דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד נמדדת המקצועיות של חברת בניית אתרים 

מאת    [ 08/04/2022 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 563 פעמים ]

נשאלת השאלה אילו מן מהפרמטרים הבאים הם באמת חשובים ואילו פחות, כמו גם על מה חשוב לשים דגש בכל אחד מהם.


גודל החברה

הרשו לנו להפתיע אתכם: בכל הקשור לחברות בניית אתרים, הגודל לא תמיד קובע, והסיבה היא שצוות קטן של עובדים שיודע את מלאכת בניית האתרים על בורייה ומשתמש בכלים הנכונים, יכול להיות לא פחות יעיל מצוות גדול ומשומן פחות, ולכן גם להציע מחיר נמוך יותר. כמובן שאם מדובר באתר גדול במיוחד כגון אתר של בנק הכולל עשרות מודלים שונים, לא סביר שיהיה אפשר לבנות אותו באמצעות צוות כה קטן, אבל עבור רוב האתרים הסטנדרטים לעסקים הקטנים והבינוניים, צוות של 3-5 אנשים (כולל מעצבים גראפיים), בהחלט צריך להספיק.

רמת שירות ותמיכה טכנית

גם כאן יכולה להיות עדיפות דווקא לחברה קטנה או בינונית המעניקה שירות אישי ולא מעבירה את הלקוח דרך מערכת מסורבלת של מענה קולי. עם זאת, החברה חייבת להיות מסוגלת לתת מענה בזמן סביר מבלי שהדבר ייפגע בעבודה השוטפת שלה. מסיבה זו, חלק גדול מן החברות מאמצות גם תמיכה דרך תוכנות לשיתוף מסך או סקייפ על מנת לייעל את התהליך (הרבה יותר קל להסביר מה הבעיה ולעקוב אחר ההסברים עם שתי ידיים חופשיות...).

קידום האתר בגוגל

תיק עבודות

לכאורה תיק העבודות הוא הפרמטר שהכי קל להתרשם ממנו, אבל יש לעשות הפרדה בין האתר כפי שהוא נראה לגולש ובין האופן בו האתר מתפקד מאחורי הקלעים : אין שום טעם באתר שנראה מיליון דולר אם קשה לנהל אותו ואי אפשר לעדכן את התכנים שבו בקלות. חברות רבות בשוק עובדות עם מערכות ידועות לניהול תוכן כגון Wordpress או Joomla, אבל לא מבצעות את ההתאמות הנדרשות על מנת להפוך אותן לקלות לניהול גם עבור מי שאינו מגיע מעולם בניית האתרים. (במקרה של ג'ומלה יש להקפיד הקפדה יתרה על כך שהחברה תעשה שימוש בגרסה האחרונה של המערכת המציגה שינויים דראסטיים לעומת גרסאות קודמות).
לא פחות חשוב לבדוק האם האתרים בתיק העבודות מבוססים כולן על אותה תבנית שעברה שינויים קלים, או שכל אתר מציג עיצוב שונה וייחודי. העיצוב הנכון לאתר יכול להיות הגורם שייקבע האם הוא ימגנט אליו לקוחות או ייראה כמו סתם עוד אתר אחד מיני רבים.

ניסיון ולקוחות קודמים

מרבית החברות אשר מציגות תיק עבודות, מתהדרות גם בציון מספר שנות הוותק שלהן בענף ורשימה של לקוחות מרוצים. למרות שלא סביר שחברה לא תכתוב את האמת לגבי הניסיון המקצועי שלי, מוטב ליצור קשר עם אותם לקוחות ולשאול אותם האם הם עדיין משתמשים באתרים שהחברה בנתה עבורם וכיצד הם התרשמו מאופן העבודה עימה. לעיתים תגלו שמאחורי הקלעים, הדברים אינם כה פשוטים...

12 סוגי אתרים

בסופו של דבר, על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר, עליכם לשקלל את כלל הפרמטרים הנ"ל, בהתחשב בתקציב המקסימאלי העומד לרשותכם ולתת לחברות השונות ציון המורכב גם מההתרשמות הכללית שלכם והכימיה שהצלחתם ליצור איתה. לעיתים מדובר אמנם בתהליך מעט מייגע, אבל הוא יכול לחסוך לכם לא מעט כסף ובעיקר עוגמת נפש בעתיד.

שיווק תוכן במיקור חוץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב