דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האתגר הכי גדול של לינקדאין בשנים האחרונות: זמן ההתארגנות של לינקדאין בישראל ייקח יותר מהצפוי. 

מאת    [ 03/12/2022 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 376 פעמים ]

כאשר בפברואר לינקדאין הודיעה שתרכוש את אוריבי בסכום של כ 90 מיליון דולר ותקים מרכז פיתוח בישראל לכולם בארץ ובעולם הייתה סיבה טובה לחשוב שהמרכז פיתוח יוקם במהירות שיא ושמעבר לזה שאוריבי תשמור על כל העובדים שלה היא גם תגייס עוד ותכפיל ואפילו תשלש את מספר העובדים, רק שזה לא קרה.


 

במקום התקדמות ההייטק הישראלי והעולמי פוגש גל של פיטורים שמביא למצב שאפילו גוגל ומיקרוסופט מקפיאות גיוסים וחברת ההייטק Soluto מפטרת 120 עובדים ומודיעה שתסגור את מרכז הפיתוח בישראל ואם זה לא מספיק אז יכול להיות שזמן ההקמה של מרכז הפיתוח של לינקדאין בישראל גם ייקח אקסטרה זמן יותר מהצפוי כי בOribi (הCompany שלינקדאין רכשה) פיטרו שליש מהעובדים.


 

האתגר העסקי של לינקדאין הוא גם מנטלי וגם לוגיסטי


 

המנהלים של לינקדאין ובכלל של חברות הענק פוגשים עכשיו אתגר מנטלי בנוסף לכל, כל עובדים בכל חברה בעולם היו רוצים לעבוד בלי שסכנת הפיטורים תרחף מעל ראשם וגם בלינקדאין יודעים שעם טיימינג קצת יותר טוב בטח שלא היו כל כך הרבה סימני שאלה בקשר להמשך הדרך של מרכז הפיתוח של לינקדאין בישראל, הרי רק לפני חודשיים לינקדאין הייתה בטראנס של השקות של פיצ'רים חדשים בזה אחר זה והפכה לפלפורמה שמשיקה הכי הרבה פיצ'רים בזמן הכי קצר.


 

הדילמה של לינקדאין


 

המצב החדש מעלה דילמה חדשה - אם שליש מהעובדים של Oribi פוטרו אז אולי כדאי שאת שאר העובדים הנותרים יעבירו לפורמט עבודה מרחוק ואולי אפילו ישקלו לעשות רילוקיישן כי זה בטח יעלה פחות מלהקים כאן את מרכז הפיתוח בתל אביב וכל זה מסתכם מבחינת לינקדאין בשאלה אחת פשוטה: כמה במיקרוסופט רואים חשיבות למרכז הפיתוח בארץ וכמה הם חושבים לטווח הרחוק בהתאם לנסיבות.


 

למה אפשר לצפות מלינקדאין?


 

עד היום מאז 2003 שהיא קיימת וכבר כמעט 20 שנה לינקדאין הראתה לנו שהיא יודעת לעשות שינויים ויודעת גם לשנות את דעתה ולבטל החלטות שהיא כבר לקחה, כמו בהתחלה שלינקדאין החליטה שהקונספט של הפלטפורמה יהיה עסקי והיום זה חברתי-עסקי וכמו בפעם שלינקדאין השיקה סטוריז ואחרי פחות משנה אחת היא התחרטה ועדיין כאן זה שונה.

 

בעוד שמיקרוסופט ראתה פוטנציאל עסקי ברכישת לינקדאין לטווח הארוך כך גם הרכישה של אוריבי ע"י לינקדאין היא לטווח הארוך והקמת מרכז הפיתוח לינקדאין בישראל היה חלק ממהלך הרכישה וכשמבינים שמיקרוסופט נותנת את הגב שלה ללינקדאין אז אפשר לצפות שמרכז הפיתוח יוקם בארץ למרות הכל, גם אם זה ייקח עוד קצת זמן, בסוף זה יקרה.

הכותב הינו אבי צדקה, מומחה לינקדאין מוביל, הבעלים של דוקטור לינקדאין - משרד שנותן שירותים לארגונים ולעסקים בכל מה שקשור ללינקדאין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב