דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימוץ כלבים ואימוץ חתולים 

מאת    [ 14/12/2022 ]

מילים במאמר: 1   [ נצפה 610 פעמים ]

שלום חברים יקרים ואהובים

ראשית נתחיל במזל טוב! אימצתם/רכשתם גור/ת חתולים מקסים/ה נאחל לכם גידול נעים והתחלת דרך חדשה וטובה ביחד.

הסוגיות הנפוצות שהרבה לא יודעים מה לעשות בהתחלת הדרך עם גור/ת החתולים הם:

 

איזה אביזרים רצוי שהיה לנו בבית כאשר יש לנו חתול?

1.קערת מיים/צלחת מיים ואוכל שתהיה מפלסטיק עדיף ולא מנירוסטה (הנירוסטה יש לה נטייה יותר להחליד ולצבור לתוכה הרבה יותר לכלוך דבר שיכול לגרום בהמשך לחתול שלכם לדלקת בשתן מכיוון שהכלי שתייה שלו אמור להיות סופר סטרילי)

עדיף לרכוש קערת מיים שתהיה הרבה יותר גדולה מהמיים בערך ב2 מידות מהקערת אוכל לחתול אבל באותה נשימה שלא תהיה גדולה יותר מידי מכיוון שרצוי להחליף את הקערת מיים של החתול פעם /פעמיים ביום במטרה לשמור על סטרליות מירבית בכלי שתייה שלו.!

קערת האוכל לא חייבת להיות יותר מידי גדולה מכיוון שאחרי שהגור שלכם עובר את גיל הגורות הוא יתחיל לאכול רק פעם 1 ביום +מזון של חתול לא אמור להישאר יותר מידי בחוץ החתול אמור לגשת למזון כמה שיותר מהר במטרה שמזון לא יתחמצן(מזון שנמצא יותר מידי זמן בקערה מתחמצן דבר שגורם לאוכל לאבד מהריח שלו ומהטעם דבר שגורם לחתול לא לגשת לאכול ,חתולים נמשכים לריח של מזון !)

2.להביא לחתול אוכל יבש לגורים , רצוי להביא לחתול מזון שהמרכיבים שלו הראשונים הם מבשר +פירות וירקות בלי אורז או תירס מכיוון שלחתולים יש נטייה יותר להשמנה מכיוון שרובם אחרי גיל הגורות לא הכי פעילים שיש .רצוי מזון שמוגדר כגרין פרי ולא מזון שיש בו פחממה של אורז.

3.לרכוש לו צעצועים , חתול שיש לו צעצועים הוא חתול שכיף לו ,חתול שלא מחפש לריב עם כל תושבי הבית , חתול שמוציא אנרגיות הוא חתול שמתעייף ואז לא מחפש לילל בלילות. רצוי לשחק עם החתול לפחות שעה ביום!

4.לדאוג לגור חתולים להביא חומר הדברה שיעזור לו במניעה בלי פרעושים+כינים.

5.לרכוש לחתול שירותים סגורים איכותים +פילטר +חול מתגבש 3 הפריטים יעזרו לחתול לדעת איפה הוא אמור להתפנות ולהנות בנוחיות שלו!  

6.רצוי לרכוש לחתול מתקן גירוד : חתול שיש לו מתקן גירוד הוא חתול שירגיש יותר בטחון +לא היה לו רצון להשחיז את הציפורנים ברהיטים בבית.עדיף לרכוש לחתול מתקן גירוד כמה שיותר גבוהה ולא מתקן גירוד נמוך!

 

איזה אביזרים רצוי שהיה לנו בבית כאשר יש לנו כלב

1.רוכשים אמצעי הדברה לכלב : -אמפולה : תכשיר שיש בו חומר נוזלי שמכיל חומר המגן על גוף הכלב מפני פרעושים וקרציות.קולר : תכשיר שנראה כמו קולר שיש בו חומר שמשוחרר לגופו של הכלב לאט לאט ,הקולר מחזיק ל4-5 חודשים.

2.מזון יבש לכלב : רוכשים מזון יבש לגורים בלבד שמכיל את כל אבות המזון לכלב .רצוי לא להביא לכלב מזון המכיל תירס סויה מפני שהמזונות האלה לא איכותים והם יותר מידי מתוקים דבר שיגרום לכלב תלות במזונות כאלה בלבד ולא תוכלו להעביר אותו בהמשך.3.חטיפים : מעניקים לכלב חטיפים שבאמצעותם תוכלו לפנק את הכלב + חטיפי מסייעים לכלב בתהליך הגמילה מפני שהם טובים בתהליך הלמידה לחינוך לצרכים +חינוך להתנהגות נכונה.4.עצמות : עצמות לכלבים הם מאד נחוצים מפני שהם מסייעים לכלב לגשת ולנשוך את העצמות ולא לחפש את כל מה שזז בבית ולנשוך .דוגמא  : אתכם..ורהיטים בבית.5.צעצועים : צעצועים תורמים בכך שלגור יש צעצוע לשחק ולא מחפש להיות תלוי בכם להעביר את הזמן..דבר שיתרום לכם גם בהמשך למניעת חרדות.6.גדר גורים +פדים לגורים : גדר גורים תורמת להגדרה נכונה של הגור שלכם איפה המקום שלו ,איפה המקום שלו בבית +תורם לכך שהכלב לא משתין/מחרבן בכל המרחב של הבית. הפדים לגורים תורם בכך שהכלב שלכם יודע שעושים צרכים רק על הפד.

יש לכם עוד שאלות?מוזמנים להתקשר אלינו למספר 077-558-1767

ולהתקשר לאתר שלנו www.kelevkilvavi.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב