דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוק ברח משנים תוכניות.התייקרות הנדלן ב-15 עד 25 אחוז בכלל ובבתי היוקרה בפרט בשנתיים האחרונות, גרמה ליזמים ורוכשים לשנות את התכניות לרכישת בתי יוקר 

מאת    [ 20/11/2022 ]

מילים במאמר: 339   [ נצפה 419 פעמים ]

 השוק ברח,משנים תוכניות,התייקרות הנדל"ן ב-15 עד 25 אחוז בכלל ובבתי היוקרה בפרט בשנתיים האחרונות, גרמה ליזמים ורוכשים לשנות את התכניות לרכישת בתי יוקרה . המגמה כיום הינה להקטין את ההשקעה המתוכננת ולעבור לבית צנוע יחסית.   דוגמא בולטת למגנה הנ"ל ניתן למצוא במקרה הבא:  לפני שנתיים חיפשה משפחה – הוא איש שוק ההון, היא מרצה באקדמיה – לקנות וילה בסביון בת 400 מ"ר עם בריכת שחיה,על מגרש בן 1.5 דונם, בדקו הצעות, הזמן עבר, השוק ברח, והמחירים עלו. היום, כדי לרכוש את בית החלומות, היה עליהם לשלם בין 17 ל-18 מיליון שקל, הם ויתרו באחרונה בצער על התכנית ועברו ליוזמה עצמית, קנו מגרש בן 1.25 דונם ועליו בית בן 380 מ"ר הטעון שיפוץ, בכ-3 מיליון שקל.  לכאורה, חסכו 2.5 מיליון שקל, אבל הם רכשו מגרש קטן יותר, ישפצו בית קטן במקצת שלא לפי טעמם המקורי וישקיעו כמה וכמה חודשי עבודה בשיפוץ.

 אירוע שני לדוגמא קרה באחרונה במושב מגשימים ליד סביון, יגאל רודה מספר על  משפחה שביקשה לקנות נחלה בת 10 דונם עם בית ישן בן 270 מ"ר להריסה, המחיר– 8.5 מיליון שקל, המשפחה תיכננה להשקיע עוד 6 מיליוני שקלים בבניית בניין יוקרתי ומעוצב בן 500 מ"ר בקומה אחת בצורת האות "ח" עם בריכה וכולי, סך כל ההשקעה- 14.5 מיליון שקל, אולם נחלה זהה התייקרה בשנתיים האחרונות ל-10.5 מיליון ש"ח וזה נעשה יקר יותר מידי ללקוחות הנ"ל.החלומות נגנזו, הם שינו מסלול וקנו נחלה בת 10 דונם עם בית ישן בן 3 קומות,270 מ"ר ובכך חסכו כ-3 מיליון שקל, תמורת ויתור על חלום.
 משפחה ממושב מזור שמתגוררת בבית בן 170 מ"ר על מגרש בן 500 מ"ר, הם ביקשו למכור  את ביתם כי לא היה די מרווח לילדים ולקנות בית גדול יותר בן 300 מ"ר ובריכה על מגרש בגודל דומה, בכ-9.5 מיליון שקל.  ההתייקרות הכללית ועוד החיוב הצפוי במס שבח על מכירת הבית הנוכחי, הביאו לכך שהתכנית הוקפאה. המשפחה תמשיך לדור בבית הישן ויסתפקו בשיפוץ בן כמיליון שקל ויישאר כסף לרכוש דירה להשקעה, אבל הרווחה, איכות החיים והאחווה המשפחתית לא יהיו כפי שקיוו.
 אם אתם מעוניינים לגור בישוב איכותי ויוקרתי המהווה סמל ססטוס ויוקרה,להנות מהעושר התרבותי, זה הזמן!אשמח לערוך להם סיור אישי ולהגשים לכם את החלום!

יגאל רודה מנכ"ל משותף בסניף הדגל סביון-אונו הפועל כ-3 עשורים ונחשב לאוטוריטה בייצוג,שיווק ותיווך מקצועי של בתי יוקרה,אחוזות ומגרשים בסביון.אוהב את העבודה.


http://el-haneches.co.il/index.php?type=branch&id=91


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב