דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 המקומות היפים ביותר ביוהנסבורג דרום אפריקה 

מאת    [ 03/12/2023 ]

מילים במאמר: 584   [ נצפה 216 פעמים ]

יוהנסבורג, בירת דרום אפריקה ומרכז כלכלי ותרבותי חשוב באזור. העיר מציעה מגוון רחב של אטרקציות תיירותיות ותרבותיות.  העיר מציעה מסעדות מגוונות עם מטבחים מכל העולם. העיר מפורסמת בעיקר בשל התרבות המגוונת והמערכת האורבנית המודרנית שלה. ביקור ביוהנסבורג הוא חוויה ייחודית שתאפשר לך להתרשם מהמגוון התרבותי והטבעי של דרום אפריקה.

להלן 10 המקומות המרהיבים ביותר שאתה חייב לבקר בהם ביוהנסבורג:


    • מוזיאון האפרטהייד: מוזיאון מרתק המספר את סיפורה של דרום אפריקה בתקופת האפרטהייד. המוזיאון מציג תערוכות מרתקות ומרכז זיכרון חשוב להבנת ההיסטוריה המורכבת של הארץ.
    • מוזיאון האמנות האפריקאית: מוזיאון מרהיב המציג אוסף עשיר של אמנות אפריקאית מסוף המאה ה-19 ועד היום הזה.   המוזיאון מציג יצירות מרהיבות של אמנים מקומיים ובינלאומיים. 
    • גן החיות הלאומי: גן חי עם מגוון רחב של חיות מקומיות וגם חיות מהיבשות השונות. תוכל לראות את הפרית הלבן,         אגזוט הזברה ועוד.

   4. סטדיום סוקרס: אם אתה אוהב כדורגל, עליך לבקר בסטדיום סוקרס, הבית של קבוצת סוקרס המפורסמת. תוכל לצפות            במשחקים או להינות מסיור באצטדיון המרהיב.

   5. טלוויזיה הגבעה המפורסמת: עם גובה של 270 מטרים, טלוויזיה הגבעה היא אחת ממסמרי התצוגה של יוהנסבורג. תוכל          לעלות לראות את הנוף המרהיב של העיר מהגבהים.

   6. גן הרכבות הזכוכית: חוויה ייחודית לטיול ברכבת זכוכית בתוך גן פרחים עם נוף מרהיב. זהו מקום מושלם לטיול משפחתי        או לסיום יום עסוק בעיר.

   7. רחוב מבורג: רחוב סוחף עם חנויות מעוצבות, מסעדות ובתי קפה. תוכל לבלות שם את זמנך בקניות, ליהנות מאוכל טעים       ולקנות מזכרות מקומיות.

   8. הפארק הלאומי קרוגר (Kruger National Park) הוא האטרקציה הפופולרית ביותר בדרום אפריקה ומהווה עבור תיירים          רבים את שיאו של הביקור במדינה. מדובר לא רק בשמורה הגדולה ביותר בדרום אפריקה (שטחה כמעט ומשתווה לשטחה       של מדינת ישראל) אלא באחת משמורות הספארי המוצלחות ביותר בעולם כולו. הוא אחד מאתרי הספארי המוצלחים               בעולם. כאן אפשר לראות את חמשת הגדולים: אריות, נמרים, קרנפים, פילים ובופאלו, לצד ג'ירפות, זברות, היפופוטמים,       קרוקודילים, צ'יטות ועוד. לצד גודלו העצום ועולם החי העשיר, פארק קרוגר הוא אחד הפארקים הכי מתוחזקים                     באפריקה, הדרכים בו נוחות ואין צורך לנסוע ברכב שטח כדי לגלות את הפארק.

   9. הרי דרקנסברג (Drakensberg Mountains), שמשמעות שמם היא "הרי הדרקון", נמתחים לאורך הגבול המערבי של           מחוז קוואזולו-נטאל, בסמוך לגבול עם לסוטו. זהו אחד מאזורי הטבע היפים ביותר בדרום אפריקה. כאן נמצאים ההרים         הגבוהים ביותר במדינה (הגבוה שבהם מתנשא לגובה 3,482 מטר), מעברי הרים דרמטיים, עמקים, נהרות, מפלים ויערות.       האזור הזה כל כך יפה, עד שיש הטוענים שכאן קיבל טולקין את ההשראה לכתיבת טרילוגיית שר הטבעות. עם האתרים          באזור שלא כדאי להחמיץ את הביקור בהם ניתן למנות את מפלי טוגלה, שהם מהגבוהים בעולם (947 מטר);                          האמפיתיאטרון, מצוק שאורכו כ-5 קילומטר, וגובהו כקילומטר, המשתרע בין שתי פסגות שגובהן מעל 3,000 מטר; וקניון      נהר בלייד, שהוא הקניון השלישי בגודלו בעולם.

 10. "חלון האלוהים", נקודת תצפית מרהיבה בהרי דרקנסברג   

      הטבע הנפלא שמסביב מספק שפע של אפשרויות לחופשה פעילה: הליכה באינספור מסלולי הליכה, ממסלולים קצרים ועד       לטרקם ארוכים; רכיבה על סוסים; צפייה בציפורים; רכיבה על אופניים; נסיעה ברכב שטח; רפטינג במים לבנים; דיג;             גלישה על אומגות בין צמרות העצים ועוד

ביקור ביוהנסבורג הוא חוויה מרהיבה שתזכור לך לתמיד. העיר מציעה שילוב מושלם של טבע, היסטוריה ותרבות, ותמיד יש משהו חדש לגלות ולחקור.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב