דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חייזרים החיים בקירבנו 

מאת    [ 26/11/2023 ]

מילים במאמר: 1300   [ נצפה 171 פעמים ]

קיימות תיאוריות לפיהן חייזרים פקדו ופוקדים את כדור הארץ, ויש גם עדויות רבות על הופעת חייזרים, אך אין כל הוכחה ממשית ומובהקת לקיומם. יתכן שאין כלל חייזרים ויתכן שהם קיימים ומשחקים איתנו במכוון במחבואים. במאמר זה יעשה נסיון לבדוק באופן מושכל, ככל האפשר, את האפשרות שיש על פני כדור הארץ חייזרים מעולם אחר, ואם כן, מה טיבם.

אם אכן נוכחים חייזרים בכוכב שלנו, ואם ברצוננו לבחון ולנתח את כוונותיהם, את התנהגותם ואת האופן שבו הם אמורים להראות, עלינו להתנתק מתבנית החשיבה הנוכחית, לא להתייחס אליהם על פי הקריטריונים המוכרים לנו כיום, אלא על פי קריטריונים מתאימים ומותאמים להם. 

באם אכן חוצנים הצליחו להגיע לכאן ממרחק של מיליוני או מיליארדי שנות אור, או אולי מיקום אחר בכלל, משמעות הדבר היא שהם הגיעו לדרגת התפתחות אבולוציונית, מדעית וטכנולוגית המקדימה אותנו באלפי שנים. משמעות הדבר היא שהם גם מקדימים אותנו באלפי שנים באופן שבו הם התפתחו מבחינה גופנית, שכלית ונפשית. על מנת לבחון אותם בפרמטרים שלהם, עלינו לנסות לשער, לנחש ולדמיין כיצד אנו נתפתח, לאן נגיע ואך ניראה ונתנהג בעוד אלפי שנים.

איך אנו עשויים להראות בעוד אלפי שנים

 על פי קצב התפתחות האבולוציה האנושית והמדע עד היום ניתן לדמיין את המין האנושי בעוד אלפי שנים כך:המין האנושי הצליח למצוא מענה ופתרון לכל המחלות הפיסיות והנפשיות ולהעלים אותן לחלוטין. נמצאה דרך לרפא כל פגיעה פיסית ואפילו פציעה אנושה, שכיום הייתה מובילה מיידית למוות. נמצא תחליף לכל האברים האנושיים, למעט המוח, וניתן להחליף כל איבר או לשחזרו על נקלה. בעזרת הנדסה גנטית ושיטות אחרות כל האנשים נשארים תמיד צעירים, בריאים, חכמים ויפים. המוח האנושי הורחב ופותח באופן שתאי המוח אינם מזדקנים ואינם נפגמים עם הזמן.נמצאה דרך לחבר את המוח האנושי באופן ישיר למקורות המידע כך שהוא מכיל את כל המידע העולמי ומתעדכן און ליין. אין צורך ללמוד וכל המידע שתול כולו במוח האדם. אין כל מגבלה בכמות האינפורמציה שמוח האדם יכול להכיל בשל הרחבת המוח וחיבורו למערכות המידע. בתוך אלפי שנים תימצא דרך לקרוא ולשדר מחשבות באופן טלפתי.

 בני האדם הצליחו לגלות ולנצל משאבים ומקורות אנרגיה אינסופיים. הכל נמצא בשפע ואין כל מחסור. מכונות עושות את כל העבודה באופן שמייתר את הצורך לעבוד. אין פשיעה, הן מכיוון שאין כל מחסור בשום דבר, והן בשל הנדסה גנטית שביטלה לחלוטין כל גן של עבריינות ועיצבה גנים חיוביים בלבד. אין מעמדות, אין הבדלים בין בני האדם וכולם שווים. המראה החיצוני לא יבדיל בין בני האדם מאחר שיוכלו לבחור ולהחליף מראה כרצונם. אנשים יוכלו לפשוט צורה וללבוש צורה.

בשלב כלשהו בעתיד בני האדם ימאסו באכילת בעלי חיים ויראו בכך דבר פרימיטיבי וחייתי. בהמשך הדרך הם יגיעו למצב בו לא יצטרכו לאכול כלל וכל צרכי גופם יסופקו על ידי חומרים מזינים ואנרגיה בכמות מדויקת בהתאם לצריכתם. בכך יתייתר הצורך בהפרשת צואה ושתן, פעולה שתיראה אז גם כן פרימיטיבית וחייתית. ניתן יהיה לשחזר את הנאת האכילה באופן וירטואלי, באותה מידה בדיוק . באופן דומה יסופקו גם צרכים גופניים אחרים שלנו ויהיו זמינים ושכיחים ללא כל הגבלה ויסופקו על ידי מערכות לא אנושיות.

מעבר לכך, בני האדם יוכלו אפילו להעביר את מהותם ואת האגו שלהם לגוף אחר. הרעיון לפיו נוכל בעתיד הרחוק מאוד להעביר את עצמנו ומהותנו מגופנו לגוף אחר נשמע מופרך והזוי.  אולם רעיון כזה כבר עלה לאוויר העולם ע"י אחד מבכירי המדענים. בכתביו מעריך נביא ההייטק, ריימונד קורצווייל, כי אנו עומדים על סף תור הזהב של הננו טכנולוגיה, אשר תאפשר לנו לתכנת מחדש את הביולוגיה כך שתאי גופנו יהיו תמיד בריאים וצעירים ואנו עומדים בפני זינוק טכנולוגי תלול, אשר יצעיד אותנו לשלב שבו נוכל להעביר את מה שאנחנו את אישיותנו וזכרוננו למחשב שיחזיק בהם.

האפשרות לשמר את תמצית מהותנו, או במילים אחרות את האגו והנפש שלנו ולניידה מגוף לגוף, כאשר הגוף שאליו תעבור יהיה תמיד צעיר, משובח ונצחי, תביא אותנו, בשלב כלשהו לחיי נצח אינסופיים.

בעוד אלפי שנים יוכלו בני האדם, קרוב לודאי, לפתח בעצמם, או באמצעות כלים ובינה מלאכותית, דרך להגיע לכוכבים מרוחקים מיליארדי שנות אור ואולי יוכלו להצליח גם לנוע אחורה בזמן.

 המשמעות של חיים אינסופיים

 התמונה האידילית והאוטופית של מה שמצפה לצאצאי צאצאינו בעתיד הרחוק מאוד יכולה להיות מטעה מאוד. בהעדר צרכים ואתגרים שצריך לממש, ובהעדר אובייקטים למימוש עצמי, רמת האושר האנושי נפגעת. כיום, בהווה, מפלס האושר שלנו הוא בצורת עקומה עולה ויורדת - דבר המספק לנו, כל פעם מחדש ריגושים ותחושת סיפוק בכל עת שרמת האושר במצב עליה. קו האושר של בני האדם בעוד אלפי שנים צפוי להיות ישר, בלי עליות או מורדות, וקרוב לודאי שהוא ישאר גבוה, למרות זאת, ע"י התערבות מלאכותית וסיפוק תחושת אושר באורח מלאכותי. במצב של חיים אינסופיים והעדר צרכים ואתגרים, גם הענקת תחושת סיפוק מלאכותית שתעשה ע"י גרימת הנאות וירטואליות, כמו אלה שאני משיגים כיום באורח טבעי, תימאס בסופו של דבר, לאחר שהיא תיעשה שוב ושוב ושוב, עשרות מיליוני פעמים, ללא סוף, באופן שישחק לחלוטין את תחושת ההנאה. 

כיום, מאחר שחיינו קצרים, אנו להוטים להנות מכל דבר, למצות את החיים ולהשתדל לא להחמיץ שום הנאה. אנו חיים כל הזמן במעין מרדף להשיג ככל האפשר ומשיגים סיפוק וריגוש מכל הישג או הצלחה. אנו יודעים שלעולם לא נספיק, בימי חיינו, לחוות את כל החוויות האפשריות. בחיים אינסופיים בני האדם יהיו במצב בו הספיקו לחוות אינסוף פעמים את כל סוגי החוויות מספקות האושר האפשריות, גם באופן וירטואלי (שעוצמתו יכולה להיות גדולה אפילו מעוצמת חוויה טבעית). לא יהיה כל ריגוש, הן משום שמוצו שוב ושוב כל ההנאות האפשריות, עד כדי שחיקתן, והן מעצם הידיעה שאין צורך למהר לשום דבר. כיום אנו יודעים שלכל שלב בחיים יש סוף, בין אם זה שלב ארוך כמו לימודים בבית ספר או באוניברסיטה, ובין אם זה קצר כמו יום עבודה, ארוחה או מסיבה. בכל שלב אנו מצפים לסופו ולמעבר לשלב הבא. במצב של חיים אין סופיים  ציפיה לסיום שלב על מנת לעבור לשלב הבא תהיה חסרת כל טעם.

כיום המצב הוא שהגוף שלנו הוא סופי במהותו ובאופן שבו הוא מתוכנת, ולעומת זאת בנפש שלנו טבועה הכמיהה לחיי נצח. במצב של חיים אינסופיים יתחולל היפוך מגמה, הגוף יהיה אינסופי ודוקא הנפש תימאס בחיי האינסוף. סביר להניח שבני האדם שיחיו בעידן של חיים אינסופיים יפתחו תחושת געגועים וכמיהה לימים עתיקים, בהם בני אדם חשו עליות ומורדות במצבי הרוח, תחושות אושר אמיתיות וריגושים מסעירים.                                                                                 

חייזרים בקירבנו

על מנת להתגבר על תחושת השיעמום וחוסר התוחלת שבחייהם ולחוות חוויות חדשות, עשויים אותם חייזרים, המקדימים אותנו אלפי שנים, לנצל את כל הטכנולוגיות והאמצעים שיש ברשותם, לצאת למסעות ביקום למקומות שונים ואקזוטיים ולהכיר עולמות אחרים, כולל כוכבים מיושבים. על מנת שהחוויה תהיה יותר עצימה הם עשויים להיות מעורים ומעורבים בחיי היצורים בכוכב אליו הגיעו. בכדור הארץ, בשל הפער העצום בינינו לבינם, הם עשויים לעשות זאת באופן בלתי מורגש, אך אולי להותיר במכוון סימנים כלשהם לנוכחותם. קשה להאמין שיש להם כוונה עוינת, שכן הם לא צריכים שום דבר מאיתנו, שהרי כל העולם עומד לרשותם. עם זאת יתכן שמערכת הערכים שלהם שונה משלנו ומה שנראה לנו רע כמו מוות או כאב, אינו דבר רע במושגים האינסופיים שלהם.

החייזרים יכולים להיות כאן רואים ובלתי נראים וללבוש איזו צורה ומבנה גוף שירצו. (בודאי לא להיראות כבני אדם קטנים עם ראש גדול וקירח וגוף קטן). הם יכולים לקרוא את מחשבותינו,להשפיע על מחשבותינו ועל התנהגותנו ולגרום לנו לשכוח שראינו אותם. הם יכולים להשפיע על המתרחש בעולמנו, בלא שנחוש בכך, לעשות בנו מניפולציות, לגרום לאירועים בלתי צפויים ולהשפיע בסתר על החלטות והתנהגויות של מנהיגים. יש להם יכולת ללבוש דמות של בן אנוש ולהתערב בתוכנו. כל זאת מתוך התייחסות אלינו כאל מגרש המשחקים שלהם או מתוך סיבות אחרות לא ידועות.

הדרך המסעירה ביותר מבחינתם היא לחוות את החיים ממש כמונו, כולל כאבים, סבל, פחד ממוות וריגושים אמיתיים. על מנת לעבור חוויה כזו הם יכולים לגרום לעצמם להיוולד כבני אדם ולחיות כבני אדם מבלי לדעת כלל שהם עצמם חייזרים ושבתום המסע רב העלילות ישובו למקורם. ככל שהסבל, היסורים והפחד ממוות שהם חווים כבני אדם גדולים יותר, כך תחושת האושר והסיפוק גדולים יותר כאשר הם מתים כבני אדם וחוזרים למקורם החייזרי. החוויה האנושית שלהם היא בבחינת אפיזודה זמנית (כמו שאנו נראה סרט מעניין, נכנס לתוכו ונהיה חלק ממנו). 

המשמעות המדהימה של האפשרות הזו היא שבינינו חיים אולי חייזרים המתנהגים כבני אדם, מבלי שהם עצמם יודעים שהם חוצנים ואין כל הבדל בינם ובין יתר בני האדם.

המשמעות הבל-תיאמן עוד יותר היא כי אנו עצמנו, הקוראים מאמר זה, איננו יודעים כלל אנו היננו אותם חייזרים וכל אחד מאיתנו יכול לשאול את עצמו את השאלה: "האם אני חייזר?"

 

 

 

 

 

 

 

 

בעל תואר אקדמי בתחום המשפטים ומדעי המדינה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב