דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך דיקור סיני יכול לעזור לבעיות ברכיים 

מאת    [ 27/07/2023 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 362 פעמים ]

 דיקור סיני לכאבי ברכיים

כאבי ברכיים מגבילים את יכולת התנועה וגורמים לכם בהדרגה לוותר על פעילויות חברתיות. כאשר כל קימה מהכיסא כרוכה בכאב אתם נמנעים בצדק. דיקור סיני לכאבי ברכיים מציע פתרון לשיכוך כאבים ללא תופעות לוואי, ללא שימוש בתרופות וללא צורך בהליכים פולשניים. כאבים בברכיים נובעים במקרים רבים מדלקת במפרק שמערכת פגיעה בסחוס. פנייה אל רופא המשפחה וגם אל אורתופד תסתיים לרוב בהמלצה על טיפול שמרני, אל תמהרו להרים ידיים מבלי לנסות תחילה לטפל בבעיה עם דיקור סיני. 

איך דיקור סיני עוזר לכאבי ברכיים?

מחקרים הוכיחו השפעה חיובית של טיפולי דיקור סיני על כאבי ברכיים אצל נשים וגברים בכל הגילאים. סדרת טיפולי דיקור סיני לכאבי ברכיים מסייעת להקלה על הכאב, ריפוי דלקות, זירוז תהליכי הריפוי הטבעיים בגוף, שיפור מצב הרוח. הרפואה הסינית רואה בגוף כולו מכלול אחד ומציעה בהתאם מענה מקיף. דיקור סיני לכאבי ברכיים מתאים במקרה של כאב שנובע מדלקת פרקים, כאב בעקבות חבלה, כאבי החלמה מניתוחים באזור. אפשר וכדאי לשלב טיפולי דיקור סיני לכאבי ברכיים יחד עם טיפולים נוספים במטרה להפחית באופן משמעותי את הכאב לזרז את ההחלמה ולהחזיר את המטופל לתפקוד שגרתי במהרה. 

מה בעצם עושה הדיקור הסיני?

לאחר פגישת אבחון קצרה יוצבו מחטי דיקור בנקודות הנבחרות. המטפל בוחר נקודות דיקור בעבור כל מטופל באופן אישי. ייתכן בהחלט מצב בו שני מטופלים שמתלוננים על כאבי ברכיים יטופלו בצורה שונה. לאחר קביעת הנקודות האפקטיביות ביותר יוצבו בהן מחטי דיקור דקות וחד פעמיות. המחטים סטריליות לחלוטין. שימוש במחטים דקות שמיועדות לדיקור מבטיח שלא תרגישו כמעט בכלל את פעולת הדיקור. כעת כאשר המחטים מוצבות במקומן תתבקשו לשבת או לשכב למשך 15-30 דקות. המחטים מעודדות תגובה של מערכת העצבים ושאר מערכות הגוף במטרה לשחרר חומרים משככי כאבים ומשפרי מצב רוח, לזרז את זרימת הדם ולשפר את התפקוד של מערכות הגוף. 

איך מאבחנים את הגורם לכאב?

הרפואה הסינית מטפלת בכאבי ברכיים ושאר כאבים אורתופדיים מזה אלפי שנים. אין תכנית טיפולית אחת שמתאימה לכולם, נדרשת תכנית טיפול דיקור סיני לכאבי ברכיים בהתאמה אישית לכל מטופל/ת. על פי הרפואה הסינית הגורם לכאב עשוי להיות חסימה בזרמת האנרגיה שאינה מאפשר זרימה חופשת של אנרגיית צ'י (אנרגיית החיים). חסימות בזרימת האנרגיה נגרמות מסיבות נפשיות ופיזיולוגיות כאחד. דיקור סיני לכאבי ברכיים הוא אופציה לטיפול טבעי, בטוח, יעיל ונטול תופעות לוואי. 

רפאל רוזנסקי מטפל ברפואה סינית. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, ועוד. למרפאות רפא סניפים בתל אביב וראשל"צ.

054-5721258 https://rafaclinic.co.il/

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב