דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצבעים המובילים בעיצוב בתי יוקרה בסביון לשנת 2023-2024 

מאת    [ 10/01/2023 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 643 פעמים ]

בית יוקרה מעוצב הוא חלום של כל אחד, מי מאיתנו לא היה רוצה לפתוח את דלת הכניסה של ביתו ולהיכנס לחלל מזמין,חם ונעים,בשכונת היוקרה סביון.
בשנים האחרונות ישנה עלייה דרמטית במודעות לחשיבות הרבה בעיצוב הבית תוך מתן דגש על יצירת סינרגיה בין היבטי הבית השונים,החל בהיבט הפונקציונלי ועד להיבט הדקורטיבי,

בשנת 2022 הצבעים שכיכבו  בעיצוב בתי יוקרה היו זהב פליז (המכונה גם הנחושת הצהובה וזהב פלורנטין) וכן הצבע האפור על גווניו השונים.כל שנה מביאה איתה את הבשורה העיצובית שלה וכך גם שנת 2023 השנה הצבעים שנבחרו בעולם עיצוב הפנים, ישלבו בין  מראה יוקרתי וטרנדי,  לבין אווירה הרמונית נעימה ומשפחתית.,וך שימוש בחומרי גלם משובחים ואיכותיים..
הצבעים שיככבו הינם: צפחה אפור עמוק עם נגיעה של כחול, ויוה מג'נטה אדום נועז עם נגיעה של ורוד ובורדו, ירוק ליים -ירוק בהיר עם נגיעות של צהוב.
צבע הצפחה- מדובר בצבע אפור עמוק עם נגיעה של כחול עמוק , המזכיר את צבעה של אבן הצפחה הטבעית ,צבע הצפחה על גווניו משדר איתנות ויציבות  מייצג את השילוב בין העומק לתכליתיות.
אבן  הצפחה נוצרת בטבע בתהליך התמרה והופכת לסלע בעל אופי ויופי ייחודי .תהליך זה מייצג בעיצוב הבית מצג אחד פשטות ותכליתיותומצד שני עומק ויחודיות מאידך, צבע הצפחה מקנה לבית הרגשת איתנות ויציבות.
צבע הצפחה על כל גווניו מתאים למבחר סגנונות עיצוב עדכניים ,כגון:מודרני, ג'פנדי, תעשייתי-חם, אתני ואפילו בוהו-שיק. הוא משתלב מצוין כמעט עם כל הגוונים - מגווני אדמה מעושנים מעט כמו חום וטרקוטה, דרך גווני זהוב ועד גוני ירוק וכחול, ויעבוד מצוין גם עם אלמנטים בזהב, נחושת, עץ, בטון וברזל
הצבע השני שיככב השנה הינו ויוה מג'נטה - הוא צבע אדום בעל גוןן ורוד פוקסיה ,זהו צבע נועז, אופטימי, בולט ודומיננטי מתחבר לתחושות של אופטימיות, יציבות ואיזון ומשלב בתוכו עושר,חמימות וכוח. גווני המג'נטה נעים על הקו הדק שבין חם לקר ובין ורוד לאדום, הצבע שייך למשפחת הגוונים האדומים ומייצג עוצמה,אומץ וכח ,גווני המנג'טה משדרים אופטימיות וחמימות,מקורו של המג'נטה מושרש בטבע ונוצר ממקורות הטבע היקרים ביותר.
את הצבע ויוה מג'נטה הבוהק ניתן לשלב בעיצוב הבית באמצעות זריקות צבע תוך שימוש בחפצי נוי שונים בגווני הורוד פוקסיה,בורדו, צביעת קיר דומיננטי או בחירת ספה /כורסא בגוון הנועז.
הצבע השלישי הינו ירוק בגוון  ליים בהיר ומואר עם נגיעות של צהוב.הגוון הירוק המלא חיוניות מבטא קריצה לטבע יחד עם נועזות מלאת הרפתקאות ומתחבר באופן מובהק לעולם המתקדם והמואץ של המאה 21  בו אנו רוצים לחיות חיים בריאים ומאוזנים יותר, להיות חשופים ומחוברים לטבע.
תיכנון ועיצוב בתי יוקרה המשלבים בהרמוניה בין אלמנטים ירוקים של צמחייה, פרחים ונוף לבין האורבניות המאופיינת בגווני הצפחה, ידועים גם כמשפרים את היכולות והיצירתיות שלנו. הגוון ירוק ליים משתלב במגוון סגנונות רחב, החל מהסגנון האקלקטי, העשיר ומלא האישיות בחיבור עם גוונים כחולים וצהובים וחומרים כמו עץ בהיר ופליז ועד כתם צבע עצמאי בחללים בסגנון מינימליסטי.הגוון הנבחר יעבוד נהדר עם צבעוניות משלימה של סגולים בהירים ובחיבור עם גוונים ניטרליים למראה פסטורלי וחמים .
עיצוב נכון ועדכני של בית היוקרה תוך שימוש בפלטת צבעים נועזת חמימה ומאירה המסתמכת על בחירת גדולי האדריכלים ומעצבי העל ,יוביל לעסקה מהירה ומוצלחת.
 

באם הינכם שוקלים לקנות או למכור נכס בסביון,התקשרו ליגאל רודה אוהב את העבודה לשירותכם,הסיכוי הגבוה ביותר עבורכם לביצוע עיסקה 

 

יגאל רודה מנכ"ל משותף בסניף הדגל סביון-אונו הפועל כ-3 עשורים ונחשב לאוטוריטה בייצוג,שיווק ותיווך מקצועי של בתי יוקרה,אחוזות ומגרשים בסביון.אוהב את העבודה.

http://el-haneches.co.il/index.php?type=branch&id=91




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב