דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 דגשים בעיצוב ובניית אתרים תדמיתיים 

מאת    [ 08/04/2022 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 410 פעמים ]

 

כפי שנכתב, אתר תדמית משול לחלון ראווה וירטואלי בו אתם מציגים ללקוח את המוצרים או השירותים המתקדמים והאיכותיים ביותר שלכם. מסיבה זו, חשוב לשים דגש רב על עיצוב האתר, על כך שהניווט בו יהיה פשוט ואפקטיבי ועל התאמתו לגלישה מכל מקום ומכל מכשיר בו משתמש הגולש : טאבלט, סמטארפון או מחשב נייח / נייד.

 

סקר שוק - לא רק המחיר קובע

 

על מנת לבצע את המלאכה בצורה הטובה ביותר, מומלץ לפנות אל מספר חברות המתמחות בבנייה ועיצוב אתר תדמיתי. בקשו לראות עבודות שונות מתחום עיסוקכם או מתחומים חופפים. בקשו הצעות מחיר מפורטות, כך שבסופו של דבר תוכלו להשוות בין אחת לשנייה ביתר קלות. שימו לב לא רק לשורת המחיר התחתונה, אלא גם להתרשמות הכללית שלכם מן החברה ולתמיכה שהיא מציעה ללקוחותיה. גם במידה והחברה מאוד מרשימה אתכם, אך היא דורשת תקציב גבוה יותר מזה העומד לרשותכם, אל תוותרו : תמיד ניתן להתמקח על המחיר או להסיר מהצעת המחיר דרישות שאינן רלוונטיות עבורכם.

 

בדקו היכן עומדים המתחרים שלכם

 

חלק לא פחות חשוב הוא ניתוח מתחרים : שימו לב כיצד מעוצבים אתרים תדמיתיים המשויכים למתחרים שלכם - האם יש חלקים שאהבתם יותר או חלקים שאהבתם פחות? אתם לא חייבים להיות מומחים בתחום העיצוב, אבל אם תגיעו לחברת בניית האתרים עם כמה דגשים משל עצמכם וכיוון כללי לגבי האופן בו אתם רוצים שהאתר ייראה, יהיה לכם קל יותר להגיע לסקיצה הרצויה. בנוסף לכך, חפשו קישור לחברה שבנתה את אתרי המתחרים על מנת שתוכלו ללמוד עליה יותר, ובמקרה הצורך להסתייע בשירותיה גם כן.

 

היו פתוחים לביקורת

 

גם אם עברתם את כל השלבים הקודמים ויש לכם בראש תמונה ברורה מאוד כיצד  צריך להיראות אתר תדמית, תמיד כדאי להיות פתוחים לרעיונות חדשים ועצות ממעצבים מומחים : אלו מסוגלים לראות את התמונה הגדולה ולזהות נקודות תורפה שעלולות לפגוע ביחס ההמרה של האתר (כמה מן הגולשים שנכנסים אליו הופכים בסופו של דבר ללקוחות).


לדוגמה, הרבה מאוד בעלי עסקים רוצים לשים בדף הבית של האתר בלוקים רבים מאוד של טקסט שכל אחד מהם מוקדש לקטגוריה אחרת. למרות שהכוונה לתת לגולש את כל המידע שהוא צריך במקום אחד היא מבורכת, ברוב המקרים הדבר ייצור יותר מדי עומס על העיניים ובמקום שהגולש ימצא במהירות את מה שהוא מחפש, הוא יעדיף להמשיך הלאה ולחפש אתר פשוט יותר.

 

לסיכום

בין אם מדובר בתהליך בניית אתרים תדמיתיים או לחלופין בניית אתרים לצרכי מכירות און ליין מדובר בתחום נרחב ביותר הממשיך להתפתח ולהשתנות באופן דינאמי ממש בעוד שורות אלו נכתבות. לפיכך, קחו נשימה עמוקה ועברו על כך אחד מן השלבים בכובד ראש, למדו על המגמות האחרונות בשוק ונסו להבין כיצד ניתן לנצל אותן לצרכים הספציפיים שלכם. בניית אתר שלא יספק אתכם רק על מנת לחסוך בזמן (ואולי גם בכסף) עלולה להתגלות כצעד לא משתלם במיוחד לטווח הארוך, וחבל. מזמינים אותכם היכנסו ולקבלת עוד השארה לעיצוב אתר אינטרנט תדמיתיים .

 

 

שיווק תוכן במיקור חוץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב