דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיקור סיני למיגרנות עם כאבי ראש חזקים 

מאת    [ 20/01/2024 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 243 פעמים ]

דיקור סיני למיגרנות 

מחקרים הוכיחו מעל לכל ספק השפעה חיובית של טיפולי דיקור סיני על מיגרנות. טיפולי הדיקור מסייעים לגוף בשיכוך הכאב על ידי שחרור אנדורפינים. השפעה חיובית נוספת של טיפולי דיקור סיני למיגרנות היא עידוד הפרשת חומרים נוגדי דלקת. אם אתם סובלים ממיגרנות וטרם התנסיתם בטיפולי דיקור סיני זה הזמן להתחיל. טיפולי הדיקור אינם מלווים בתופעות לוואי או כאב, אפשר לחזור לשגרה מיד לאחר השלמת הטיפול. 

מה מאפיין כאב ראש של מיגרנה?

מיגרנה היא כאב ראש חזק מאוד שנמשך מספר דקות עד מספר ימים. התקפי מיגרנה מלווים לעתים גם ברגישות לאור, בחילות, כאבי בטן, דיכאון, בעיות שינה, חוסר תיאבון, הקאות. מיגרנות הן בעיה כרונית שחוזרת על עצמה. הסובלים מהבעיה נמצאים בחשש תמידי מפני ההתקף הבא. טיפולי דיקור סיני למיגרנות חיוניים גם להקלה על התסמינים במהלך התקף קיים וגם להפחתת תדירות ההתקפים. בעזרת דיקור סיני תצליחו גם אתם להקל על הכאב ולהפחית את השימוש במשככי כאבים ושאר  תרופות. 

איך מונעים התקפי מיגרנה?

הרפואה המודרנית טרם הצליחה למצוא תרופה לבעיית המיגרנות, אך אפשר וכדאי לפעול למניעת ההתקפים הבאים. הצעד הראשון יהיה הקפדה על אורח חיים בריא שכולל תזונה נכונה, פעילות גופנית, סביבה נטולת מתחים, הרגלי שינה טובים. הקפידו לנהל את חייכם על פי לוח זמנים קבוע בו אתם אוכלים את הארוחות בשעות קבועות והולכים לישון בשעה פחות או יותר קבועה. באורח החיים הבריא נשלב טיפולי רפואה סינית עם דגש על דיקור סיני למיגרנות לחיזוק מערכות הגוף וזרימת האנרגיה. 

איך שחיקה רגשית משפיעה על מיגרנות

סביבה עשירה במתח ולחץ נפשי מזיקה לנו ומעלה את התדירות של התקפי המיגרנה. לכולנו כדאי לפעול ליצירת אורח חיים רגוע אך מובן שלט תמיד ניתן לעשות זאת. במטרה להפחית את רמת המתח בחייכם הקפידו לעשות הפסקות קטנות במהלך היום בהן אתם מתרגלים נשימות עמוקות, עוצמים את העיניים ונרגעים. שילוב של טיפולי דיקור סיני יחד עם תזונה בריאה יסייע לכם להירגע. תכננו נכון את לוח הזמנים כך שלא תבצעו על פעולה בדקה ה-90. חיים בתוך סביבה עמוסה ולחוצה מזיקים לגוף ולנפש, אל תחיו את החיים שלכם בתוך רכבת הרים. 

איך דיקור סיני למיגרנות יכול לעזור לי?

טיפולי דיקור סיני למיגרנות מצליחים להפחית את חומרת ההתקפים וגם את התדירות. אם בעבר נאלצתם להפסיד ימי עבודה רבים בגלל מיגרנות - טיפולי הדיקור יסייעו לכם להרגיש טוב יותר במהרה. ההתמודדות עם מיגרנות הופכת פשוטה יותר כאשר יש לצדכם מטפל בדיקור סיני שמתמחה במיגרנות. 

 



 

 

רפאל רוזנסקי מטפל בדיקור סיני. פתרון לכל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות ועוד. למרפאת רפאל סניפים בתל אביב וראשל"צ

054-5721258
 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב