דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תבחרו את המרכזייה בענן שמתאימה לעסק שלכם 

מאת    [ 16/02/2023 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 404 פעמים ]

אם אתם עדיין משתמשים בבית העסק במרכזיה מקומית ואתם חשים שהעלויות והמגבלות הפיזיות של המרכזיה גובות מכם מחיר כבד, הגיע הזמן שתתקדמו לפתרון איכותי ויעיל יותר. כעת זהו הזמן המושלם עבורכם לשדרג את המרכזייה המקומית למרכזיה וירטואלית בענן, אשר תספק לכם עלויות נמוכות יותר לצד שלל פתרונות מתקדמים אחרים שישרתו את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. לא בטוחים כיצד תבחרו את מרכזיית הענן הטובה ביותר עבורכם? הרשו לנו לספק לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת בביטחון מלא

 

בחנו את עלויות הספק

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מרכזיות IP בענן הוא שיש ביכולתן להציע לעסקים חיסכון משמעותי בעלויות. הסיבה לכך היא שמרכזיות בענן אינן דורשות התקנה ואחזקה של רכיבים פיזיים היושבים בבית העסק. כל המרכזייה נמצאת במחשוב ענן, כלומר על גבי הרשת, כאשר השרתים של אחסון המידע נמצאים באתר רחוק מבית העסק, אצל הספק. לכן, כאשר אתם בוחנים את ההיצע השונה של ספקים, חשוב שתוודאו כי אכן תזכו להפחתה משמעותית של הוצאות העסק, לעומת ההוצאות שיש לכם כעת כאשר אתם משתמשים במרכזיה מקומית. 

כמו כן חשוב לבדוק כי התשלום החודשי עבור מרכזיה בענן כולל אך ורק את השירותים של המרכזייה בהם אתם משתמשים. כפי שתוכלו ללמוד בהמשך הכתבה, מרכזיות בענן מציעות מגוון רחב של שירותים מעבר לשירות הבסיסי של ביצוע שיחות, הקלטות שיחות וכמובן אבטחת מידע, לכן יש לוודא כי אתם משלמים עבור החבילה הבסיסית ולא עבור הרחבות - אם אינכם מעוניינים בהן. 

 

בחנו את התמיכה שהספק מציע

התקנה והטמעה של מרכזיות לעסקים בענן הן פשוטות ביותר, משום שהן לא דורשות התקנה של מכשור בבית העסק. בנוסף, מערכות אלה מתכוננות כך שהמשתמש יוכל להשתמש בהן בצורה אינטואיטיבית, כדי לאפשר הטמעה מהירה וחלקה. כמו כן, מערכת זו אינה דורשת הזמנת טכנאים במקרה של תקלה, והסיכוי לתקלה נמוך הרבה יותר לעומת מרכזיה מקומית. יחד עם זאת, בהחלט חשוב לבחון איזו רמת תמיכה מציע הספק. ראשית בחנו האם תוכלו לקבל הדרכה מהספק לשימוש במרכזיה, כדי שתוכלו להתחיל להשתמש בה במיומנות במהרה. שנית, בדקו כיצד פועל שירות התמיכה של הספק, מהי הזמינות שלו ואפילו האם ישנן ביקורות המעידות על טיב מתן השירות. 

 

בדקו אילו תוספות תרצו לרכוש

כפי שציינו קודם, מרכזיות בענן מציעות למשתמשים מגוון הרחבות של פונקציות אותן ניתן להתאים לצרכי העסק. ככל שהעסק הולך ומתרחב כך גם הצרכים שלו משתנים, לכן כדאי לבדוק אילו אפשרויות מרכזיה מציע הספק בו אתם מתעניינים. חישבו האם נחוץ לכם שירות של ניהול תור, בו המערכת מנהלת את תור המתקשרים באופן אוטומטי וכך מקלה על מענה הנציגים. אולי תידרש לכם פונקציה של מרכזיה וירטואלית, המאפשרת חזרה ללקוח אשר מעוניין לשוחח עם נציג שירות. כך לא יצטרכו לקוחותיכם להישאר על הקו כדי לדבר עם נציג, תוכלו לחזור אליו ברגע שיגיע תורו. 

לסיכום, כפי שניתן לראות - מרכזיה וירטואלית בענן יכולה לאפשר לעסק שלכם ליהנות מתקשורת יעילה הרבה יותר עם לקוחותיכם, תוך הוזלה בעלויות והימנעות מתקלות. כדי לבחור את הספק המתאים ביותר עבור העסק שלכם אנו ממליצים גם לבדוק האם תוכלו לשוחח עם ממליצים, אשר כבר הטמיעו את שירות הספק בעסק שלהם. פעמים רבות תוכלו למצוא בקלות גם ביקורות באינטרנט אודות הספק, ביקורות שיוכלו לתת לכם תמונה טובה יותר אודות איכות השירות שאתם צפויים לקבל. ברגע שיהיה לכם את כל המידע ביד, יהיה הרבה יותר פשוט לבצע את הבחירה הנכונה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב