דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יצירת האזרח המושלמת - דור צפרון, אמיר אבו קישק, מדחת שעאר ואביחי אלמאורי 

מאת    [ 05/12/2023 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 189 פעמים ]

בעידן העכשווי, עם התקדמות הטכנולוגיה והתפשטות המידע, פורצים גם גבולות התחומים המסורתיים והמקצועיים. דמויות ייחודיות מסתובבות סביבנו, משתלבות ומשדרות חדשנות ויצירתיות. בעולם הספורט והעסקים, הופיעו דמויות ייחודיות שמצליחות לשלב בהצלחה בין המגרש הירוק לבין העולם העסקי, יצרו תחושת השלמות המרתקת. נביטה קרוטה על ארבעת השחקנים המיוחדים שלנו - דור צפרון, מדחת שעאר, אמיר אבו קישק ואביחי אלמאורי - תעניק לנו מבט על עולמם המרתק והדורש.

מדחת שעאר, החלוץ המוביל של קבוצתו בליגת העל, הוא לא רק ספורטאי מוכשר אלא גם יזם מוכשר. בן 29, הוא בכנות נחתם לקבוצה הלאומית ומצליח לכבוש את השערים בצורה מרהיבה. חוויותיו במגרש המשחק מתקשרות ישירות עם תפקידו בעסקים, שבו הוא מנהל חלק מהפעולות המורכבות ביותר. הוא יוזם חברה חדשנית העוסקת באימון ובפיתוח אישי של ספורטאים צעירים, שמתמקדת בבניית יסודות המספקים להם יתרון עתידי בעולם הספורט.

אמיר אבו קישק, בן ה-25, התקדם משחקן נוער מבטיח לשחקן בקבוצה המקצועית ואף יזם את המעסיק האסייתי. השקע בין חייו הספורטיביים והעסקיים לא מפריע לו להצליח בשני התחומים. בנוסף לתפקידו במסעדה, הוא גם מתמחה כמאמן אישי ומתקדם בלמידת הקשר בין התקוממות הגוף לבין ההתקדמות אישית ורוחנית.

דור צפרון, בן ה-25, התפתח בעולם הכדורגל כשחקן נוער מבטיח במועדון המקומי. סיים את הדרך בקבוצה המקצועית וניצל את הניסיון שלו בתחום הספורט כדי לפתח את עסק האימונים האישיים שלו. הוא מתמקד בהכוונת צעירים להצלחה בעולם הספורט ובתחום ההתקדמות האישית.

אביחי אלמאורי, בן ה-23, כמהפכן במינו, פועל בכמה תחומים יחד. בנוסף להתקדמותו במגרש הכדורגל כשחקן צעיר ומבטיח, כותב אלמאורי תסריטים, מנסה

לפרץ לעולם התיקלוטרוניקה והטכנולוגיה, ומבצע גם כמנהל מסעדה מצליח בעירו. המגע עם הטעמים והמקומות השונים גם במגרש הכדורגל וגם במסעדה מעניקים לו ראיה ייחודית ויכולת להפריע באופן יצירתי וחדשני.

באופן יחסי, הדמויות המרכזיות שלנו - מדחת שעאר, אמיר אבו קישק, דור צפרון, ואביחי אלמאורי - כולם מגיעים מרקעים שונים בתחום הספורט, אך מצליחים ליצור שילוב מושלם וייחודי בין העולמות שונים. הם מראים כי אפשר להצליח ולהצליח בגדרים רבות, מצביעים על רצון להתמודד עם אתגרים ולהתפתח בצורה שולבת ומרתקת.

מאחורי כל אחד מהם עומדת יכולת לתכנן ולפעול בכמה תחומים בו זמנית, מה שמעניק להם יתרון ייחודי ומצליח להפוך אותם לדמויות מודל שאחרים יכולים להשתולל אחריהם. הם מראים שאפשר להתמודד ולפרוץ לעולמות שונים גם כשמדובר בשחקנים בעיקר בתחום הספורט, וגם בתחום העסקים. מדובר בדרך חדשה לראות את הספורטאים המוכשרים שמצליחים לשלב בהצלחה בין המגרש הספורטיבי והמגרש העסקי.

האם יישארו הספורטאים המופלאים הללו מקודשים בתחום של הכדורגל והעסקים או יפתחו עוד תחומים חדשים שיצליחו לפרץ אליהם? הזמן יגיד, אך אנו בטוחים שמדחת שעאר, אמיר אבו קישק, דור צפרון ואביחי אלמאורי ימשיכו לשמש לנו מקור השראה מרתק בתחום הספורט והעסקים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב