דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד הטכנולוגיה משנה את הנוף של ניהול בתים משותפים 

מאת    [ 02/04/2023 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 388 פעמים ]

הטכנולוגיה חוללה מהפכה בתעשיות רבות, והתחום של ניהול בתים משותפים אינו יוצא דופן. ככל שתוכנות וכלים טכנולוגיים חדשים הופכים נפוצים יותר, כך חברות ניהול מבנים מוצאות דרכים חדשות ויעילות לשפר את התנהלותן ולספק מעטפת שירותים טובה יותר. אילו פיתוחים טכנולוגיים בתחום של ניהול בתים שינו את הנוף הכללי? בואו נחקור יחד כמה מהפיתוחים האחרונים. 

תכנה לניהול ועד בית

תוכנת ניהול ועד בית היא אחד מהפיתוחים הטכנולוגים המתקדמים והמשמעותיים ביותר בתחום של ניהול נכסים והיא מתאימה גם לוועדי בתים וגם למנהלי נכסים. תוכנה זו הופכת את רוב משימות הניהול היומיומיות לאוטומטיות, מה שחוסך המון זמן, משאבים והתעסקות. באמצעות התוכנה ניתן לעקוב אחר קריאות שירות, לשפר את היעילות, להתנהל בשקיפות ולשפר את התקשורת עם הדיירים, לעקוב אחר הנהלת החשבונות, לשלוח הודעות בזמן אמת לדיירים ולהעלות את רף השירותים שמספקים לדיירים. 

שימוש במערכות חכמות

גם שימוש במערכות ניטור ובקרה חכמות משנה את כללי המשחק, כאשר מערכות הכוללות חיישנים והן אוספות ומנתחות נתונים שונים על הבניין כגון צריכת האנרגיה, איכות האוויר או צריכת המים. על ידי איסוף וניתוח נתונים, מנהלי הבניין יכולים לזהות ליקויים במערכות השונות מבעוד מועד, ולקבל החלטות מושכלות שיסייעו לבצע אופטימיזציה של תפעול הבניין, וכתוצאה מכך, גם להפחית את צריכה ועלויות האנרגיה. 

שימוש בתוכנות הדמיה

בנוסף לתכונות המתקדמות שציינו עד עכשיו, ישנם כלים טכנולוגיים מתקדמים נוספים שמשנים את אופן ושיטות העבודה של חברות הניהול, כמו למשל תוכנות מציאות מדומה או תלת ממד. כאשר מדובר בחברות אשר מספקות גם שירותי ניהול נכסים לבעלי דירות, או חברות שעוזרות לקבלנים לשווק פרויקטים חדשים של מגורים ומסחר, ישנה אפשרות לערוך סיורים וירטואליים בנכס, מה שמאפשר לשוכרים או קונים פוטנציאליים לבדוק את הנכס מהנוחות של הבית שלהם, ועל סמך זה להחליט אם להגיע לראות את הדירה בפועל. 

אפליקציות לנייד

סוג נוסף של טכנולוגיה אשר הופך לפופולרי יותר ויותר בקרב חברות ניהול מבנים אלו האפליקציות לנייד. אפליקציות מאפשרות לתושבים לתקשר בקלות עם מנהלי החברה או עם וועד הבית לצורך העניין, להפנות אליהם בקשות תחזוקה, לפתוח קריאה במקרה של תקלה, ללא הצורך לבצע שיחת טלפון או לשלוח הודעה במייל. אפליקציות לנייד גם מספקות למנהלי נכסים וועדי בתים פלטפורמה לשיתוף הודעות ועדכונים חשובים עם הדיירים. 

המדיה החברתית

גם המדיה החברתית משחקת תפקיד חשוב בעולם ניהול הבתים המשותפים. חברות ניהול מבנים משתמשות כעת בפלטפורמות מדיה חברתית כמו כדי לשווק את השירותים שלהן, להראות מה נעשה בשטח, להפעיל קבוצות סגורות של הדיירים, ליצור קשר ולספק עדכונים בזמן אמת על אירועים ולהעביר מידע חשוב אחר. המדיה החברתית עוזרת לטפח את תחושת הקהילתיות בתוך הבניין, וגם יכולה לעזור לשפר את התקשורת בין הדיירים לבין ועד הבית או חברת הניהול.

לסיכום, הטכנולוגיה משנה את הנוף של ניהול בתים משותפים בדרכים רבות, וככל שהטכנולוגיות הללו ימשיכו להתפתח, אנו יכולים לצפות להתקדמות רבה אפילו עוד יותר בעתיד.


 

המאמר נכתב ע"י  פורטל - "בתים"   הפורטל המוביל בישראל בנושא בתים ומבנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב