דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקעה בעתיד היא המפתח להצלחה פיננסית 

מאת    [ 16/11/2022 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 555 פעמים ]

למה חשוב להשקיע כבר עכשיו

השקעה היא להסתכל קדימה ולחשוב על העתיד שלנו, של המשפחה, של המדינה ושל העולם. העולם משתנה ונמצא בתהליך גידול אוכלוסיה, מה שאומר שיותר תינוקות נולדים בכל יום ויותר מדינות בונות את הכלכלה שלהן כדי לספק שירותים טובים יותר לאזרחיהן. 
המשמעות של גידול זה היא שהצריכה של האוכלוסיה בעולם גדלה כל הזמן. התהליך הזה גורם לכך שערך הכסף שלנו שווה פחות עם הזמן. קל לראות שהמחירים עולים לגבהים חדשים, סחורות ושירותים מתייקרים ככל שחלף הזמן. אם לא נעבוד ונשקיע זמן ומחשבה וכמובן גם מעשים ביצירת כסף לעתיד, אנו עשויים למצוא את עצמנו בגיל מתקדם ללא יכולת להחזיק את עצמנו כלכלית. חשוב מאוד להבטיח שלא נגיע למצב שבו נהיה תלויים בחסדים של אחרים. אז עכשיו, אחרי שהבנו שחייבים לחשוב ולתכנן את ההכנסות העתידיות, זה הזמן להתחיל להיכנס לעולם ההשקעות ולמצוא את ההשקעה המתאימה לנו.

תחומי השקעות מובילים

קיימות אפשרויות רבות ושיטות מגוונות להשקעות פיננסיות שיניבו לנו תשואה נאה, אם זאת, ניתן לחלק את עולם ההשקעות למספר תחומים עיקריים:

השקעות נדל"ן

הרעיון שעומד בבסיס השיטה המבוססת על השקעה בנדל"ן הוא לייצר הכנסה ו/או להרוויח מעליית ערך הנכס. יש השקעות בנדל"ן למגורים ויש השקעות בנדל”ן למסחר, אפשר להשקיע בישראל, בארה"ב או במדינות אירופה - למעשה, כמעט בכל מקום.

השקעות בשוק ההון

מסחר במניות ומכשירים פיננסיים אחרים בבורסות שונות בעולם, לרבות בבורסה בישראל.

השקעות אלטרנטיביות

השקעה באפיקים שאינם קשורים לשוק ההון, כגון: מטבעות קריפטוגרפיים, סחורות, קרנות הון סיכון וכן יותר. 
נהוג בדרך כלל להפריד בין השקעות אלטרנטיביות להשקעות נדל"ן, זאת למרות שגם נדל"ן אינו השקעה בשוק ההון.

באיזו השקעה נבחר?

כפי שהבנו, יש הרבה אפשרויות להשקעות וקשה לדעת מאיפה להתחיל. הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לזכור שההשקעות הטובות ביותר הן אלו שתואמות את היכולת שלנו להתמודד עם רמת הסיכון הגלומות בהן, הן תאפשר לנו להשיג את היעדים שהגדרנו לעצמנו וכל זאת במשך הזמן שנרצה להחזיק את ההשקעה (בין אם זה מספר חודשים או מספר שנים או אף יותר מכך). חשוב מאוד להשקיע זמן במחקר ולימוד תחום ההשקעה שבו נרצה להשקיע, לקרוא מאמרים בנושא, לגלוש לאתרים שעוסקים בעולם ההשקעות, לשאול ולהתייעץ עם אנשים שעוסקים בתחום, להיכנס לקבוצות רלוונטיות ולפורומים ברשתות החברתיות ובכלל, לחפש כל מקור מידע אמין אחר שיוכל לסייע לנו במציאת ההשקעה שמתאימה לנו.

אם אנחנו רק נכנסים לעולם ההשקעות אז מומלץ להתחיל בהשקעות סולידיות, ברמת סיכון נמוכה ובעלות נמוכה, כגון: קרנות אינדקס או תעודות סל (מכיוון שיש להן סיכונים ועמלות נמוכות יותר מאשר סוגים אחרים של השקעות). בהמשך אפשר לבחון את האפשרות להשקיעה במניות ספציפיות, או להשקיע במניות של חברות שמייצרות ערך למשקיעים. יש לזכור כי השקעה במניות היא השקעה לטווח ארוך, קיימות שיטות מסחר לטווח קצר, אך רוב המומחים מסכימים כי השקעה במניות היא השקעה לטווח ארוך של מספר שנים לפחות. יש לזכור זאת כאשר אנו מתכננים להיכנס להשקעות במניות.

סיכום

כדי להבטיח לנו ולילדנו עתיד בטוח וטוב יותר, עלינו לנהל את ההשקעות שלנו בחכמה ועדיף להתחיל מוקדם ככל הניתן. קיימות אפשרויות השקעה רבות ומגוונות וחשוב לעשות מחקר, ללמוד היטב את התחום ולהתייעץ עם מומחים עוד לפני שנכנסים להשקעה כזו או אחרת. חשוב להגדיר מהו משך זמן ההשקעה, מהי רמת הסיכון שמתאימה לנו ואיזה סכום כסף נרצה להכניס להשקעה. לאחר שעשינו כל זאת, נוכל להתחיל להשקיע, להרוויח ולבנות את עתידנו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב