דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינוי ומקרקעין: מה שאתה צריך לדעת 

מאת    [ 29/05/2023 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 407 פעמים ]

דירת המגורים שבבעלותכם מיועדת לתהליך פינוי בינוי? זה הזמן לדעת הכול על שירותיו של עו"ד פינוי בינוי

פרויקטים מסוג פינוי בינוי נכללים בתחום ההתחדשות העירונית ההופך לאחד מהתחומים הבולטים בענף הנדל"ן בשנים האחרונות. פרויקטים אלו נועדו לצרכי פינוי והריסה מן היסוד של מבני מגורים ישנות והקמה של שכונות מגורים חדשות תחת השטח המיועד. בפרויקטים מסוג זה, מעורבים מספר גדול של בעלי עניין הכוללים בתוכם גם את קבוצת הדיירים המגודרת כקבוצת בעלי הזכויות בפרויקט, גם את היזמים וחברות הקבלן העומדות מאחורי ביצוע עבודות הפינוי והבינוי וגם את ועדת התכנון והבנייה ברשות המקומית בה ממוקם הפרויקט המיועד. 

מתי מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין לפרויקט פינוי בינוי?

את שירותיו של עורך דין מקרקעין לפרויקט פינוי בינוי כזה או אחר, מומלץ לכם לשכור כבר בשלבים ההתחלתיים של המיזם, וזאת לצרכי התארגנות כלל בעלי הדירות בפרויקט כגוף אחד. במקרים אלו, חשוב לבחור במשרד עורכי דין בעל התמחות בדיני מקרקעין בכלל ודיני פינוי בינוי בפרט. באופן זה, תוכלו להתאגד כקבוצת דיירים המגנה על מלוא הזכויות והאינטרסים המשותפים שלה, ובתוך כך, לקבל ייעוץ משפטי בנוגע לכל שלב במיזם המורכב והמתמשך. 

מהו תפקידו של עו"ד פינוי בינוי ? 

התפקיד העיקרי והמרכזי של עורך דין פינוי בינוי הוא להגן על מלוא האינטרסים והזכויות של בעלי הזכויות שהם למעשה כלל הדיירים המחזיקים בבעלות על דירה במבני המגורים המיועדים לפרויקט. כאשר אנו מדברים על מיצוי הזכויות ושמירה על האינטרסים, אנו מדברים למעשה על ייצוג משפטי מטעם עורך הדין לכלל חברי הקבוצה גם אל מול המעורבים האחרים במיזם, לרבות, היזם, קבלני הביצוע, הרשות המקומית וכדומה וגם אל מול הדיירים עצמם במידה וקיים דייר סרבן המתנגד למיזם מלכתחילה. 

מהי חשיבותו של עורך דין פינוי בינוי?

כפי שציינו לעיל, מיזמי פינוי בינוי הם מיזמי בינוי מורכבים ומתמשכים בהם מעורבים מספר גדול של בעלי עניין ואינטרסים, שלעיתים האינטרסים המשותפים מנוגדים בין כל הצדדים המעורבים בתכנון המיזם.

 לפיכך, קיימת חשיבות רבה לשכירת שירותיו של עו"ד פינוי בינוי המלווה ומייצג את קבוצת הדיירים (בעלי הזכויות בפרויקט) לאורך כל הדרך. באופן זה, הדיירים, שהם ברוב המקרים חסרי ידע משפטי בענף המקרקעין, נהנים מהגנה מלאה על זכויותיהם מבלי לוותר על האינטרסים המשותפים לכלל חברי הקבוצה. בנוסף, חשוב לציין שעורך הדין מלווה את חברי הקבוצה בכל צעד משמעותי לאורך כל שלבי הפרויקט, כאשר ההתנהלות מולו נעשית על ידי חברי וועד מייצג הנבחרים מראש על ידי כלל חברי קבוצת הדיירים. 

עורך הדין מסייע לחברי הקבוצה להתמודד מול דיירים סרבנים במידת הצורך, להתנהל נכון מול היזמים השונים המביעים עניין בפרויקט באמצעות מכרז יזמים, בתהליך המשא ומתן אל מול היזם בנוגע לתמורות המוענקות לדיירים תמורת מסירת הזכויות ליזם ולאורך כל שלבי ההתארגנות וההתנהלות אל מול הגורמים הרלוונטיים המעורבים במיזם. 

בחירת משרד עורך דין מקרקעין למיזם פינוי בינוי

על מנת להבטיח לעצמכם את השירות המשפטי המקיף והמקצועי ביותר, קיימת חשיבות רבה לאופן בו אתם בוחרים את זהותו של משרד עורכי הדין. לצורך כך, אנו ממליצים לכם להתייחס לידע ולניסיון המקצועי של המשרד בתחום דיני מקרקעין לצד היכרות מעמיקה עם דיני פינוי בינוי ותחום ההתחדשות העירונית. 

כמו כן, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיו של משרד עורך דין מקרקעין מוביל המעניק לכם את מעטפת השירות המורחבת ביותר לאורך כל שלבי המיזם. 

משרד עורכי דין מקרקעין - יוזוק מלכין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב