דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לינקדאין - הרשת שנועדה לעסקים עלולה להפוך למקום המסוכן ביותר לעסקים. 

מאת    [ 03/12/2022 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 386 פעמים ]

בערך כל מי שחי על הפלנטה כבר מכיר את רשת הלינקדאין של מיקרוסופט, הרשת החברתית-עסקית שכבר יש לה יותר מפי 3 יותר משתמשים מהטוויטר ברחבי העולם ומוגדרת בפה אחד - המקום לעשות בו עסקים במרחב הדיגיטלי, הגיע לכותרות בחודש שעבר (אפריל 2022) בגלל כל הסיבות הלא נכונות.


 

ניתוח מצב

קודם כל נרגיע, הלינקדאין כאן כדי להישאר, היא חלק בלתי נפרד ממערך ההכנסות השנתי של מיקרוסופט וכל עוד יש לה את הגב של ענקית הטכנולוגיה אנחנו יכולים בטוחים ב100 אחוז שיהיה בסדר.


 

מה שבטוח זה שלינקדאין יכולה לסמן את חודש אפריל 2022 כ"חודש השחור" של השנים האחרונות, חודש שהוא מלא רק בדיווחים שליליים לגביי החברה, החל מהפסד בתביעה שהם הגישו נגד אוספי המידע הפרטי על המשתמשים ועד הקביעה שהלינקדאין היא היעד מספר אחד עבור פושעי הסייבר בעולם לפי הדו"ח של צ'קפוינט.


 

מה הוביל לזה

כאשר עושים רישום ללינקדאין בפעם הראשונה ומתחילים את בניית הפרופיל אנחנו נדרשים למלא פרטים כמו השכלה וניסיון כמו בפייסבוק, רק שההבדל הוא שבלינקדאין יש לנו אינטרס לרשום יותר כדי שהפרופיל שלנו ככרטיס ביקור יהיה מרשים יותר וייתן לנו קדימות על פני מועמדים אחרים בחיפוש עבודה ובקדימות על פני נותני שירותים בעסקים וסיבה זו הפכה את הלינקדאין למכרה זהב לדאטה מקצועי. 


 

לשים לב, בשום פלטפורמה אחרת אין כל כך הרבה דאטה מקצועי על המשתמשים וזה כי אנחנו מנדבים את אותו הדאטה כדי להתקדם, כך זה תמיד היה ומאז ומעולם זה היה בסדר גמור עד שהגיעו הפושעים של העידן החדש, פושעי הסייבר. אגב, הדיווחים הראשונים על פריצה למאגר הנתונים של לינקדאין היו שם עוד מ2013, כבר אז היה ברור שיש כאן משהו שאין בשום מקום אחר.


 

מה המצב כיום       

ברבעון הראשון הזה של שנת 2022 לינקדאין מובילה בשלושה מדדים שרק ההסתכלות עליהם מלמדת אותנו המון. המדד הראשון הוא באחוזי ההצטרפות לפלטפורמה ביחס לשנת 2021, המדד השני הוא בנתוני השימוש בפלטפורמה ביחס לשנת 2021 והמדד השלישי הוא נסיונות ההתחזות לפי הדוח של צ'קפוינט Checkpoint וכאן נמצאת התמונה המלאה - היכן שיש הרבה משתמשים חדשים שמגיעים עם רצון אמיתי לחקור ולגלות פלטפורמה חדשה ביחד עם כמויות דאטה איכותיות שלא נמצאות בשום מקום אחר, אנחנו נמצא גם פושעים וכיום בעולם החדש הפשעים מתבצעים בעולם הדיגיטלי. 


 

תחזית לתקופה הקרובה

הלינקדאין כבר הוכיחה שהיא יודעת לנקוט בצעדים קשים כשצריך, כמו שהלינקדאין סגרו בחצי השנה הראשונה של השנה שעברה 11.6 מיליון פרופילי לינקדאין לצמיתות נראה שגם כאן הלינקדאין תהיה חייבת לבצע פעולות כנגד פושעי הסייבר ועד שזה לא יקרה כל מה שנשאר לנו זה להיות מודעים ועירניים לנסיונות התחזות גם בלינקדאין, זה המצב החדש.

 

הכותב הינו הבעלים של דוקטור לינקדאין - משרד שנותן שירותים לארגונים ולעסקים בכל מה שקשור ללינקדאין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב