קידום אתרים לעורכי דין: 15 שאלות מובילות
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

קידום אתרים לעורכי דין: 15 שאלות מובילות 

מאת    [ 24/07/2022 ]
מילים במאמר: 760   [ נצפה 62 פעמים ]

SEO הוא עניין גדול. זה נושא שאנחנו דנים בו לעתים קרובות בבלוג הזה, וזה נושא שאנחנו מקבלים עליו הרבה שאלות מעורכי דין. 

קידום אתרים לעורכי דין

יש לך שאלות בנושא קידום אתרים לעורכי דין? המשיכו לקרוא את

15 שאלות בנושא קידום אתרים לעורכי דין יחד עם התשובות שלהן.

1. מה מייצג SEO?

SEO ראשי תיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש . אתה עוסק ב-SEO כאשר אתה מנסה לגרום לדף אתר לדרג גבוה יותר ב-SERPs של מנוע חיפוש (דפי תוצאות של מנועי חיפוש), כשהמטרה הסופית היא להגדיל תנועה אורגנית ממוקדת לדף זה.

2. אילו טכניקות SEO פופולריות?

איפה להתחיל? בניית קישורים. מחקר מילות מפתח. תוכן סמכותי. ביקורת אתרים. קידום אתרים בעמוד. כולם חשובים. הורד את הספר האלקטרוני החינמי שלנו, SEO לאתרי משרד עורכי דין , אם אתה רוצה להבין את כל הטכניקות הללו.

3. כמה עולה SEO?

קידום אתרים לעורכי דין לא עולה כלום וניתן לעשות זאת בעצמכם אם יודעים איך. עם זאת, אם ברצונך לשכור מומחה או סוכנות כדי לסייע במאמצים שלך, העלות עשויה להשתנות.

כמו הרבה דברים, זה משתנה מאוד בהתאם למספר גורמים. סוכנויות שיווק המציעות מחירים נמוכים נוטות לחתוך פינות, בעוד שותפים איכותיים ידרשו יותר השקעה. העמלות שאתה משלם לסוכנות הן עבור המומחיות, האתיקה והניסיון שלהן. 

4. כשאני מתחיל SEO, כמה זמן ייקח לראות תוצאות?

חשוב לדעת שקידום אתרים אינו אסטרטגיה בין לילה. הפעילויות בחודשים הראשונים מתמקדות בביצוע עדכונים שהסורקים יכנסו לאינדקס. בהתאם למורכבות האתר שלך ולשינויים הנדרשים, אתה אמור לראות דירוגים חדשים תוך 3-9 חודשים. 

5. מתי אוכל לצפות לעלייה בתנועה?

תנועה היא בדרך כלל תוצאה ישירה של דירוגים. ככל שהדירוג יגדל, כך גם התנועה שלך תגדל. שוב, תהליך זה ייקח כמה חודשים. 

6. מה עדיף, SEO או SEM?

קידום אתרים הוא רק דיסציפלינה אחת המוקפת על ידי SEM (שיווק במנועי חיפוש). SEM כולל PPC ו-SEO. אם זה במנוע החיפוש, אתה יכול להניח שזה שיווק במנועי חיפוש.

7. האם עלי לעשות PPC יחד עם SEO?

תשלום לפי קליק (PPC) Google Ads היא דרך מצוינת להשלים את מאמצי ה-SEO שלך. PPC יכול לעזור לשפר את התנועה הרלוונטית הכוללת מהר יותר מאשר SEO. החיסרון הוא שזה הרבה יותר יקר. PPC הגיוני עבור כמה חברות יותר מאחרות, אז בדוק עם סוכנות מכובדת לגבי אסטרטגיה דיגיטלית הוליסטית. 

8. מהי סמכות תחום? מהו ציון סמכות הדומיין שלי?

פותח על ידי חברת תוכנת קידום אתרים Moz , סמכות תחום היא ציון דירוג במנועי חיפוש המנבא את יכולתו של אתר לדרג בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERP). סמכות הדומיין נעה בין ציון של 1 ל-100. ככל שהציון שלך גבוה יותר, האתר שלך ידורג טוב יותר. אתה יכול לבדוק את סמכות הדומיין שלך עם הכלי החינמי של Moz .

9. אם כבר יש לי דירוגים טובים, למה לי להמשיך ב-SEO?

השגת דירוג היא רק חצי מהקרב, וקידום אתרים לעורכי דין מתפתח כל הזמן. מכיוון שהאלגוריתמים משתנים לעתים קרובות, גם הדירוגים יכולים להשתנות במהירות. שמירה על מיקום דירוג חזק דורשת מחקר מתמיד, עדכונים ובדיקות. 

10. האם אנחנו יכולים פשוט לקנות קישורים?

בניית קישורים חשובה מאוד, אבל זה לא אותו דבר כמו קניית קישורים. קישורים וקישורים שנרכשו מאתרי ספאם או אתרי 'שכונה רעה' יכולים למעשה לפגוע בדירוג שלך. נוהג זה מכונה " SEO כובע שחור ". גוגל יודעת לזהות ומחפשת תמיד טכניקות SEO של כובע שחור כמו קניית קישורים. יותר מדי מהקישורים הגרועים הללו יובילו לעונש של גוגל שיכול להיות קשה לאתר של עורך דין להתאושש ממנו. 

11. האם בלוגים יעזרו לקידום אתרים?

כן - כעורך דין, אתה צריך לכתוב בלוג. כל פיסת תוכן חדשה שאתה יוצר היא הזדמנות נוספת לדירוג עבור מילת מפתח הקשורה לערכי הדין שלך. ככל שתיצור יותר בלוגים איכותיים יותר, כך הרשת שתשליך על פני תוצאות החיפוש האורגניות של התעשייה שלך תהיה רחבה יותר.

12. אני רוצה ערובה לדירוג שלי - האם סוכנויות שיווק יכולות לספק זאת?

סוכנויות עם יושרה יודעות שהן לא יכולות להבטיח משהו על סמך גורמים שהם לא יכולים לשלוט בהם. אם חברה טוענת שהיא יכולה לתת ערבות זו, עליך להיזהר ממנה. היזהרו מכל חברה שטוענת שיש לה מערכת יחסים מיוחדת עם Google או שהיא יכולה 'להגיש בעדיפות' ל-Google כדי להבטיח מיקומי דירוג.

13. האם תוכל לעזור לי לקבל דירוג עבור מונחים כלליים כגון "עורך דין"?

מונחים כלליים כמו "עורך דין" הם תחרותיים מאוד ויקרים מאוד להשיג דירוג עליהם. זו אפילו לא אסטרטגיה מעשית. חשוב יותר לדרג עבור מונחים רלוונטיים שמתואמים לאזור הגיאוגרפי או לשיטות ההתמחות הספציפיות שלך. למשל, "עורך דין למשמורת ילדים ניו יורק" או "עורך דין תאונות אופנוע פילדלפיה".

14. אילו מנועי חיפוש מקבלים את רוב החיפושים?

גוגל משיגה את רוב תעבורת החיפוש, עם כ-67% מסך החיפושים, כאשר בינג במקום השני ב-17% ו-Yahoo ועוד כמה אחרים מגיעים מאחורי אלה. 

15. באיזו תדירות מנועי החיפוש מעדכנים את האלגוריתמים שלהם?

זו שאלה נפוצה למדי שאנו מקבלים לגבי קידום אתרים לעורכי דין. רק המוחות הטכניים שעובדים במנועי החיפוש האלה יודעים בוודאות, אבל ראש תחום הספאם באינטרנט של גוגל, מאט קאטס, צוטט באומרו שיותר מ-500 עדכונים נעשים מדי שנה. חשוב להניח שמנועי החיפוש ישתנו ללא ידיעתך. לכן עבודה עם סוכנות שכל תפקידה הוא להבין אלגוריתמים היא האסטרטגיה היעילה ביותר.

קרית טק פתרונות דיגיטלים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב