות למכירה בתל אביב.

הידעתם כי חברות נדלן מובילות תל אביב שעוסקות בתחום תיווך ושיווק של דירות למכירה, שוות ערך רב למוכר דירה, ערך נכבד כפול ומכופל אפילו משכ"ט של עו"ד - הן בהליכי מכירה ו/או ברכישה ואפילו בהשכרה של נכס מקרקעין. 

חברת נדלן מובילה בתל אביב תקנה למוכר את הידע הנדרש בתהליך של מכירת דירתו ותקנה לו שפע של יתרונות עליהם לא חשב כלל.  

למשל מוכר נכס מקרקעין יכול להיות בצד אשר מחפש בעת מכירת דירתו נכס לרכישה. מוכר זה נקרא, משפר דיור. מכאן, העבודה שמוכר נכס מקרקעין מצוי בהליך ככזה, שעון החול מרחף מעל ראשו ומתהפך כנגדו עם תחילת הליך מכירת דירתו, וכתוצאה מכך - זמן מיותר, האמינו לנו, ממש אין לו. 

למוכר דירה יש זמן קצוב למכירת דירתו ( 60 מים לערך) למצוא רוכש אמיתי אשר ישלם בעד דירתו תמורה נאותה. מן העבר האחר ישנו קונה פוטנציאלי, אשר חפץ ובהקדם האפשרי לעשות את עסקת חייו ולרכוש נכס מקרקעין על מנת לגור בו בהקדם האפשרי, בתמורה המשתלמת ביותר. 

לגבי מוכר נכס מקרקעין הליך של מכירת דירה בתל אביב וחיפוש של נכס מקרקעין לרכישה במקביל הוא למעשה הליך סבוך מתיש ומייגע, ולא כל שכן כאשר בוחרים שלא להסתייע בשירותיהן של חברות נדל"ן מובילות בתל אביב.

משפרי דיור - חברת נדל"ן מובילה בתל אביב מציעה למוכר דירה המתכוון לשפר דיור, דירה לרכישה בתל אביב במסגרת של הליך מהיר ויעיל יותר בה היא עורכת חיפוש על פי הרצונות והמאפיינים של משפר הדיור. 

בתום תקופת הליך, המזמין (מזמין השירות: כלומר משפר הדיור) מקבל לידיו רשימה סגורה ומצומצמת של דירות למכירה בתל אביב ואו לחילופין קניה העונה על צרכיו בצורה הנכונה והטובה ביותר ובמקביל משווקת החברה את דירתו וזאת כדי להבטיח ללא ספק ולחצים מיותרים את מקום מושבו המשופר.

בדרך זו ניתן להפחית ולצמצם סיכונים רבים, פשרות ואת “בזבוז הזמן המשווע” על רוכשים ודירות שאינן מתאימות. וגדולה מזאת, הידעתם כי חברות נדל"ן מובילות בתל אביב עשויות לאתר ולמצוא עבורכם את ההזדמנויות  הטובות ביותר כאלו שבכלל לא פורסמו באינטרנט ובמקומות פרסומיים כאלו ואחרים? 

יתרון עצום יש לחברת נדלן מובילה בתל אביב, יתרון והוא הכוונה נדלנית נכונה - חברת נדל"ן מובילה בצפון תל אביב עשויה לספק למוכר דירה ייעוץ נדלני אפקטיבי ונרחב שיש לו ערך רב ולעדכנו לגבי זכויותיו האפשריות לאורך כל תהליך של מכירת דירתו. 

בנוסף, חברות נדל"ן מובילות בתל אביב יכולות לסייע למוכר דירה וגם כמובן לקונה לקבל החלטה מושכלות באשר לרכישת או מכירת הדירה - כמו למשל מתי אפשרי לקבל את הצעת השווי ו/או את “הפשרה” שקונה הציע לרכישת הדירה ומתי להתקדם עם קונה כזה או אחר ויש כמובן עוד שלל מאפיינים שחברת נדלן עשויה להציע למי מהצדדים, בעלי העניין.

התנהלות נכונה מחייבת בעולם הנדל"ן והמורכב של תל אביב! חברות נדל"ן מובילות בתל אביב להם יש את הידע והמשאבים להגן על המוכר והאינטרסים שלו והן ימהרו לפעול לטובתם. 

למשל התנהלות למול רוכשים פוטנציאלים עשויה לעיתים להוות עבור מוכר דירה שלא בתחום התמודדות לא פשוטה ומתסכלת, ובמיוחד כאשר מוכר מבקש את המחיר הנכון בעבור דירתו. המחיר שמגיע לו. 

אנו נתקלים ולא מעט ברוכשים פוטנציאלים אשר עושים שימוש במהלכים מתוחכמים בדמותן של טקטיקות התשה מורכבות אשר מטרתן נועדו להפחית את שוויה של הדירה המוצעת למכירה על יד המוכר. חברות נדל"ן מובילות בתיווך בתל אביב מיומנות בתהליכי של דירה למכירה עשויות לסייע למוכרי דירות במלאכת המו"מ השיווק והמכירה וכך להבטיח תהליך נכון ובד בבד את השווי המקסימלי בעבור דירתו של המוכר.

 זה בדיוק המקום להדגיש את העמדה שבה חברת נדל"ן מובילה בתל אביב ומיומנות עשויה לעשות עבורכם המוכרים את כל ההבדל. לחברות נדל"ן אלו מומחיות רבה במקרקעין ולה בקלות יכולות לנטרל את העוצמה של קונים שמציעים "הצעות סבירות" וכך להבטיח שתקבלו את מלוא התמורה בעבור דירתכם.

מכאן אנו מחזיקים בדעה כי למכור דירה בצפון תל אביב, וודאי שלא כל מתווך יכול, זו לגמרי אומנות! כדי להמחיש לכם זאת טוב יותר, אנו מזמינים את הקורא הנכבד לקבל שורה של טיפים (בקליפת אגוז כמובן) הנוגעים למכירה של נכס מקרקעין וזאת כדי להבין את המורכבות הגדולה שבדרך של חברת נדל"ן מובילה עוברת.  אנו תקווה גדולה שבעקבות המאמר המלמד שלהלן, אתם כמוכרי דירה תוכלו להפיק את המרב מהתהליך ולעשות זאת נכון ואולי, ומי יודע, לא תצטרכו אותנו בעתיד :)

נתחיל

טיפ מספר 1: טיפים למכירת נכס מקרקעין בתל אביב הנוגע לנושא פרסום:

רצ"ב מספר טיפים שייסעו למוכר דירה בחשיפת פרסום דירה למכירה:


    • רצוי לתקוף את כל חזיתות הפרסום ולפרסם בכל מקום שרק אתה יכול - ל- אפקט הפרסומי יש השפעה מכרעת ורבה! 
    קונה פוטנציאלי או יותר נכון כל רוכש פוטנציאלי אשר חפץ ומתעניין בדירה למכירה בעיר עשוי לגרום לעליית השווי  של הדירה שבבעלותכם. כך זה פועל כאשר הביקוש גובר “ולמעשה צובע” את ההיצע.
     
    • לצלם את הדירה בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות צוהרי היום - אנו ממליצים לצלם את דירה המיועדת למכירה פעמיים: פעם אחת בשעות הבוקר המוקדמות והשנייה, בשעות הצהריים (לפני השעה 16:00).  אנו לא נמליץ לצלם דירה המיועדת למכירה בערב ובטח שלא בשעות הלילה המאוחרות. מכאן נמליץ לפתוח חלונות הדירה לרווחה ולצדן ה- וילונות, וזאת כדי ללקט ועד כמה שיותר את קרני השמש החמימים. יודגש כמה שיותר ויותר קרני אור לתמונה כך יהיה מעולה יותר.
     
    • חשוב לצלם את הנכס מכמה זוויות טבעיות - כאשר מוכר דירה מצלם את דירתו, נמליץ לו לנסות לתפוס" צילום טבעי. לא מומלץ לצלם תמונה של דירה למכירה מקרוב ולחילופין ו/או מרחוק. אה ועוד פרט מהותי קטן שברצוננו להעלות והוא:  חובה לסדר את הדירה!
     
    • לפרסם מודעה של דירה למכירה - אנו מאמינים בדרך שקופה ישרה ואמתית ולכן נמליץ לכם להעלות פרטים אמתיים ונכונים. במקרקעין הטובים ביותר, לעולם לא יעגלו פינות ובוודאי שלא ישקרו לקונה. ממילא הדבר יצוף כלפי מעלה שעה שהרוכש יקר בדירה. על כן, יש לרשום את נתוני הדירה הנכונים והמהותיים ביותר הנוגעים לנכס כמו למשל - גודלו במטר, מספר חד', חניה מקורה או לא מקורה בין אם בהצמדה ואו לא, קומה הנכונה של הדירה ועוד.

טיפ מספר 2: טיפים למכירה של נכס בסוגיית מו"מ

בבואנו לנהל משא ומתן על מכירת דירה, הנה כמה טיפים מועילים שכדאי לזכור.
כדי להבטיח משא ומתן מוצלח, נמליץ למוכר לשקול את העצות המועילות הללו לאסטרטגיות משא ומתן יעילות למול קונים.

סקר שוק בגדר חובה - כדי להבטיח מוכר דירה להבטיח את המחיר האופטימלי וההוגן עבור הדירה שלו, עליו לדעת כי ישנה חשיבות מכרעת לערוך סקר שוק יסודי. בשוק הרווי של תל אביב היום, דירות רבות נותרות על המדף ומעלות אבק בלשון המעטה, לא נמכרות בשל המחירים המופקעים שקבעו בעליהן המוכרים ומה שהופך אותן לבלתי מושכות לקונים פוטנציאליים.

ומה לגבי המחלוקות שצצות בדרך?  נקודות מחלוקת כלשהן במהלך תהליך המשא ומתן - אם כן כאלה, רצוי לשמור את חילוקי הדעות הללו לסיום המשא ומתן.

המוכר והקונה מסופקים - שני הצדדים לעסקה המעורבים במכירת הדירה מבקשים סיפוק; המוכר מעוניין למכור את דירתו בשווי הגבוה ביותר, בעוד ששביעות רצונו של הקונה חשובה לא פחות, תוך שאיפה לרמת שביעות הרצון הגבוהה ביותר האפשרית.

אגו מנופח OUT - כאשר עוסקים במשא ומתן במכירה של דירה בתל אביב, חיוני לשים בצד את האגו, מכיוון שאין מקום לכך. גם אם אינכם מסכימים עם התנאים המוצעים, חשוב תמיד להתייחס לקונה האחר בכבוד, גם אם הצעת המחיר שלו נראית אבסורדית, עדיין שמירה על איפוק ולגנטיות שווה ביותר, ואפילו תשתלם לכם יותר בהמשך ובהחלט.

פשרה - ראשית אנו לא מאמינים בפשרות אלא בהליך נכון! אולם יחד עם זאת ככל וההליך אינו נכון ובכדי להבטיח תחושת סיפוק והישג לשני הצדדים המעורבים במשא ומתן, חיוני להתפשר על המחיר. עם זאת, חשוב לקבוע רף שמעבר לו אין אפשרות להוזלת שווי נוספת. הדבר מאפשר גישה הוגנת ומאוזנת להשגת הסיפוק של הצדדים.

טיפ מספר 3: טיפים למכירה של נכס מקרקעין הנוגע לנושא הצגת הנכס לרוכש

כל הנוגע להצגת בית למכירה, הנה כמה טיפים מועילים המותאמים במיוחד לקראת מכירת דירה.

הנה כמה הצעות מועילות שכדאי לקחת בחשבון לפני שקונה פוטנציאלי מבקר בדירה:

טרם הגעת הרוכש חשוב להקפיד על אוורור נאות בכל הבית ובביקורם רצוי לשמור על כל החלונות פתוחים.

כאשר מתכוננים לקונים פוטנציאליים לצפות בדירה, חיוני לוודא שהבית נקי וזוהר. שימו לב היטב לניקוי הדלפקים, תנור הגז, הכיור, המקלחות והאמבטיה.

כדי לשמור על בית נקי ומאורגן, חשוב להשקיע זמן בסידור, לדאוג להחזרת החפצים למקומות המיועדים להם. למשל, אם משאירים נעליים ליד הכניסה, מומלץ להעביר אותן לארון או למקום מתאים אחר.

מחפשים ייעוץ למכירת הדירה שלכם והצגת תכונותיה בצורה יעילה?

בין אם הרוכש בסופו של דבר רוכש את הדירה ובין אם לאו, לסיור הבית יש חשיבות משמעותית. יש כמה קווים מנחים חיוניים שיש לפעול לפיהם:

רצוי להימנע מהשהייה באזורים מיושבים בצפיפות.
אמנם הקונה עשוי לקחת את ההובלה, אך בסופו של דבר ההנחיות והכיוון שלך הם שיעצבו את החלטותיו.

על ידי הקצאת תוויות ספציפיות לאזורים שונים בתוך הבית, כגון פינת האוכל או פינת הקריאה, קונים פוטנציאליים מסוגלים לתפוס את הרעיון שלכל דרישה יש חלל ופתרון ייעודיים. טכניקה זו מסייעת בטיפוח חיבור דמיוני בין הקונה לנכס, ומאפשרת להם לדמיין את עצמם מתגוררים בבית המסוים הזה.

רצוי להימנע מכניסה לחללים צפופים כקבוצה.

מחפשים להציג חלק פחות מושך בביתכם במהלך הסיור? שקול להדגיש אותו באמצע ההדרכה.

ולסיום אם אתם מחפשים למכור דירה, הנה עצה חשובה:

ודא שאתה מוכן לחלוטין לתהליך שלפנינו. אם יש לכם ספקות לגבי מכירת הדירה, עדיף לא להמשיך. יש חשיבות מכרעת לגשת למכירת דירה במסירות מלאה. בנוסף, חשוב לציין שמתווכים כיום הם אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה. יש להם את המומחיות להציג ביעילות את הדירה ולנהל משא ומתן בשמך. והכי חשוב, הם מבטיחים שגם המוכר וגם הקונה יהיו מרוצים מכל תהליך המכירה. אם אתה מוצא את עצמך חסר זמן, חשק או כוח לטפל במכירת הדירה, יש לך אפשרות להזמין מתווך שיוכל לטפל עבורך בכל העבודה הנדרשת.

 

מקווים שלמדתם :)

 

 

בעל רקע וניסיון רב בענף ההתחדשות העירונית, בקיא ומיומן בעסקאות מקרקעין ותכנון ובניה, והינו הבעלים והמייסד של משרד הצמרת לתיווך דירות בצפון תל אביב, בר-לב נדל"ן

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב