דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות רכישת בית יוקרה בעונת החורף 

מאת    [ 13/10/2022 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 745 פעמים ]

רבים מהאנשים נוטים לחשוב כי ישנה עדיפות לרכישת ומכירת נכסים בדגש על בתי יוקרה,אחוזות ונחלות דווקא בעונת הקיץ, אך כמו לקיץ גם לחורף יתרונות משלו שיכולים לייעל ולקצר את תהליך הרכישה והמכירה

ביחס למדינות אחרות החורף בארץ לא קשה במיוחד,אבל עדיין הוא מלווה בסופות, רוחות וגשמים חזקים, שעלולים לפגוע ולהזיק לרכוש שלנו ,הנזק השכיח ביותר נגרם ממים,כמויות גדולות שיורדות באזורים בהם קיימת בעיה בתשתיות הביוב גורמות להצפות, לסחף של בוץ שנכנס לבתים וגורם נזק לרכוש החיצוני והפנימי. לעיתים סחף כל כך חזק גורם למכוניות "לשוט" על פני הכביש ולהתנגש אחת בשנייה. מים שמחלחלים מהתקרה או מקירות הבית בגלל ירידת גשמים, גורמים לרטיבות ולנזק לרכוש לרהיטים ולחפצים שונים. יום קפוא במיוחד יכול לגרום נזק משמעותי לדודי השמש או לקולטים בגלל מים שקפאו במערכת הצינורות שלהם, וכמובן מים שחודרים אלינו הביתה בגלל הצפות ממש מדלת הכניסה.ומכאן , החשיבות הרבה לאיטום הגג,בדיקת מרזבים,מערכת החשמל,איטום חלונות למניעת נזקים,דליפות ועובש .
כמו כן, יש לציין כי בעת רכישת בית יוקרה בחורף המלווה בגשמים סופות ברקים ורעמים, ניתן כבר לראות בביקור הראשון עם הלקוח בנכס וממבט קל על התקרה,קירות ותחזוקת הבית,כי הבית עמיד בפני החורף וזאת עוד לפני עריכת בדק בית וזה יתרון עצום לעומת רכישת נכס בעונת הקיץ.
ביישוב סביון,המתאפיין בבתי יוקרה,נחלות ואחוזות מעניק לתושבים בו שירותים קהילתיים ומוסדות ציבור מתקדמים ואיכותיים בכל התחומים. המועצה המקומית משקיעה את מיטב תקציביה באיכות הסביבה, איכות חיים,חינוך,ביטחון ,חיי קהילה ועושר תרבותי.ומכאן תושבי היישוב בטוחים וסימוכין כי עונת החורף תעבור בקלות ביישוב ,מבחינת נסיעה בכבישים,תאורת רחוב,מערכת החשמל ועוד.
יתרון נוסף וחשוב הוא זמינות גבוהה יותר של נותני השירותים לאורך תקופת החורף,זה ניכר אצל בעלי מקצוע כמו חברות הובלה,קבלני שיפוצים,חשמלאים ואינסטלטורים ויכול להשפיע גם על זמן ההמתנה לטכנאי חברות התקשורת, טלפון והאינטרנט.
בעונת החורף הביקור בנכסים לרכישה נעשה לרוב בשעות החשיכה ואין כמו ביקור בבית יוקרה בשעות החשיכה בו תאורת הגינה והבריכה משרות תחושה של רומנטיקה המלווה בתחושת אושר אינסופי ורצון לרכישת בית החלומות.
כמובן שמומלץ לבקר גם בשעות החשיכה אך בביקור הראשון חשוב מאד לראות בשעות האור והיום ,כדי להתרשם מהרחוב הפרטיות הסביבה השכנים האדריכלות החיצונית והנקיון של היישוב.
לדוגמא בחורף שעבר נמכר בית יוקרה עם בריכת שחייה, במרחק הליכה לביה"ס במחיר של 12 מיליון ש"ח ולעומת זאת בקיץ נמכר בית דומה עם בריכת שחייה בסגנון טוסקאני ב-11.950 מיליון ש"ח,מכאן ניתן ללמוד ולהסיק שעיסקאות בבתי יוקרה מתבצעות בכל השנה ללא קשר למזג אוויר,ולעונות השנה
לסיכום, עונת החורף מהווה יתרון הן למוכר והן לרוכש,הידיעה שהנכס בטוח ומוגן גם בעת סופות ורעמים וכמובן ההנאה מהאווירה הרומנטית המתאפיינת במיוחד בבתי יוקרה ואחוזות הכוללים איזורי חוויה מרווחים,מדשאות,בריכות שחייה וגינות טרופיות המקבלות נופך רומנטי בייחוד בשעות החשיכה באמצעות גופי התאורה עיצוב אדריכלי ,מערכות חשמל ומולטימדיה מתקדמות מהוות קלף מנצח לרכישה/מכירה בעונת החורף.
באם הינכם מעוניינים לגור בוילה רחבת ידיים,בואו לשמוע על הישוב היוקרתי סביון,ולסייר בבתי יוקרה מהמפוארים בישראל.

יגאל רודה מנכ"ל משותף בסניף הדגל סביון-אונו הפועל כ-3 עשורים ונחשב לאוטוריטה בייצוג,שיווק ותיווך מקצועי של בתי יוקרה,אחוזות ומגרשים בסביון.אוהב את העבודה.
http://el-haneches.co.il/index.php?type=branch&id=91


haneches@zahav.net.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב