דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קופירייטינג - כתיבה שיווקית - סוכן המכירות המצטיין שלך! 

מאת    [ 12/07/2023 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 471 פעמים ]

באופן כללי רוב האנשים, הטבע האנושי, רוצים לעשות שינוי, לפרוץ, להתקדם ולעלות מעלה בסולם החברה, אבל פוחדים לעשות את השינוי. 

קופירייטינג - מדוע זה חשוב בחיינו?

במכירות אנו תמיד חייבים להשתמש בנוסחה מדהימה שעובדת תמיד בו זמנית על מילוי שתי המשאלות. כלומר: "איך תעשה את השינוי, ללא מחיר השינוי? " לדוגמא: "איך תרזי מבלי לעשות דיאטה?" הכותרת השיווקית החזקה הזאת עובדת על הגשמת שתי הרצונות המנוגדים בנו, בגלל זה רוב הנשים מתפתות לקרוא על מוצרים מסוימים המבטיחים את הגשמת שתי המשאלות הללו.

קופירייטינג - אז איך זה בכל זאת מתקשר לקופירייטינג?

סיפור אישי - לפני יותר מ 15 שנה הצטרפתי לקבוצה לשיווק רב שכבתי למוצר להרזיה. הייתי צריך לערוך הרבה פגישות על מנת לשכנע למכור ערכה אחת. כמובן שהתייאשתי וזרקתי חלק מהמוצרים לפח, כי להחזיר ולקבל את הכסף, לא היה ניתן. אבל במשך השנים שנתקלתי בעוד אנשים שניסו למכור לי מוצרים, הבנתי שאנשים שונאים למכור. 

הם שונאים פגישות מכירה ושונאים שיחות מכירה. תסלחו לי על ההתבטאות במילה קצת חריפה, אבל כמעט כולם אמרו לי את זה. רובנו לא מסוגלים לספוג דחיות מלקוחות. אבל כדי למכור ,אנו צריכים פגישות רבות או שיחות רבות עם לקוחות.

קופירייטינג - נופל האסימון?

כן? נופל האסימון? אז בדיוק כך! "איך אני אוכל למכור, מבלי לשלם את מחיר המכירה?" כלומר איך אוכל להיפטר מפגישות מעייפות עם לקוחות שלא כולם נחמדים אלינו, או שיחות עם לקוחות ולשמוע את טריקת הטלפון אין ספור פעמים? זהו צורך המנוגד לאותו צורך של המכירה. מכאן אפשר להבין מדוע בחרתי את המשפט הזה שאינו שלי בגלל זה אני מאפשר לעצמי להתרברב עליו "קופירייטינג - סוכן המכירות המצטיין שלך!"

קופירייטינג מאפשר לנו ליצור אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאלים מבלי שנצטרך להיפגש איתם, מבלי שנצטרך לערוך שיחות טלפון מעייפות. לכן הרבה בעלי עסקים יכולים ללמוד קופירייטינג לעסק שלהם, גם אם הם לא נהיו סופרים. כי לקופירייטינג כללים משלו. 

לא צריך להיות עמוס עוז בשביל להיות קופירייטר. זה אומנם יתרון גדול מאד עבור מי שנהיה סופר, אבל בכל זאת כל אחד יכול להיות קופירייטר.

קופירייטינג - לדפי נחיתה, לדפי מכירה ו SEO

תפקיד הכתיבה השיווקית משתנה מדף לדף. בדף נחיתה קופירייטינג הוא קצר ולכותרת יש משקל רציני שמטרתה בעיקר, להניע את הגולש להירשם לרשימת תפוצה כל שהיא של מוצר כלשהוא. קופירייטינג לדפי מכירה הוא דף ארוך יותר המכיל הבטחה, הוכחות והצעה שבדרך כלל אי אפשר לעמוד בה (כמובן כשמדובר בכתיבה נכונה המציעה מוצר אמיתי). 

כתיבה ל SEO קידום אתרים קצת שונה משאר הדוגמאות הקודמות. גם לה יש מטרה להניע אנשים בעזרת הגשמת שני המשאלות, אבל כתיבה שיווקית למטרת SEO נועדה בעיקר לקדם מילות חיפוש בגוגל על מנת להביא את האתר לחשיפה גבוהה יותר.

עוד מידע על מה זה קופירייטינג ניתן למצאו כאן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב