דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


TRM Labs ו-Chainalysis: צלילה עמוקה לתוך פתרונות תאימות קריפטו וניהול סיכונים 

מאת    [ 26/07/2023 ]

מילים במאמר: 685   [ נצפה 332 פעמים ]

מבוא

העלייה המהירה של מטבעות קריפטוגרפיים יצרה צורך מקביל בפלטפורמות המציעות פתרונות ניתוח, תאימות והערכת סיכונים לעסקים הפועלים בכלכלה הדיגיטלית המתפתחת. מפתח בין גופים כאלה הם TRM Labs ו-Chainalysis. כספקיות בולטות של פתרונות תאימות וניהול סיכונים, שתי החברות מספקות חבילת כלים רבת עוצמה המאפשרת לעסקים לעמוד בסביבה הרגולטורית המתפתחת, להתחקות אחר עסקאות במטבעות קריפטוגרפיים ולנהל ביעילות סיכונים נלווים. מאמר זה מספק ניתוח השוואתי מפורט של שתי הפלטפורמות הללו, תוך בחינת תכונות המפתח, החוזקות הייחודיות והיישומים שלהן בנוף תאימות הקריפטו.

רקע כללי

TRM Labs ו-Chainalysis מתמחות שתיהן בניתוח בלוקצ'יין, תחום חיוני הנוגע למחקר ומעקב אחר עסקאות מטבעות קריפטוגרפיים. תחום זה נועד לחשוף פעילויות בלתי חוקיות, לעקוב אחר כספים ולהבטיח עמידה בתקנות - מרכיב הכרחי לאור ריבוי המטבעות הדיגיטליים הן בעסקאות עסקיות לגיטימיות והן בפעילויות בלתי חוקיות.

מעבדות TRM

TRM Labs נוסדה בשנת 2018 במטרה לספק תוכנה חזקה לניהול סיכונים לעסקים העוסקים בנכסים דיגיטליים. הפלטפורמה מספקת פתרונות המקלים על פישוט כניסת לקוחות, ניטור עסקאות וחקירות של פעילות חשודה. הפלטפורמה של TRM ניתנת להרחבה, מותאמת וניתנת להתאמה אישית, ומספקת מגוון רחב של עסקים, החל מסטארטאפים בתחילת דרכם ועד לתאגידים רב לאומיים ותיקים.

תכונות עיקריות של TRM Labs:

ממשק משתמש: TRM Labs הוכרה בזכות ההתמקדות שלה בממשקים ידידותיים למשתמש, הדמיות ברורות וניווט אינטואיטיבי, מה שמפחית משמעותית את עקומת הלמידה לעסקים חדשים בתחום הבלוקצ'יין.

מקורות נתונים: ל-TRM יש מקורות נתונים רחבים המספקים סקירה מקיפה של נכסים דיגיטליים שונים. תכונה זו מאפשרת לפלטפורמה לעקוב אחר מספר רב של נכסים דיגיטליים, ובכך לתת מענה למגוון מגוון של צרכים עסקיים.

שילוב API: TRM מספק גם אינטגרציה של API. תכונה זו מאפשרת לעסקים לשלב בצורה חלקה כלי TRM ישירות במערכות הקיימות שלהם, ולשפר את היעילות התפעולית.

שרשרת

Chainalysis, שהוקמה בשנת 2014, הטביעה את חותמה בתחום תאימות הקריפטו. התוכנה של המשרד מאפשרת לעסקים לבצע חקירות, לעמוד בתקנות ולנהל סיכונים תוך כדי התמודדות עם מטבעות קריפטוגרפיים. כיום, Chainalysis עומדת כאחד הספקים הבולטים ביותר של כלי ניתוח בלוקצ'יין ומשמשת על ידי מוסדות פיננסיים מהשורה הראשונה, ממשלות וסוכנויות אכיפת חוק ברחבי העולם.

תכונות עיקריות של שרשרת:

ניטור עסקאות: Chainalysis זכתה להכרה ביכולות המתקדמות של ניטור עסקאות, המאפשרות למשתמשים לעקוב אחר זרימת מטבעות קריפטוגרפיים על פני בלוקצ'יין שונים בדייקנות.

מסד נתונים של ניתוח סיכונים: הפלטפורמה מארחת מסד נתונים מקיף של ציוני סיכון עבור כתובות שונות של מטבעות קריפטוגרפיים, מה שמוכיח חשיבות לעסקים המתמקדים בציות לרגולציה.

כלי חקירה: Chainalysis מציעה כלי חקירה מתקדם היוצר מפה מפורטת של קשרי עסקאות. תכונה זו מספקת תובנות חשובות לגבי פעילויות שעלולות להיות אסורות, ומאפשרת לעסקים להפחית סיכונים באופן יזום.

ניתוח השוואתי

בעוד ששתי החברות מספקות כלים מתוחכמים לניתוח בלוקצ'יין, יש להן חוזקות ייחודיות הפונות לצרכי משתמשים שונים.

TRM Labs שמה דגש משמעותי על חווית משתמש, ומספקת כלים נגישים ואינטואיטיביים. מיקוד זה הופך את הפלטפורמה למתאימה במיוחד לעסקים חדשים יותר לאקו-סיסטם הנכסים הדיגיטליים או לאלו שמתעדפים שילוב חלק בפעילות הקיימת שלהם.

מצד שני, Chainalysis מצטיינת במתן יכולות חקירה מעמיקות ומסד נתונים יסודי של ניתוח סיכונים. סט תכונות זה אידיאלי עבור מוסדות הדורשים כלי ניתוח מקיפים של בלוקצ'יין, כולל גופים ממשלתיים ומוסדות פיננסיים גדולים.

יתר על כן, למרות ששתי הפלטפורמות תומכות במספר עצום של מטבעות קריפטוגרפיים, TRM Labs מוכרת לעתים קרובות כעקיבה אחר מגוון רחב יותר של נכסים דיגיטליים, ומציעה ערכת כלים גמישה יותר לעסקים המעורבים במספר סוגים של מטבעות קריפטוגרפיים.

סיכום

ככל שתחום מטבעות הקריפטו ממשיך להתפתח ולהתמודד עם בדיקה רגולטורית מוגברת, הדרישה לכלי ניתוח ותאימות של בלוקצ'יין מקיפים, כמו אלה שמציעות TRM Labs ו-Chainalysis, צפויה לגדול באופן אקספוננציאלי. בעוד ששתי הפלטפורמות מספקות פתרונות חזקים והוליסטיים, הבחירה בין השתיים תלויה בסופו של דבר בצרכים ובמיקוד הספציפיים של הארגון. עבור פתרונות ידידותיים למשתמש ניתנים להתאמה, TRM Labs בולטת; ליכולות חקירה מעמיקות וניתוח סיכונים מקיף, Chainalysis מחזיקה בקצה. לשתי החברות תפקיד חיוני בניווט בעולם המורכב של עסקאות מטבעות קריפטוגרפיים, הפחתת סיכונים והבטחת ציות לרגולציה בתחום המטבעות הדיגיטליים.


רו"ח ועו"ד טל דננברג ורו"ח רועי כץ
יו"ר משותף של הוועדה לחדשנות, פינטק, בלוקצ'יין ומטבעות דיגיטליים בלשכת רואי החשבון.
שותפים ומרכזים אקדמיים במספר קורסים בתחום הקריפטו והבלוקצ'יין, לרבות תחת לשכת רואי החשבון והאקדמיה לפיננסים BDO.
מרצים בכנסים מקצועיים בתחום הקריפטו הן מטעם לשכות מקצועיות והן בהזמנת גופי רגולציה שונים.
אנו עוסקים בתחום הקריפטו למעלה מ-5 שנים ומוסמכים על ידי Tsinanalysis לחקירות בתחום הקריפטו, בין היתר לצורך חוות דעת הנדרשות להכנסת כספים למערכת הבנקאית בישראל ואיתור מקור הכספים.
 

פיסטוקוין בע"מ מתמחה בחקירות משפטיות לצורך הכנסת כספים למערכת הבנקאית. כתיבת חוות דעת בנושאי AML, KYC ועוד לצרכים משפטיים, חשבונאיים ופיננסיים.

פיסטוקוין בע"מ מתמחה בחקירות משפטיות לצורך הכנסת כספים למערכת הבנקאית. כתיבת חוות דעת בנושאי AML, KYC ועוד לצרכים משפטיים, חשבונאיים ופיננסיים.

https://www.fistokoin.com

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב