דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגמות חדשות בעולם ניהול בתים 

מאת    [ 19/10/2021 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 1036 פעמים ]

בשנת 2021, הגישה לטכנולוגיה מתקדמת גבוהה יותר מאי פעם, והטכנולוגיה משדרגת את איכות החיים במידה משמעותית ובדרכים שונות ומגוונות. גם הדייר בעידן המודרני, שואף לפתרונות דיגיטליים המספקים יותר נוחות ושקט, לצד התייעלות וחיסכון בעלויות. המגמות החדשות בניהול בניינים, יכולות לשנות את המפה לחלוטין, הן עבור הדיירים והן עבור מנהלי חברות ניהול. לכן חשוב להכיר אותן ואת היתרונות שהן מביאות לתחום. 

ניתוח נתונים

מנהלי בניינים חשופים לכמויות עצומות של נתונים. כדי שההתמודדות עם הנתונים לא תהיה מאתגרת ולא תגזול זמן יקר, מנהלי חברות ניהול משתמשים בתכנה לחברות ניהול, בהן הנתונים מתורגמים לדוחות, פעילות יזומה ועבודות תחזוקה. כך הם יכולים למנוע בעיות תפעוליות ובטיחותיות במהירות, לקבל החלטות מושכלות יותר ולייעל את העבודה. 

עבודה מרחוק 

אם יש משהו ששנת 2021 לימדה אותנו, זו החשיבות של עבודה מרחוק. עבודת הניהול אינה נגמרת לעולם, וטכנולוגיות מתקדמות מאפשרות למנהלי מתקנים להמשיך ולעבוד, גם אם הם לא מגיעים אל הנכס בפועל. בעזרת תכנה לחברות ניהול בתים ניתן לנהל ביעילות בניינים משותפים, ללא כל קשר למקום בו אתם נמצאים. מעבר לכך ניתן לבצע עבודות תחזוקה מונעת ולטפל במהירות בפניות של הדיירים. 

אוטומטיזציה

אם בעבר כל ההתנהלות מון הדיירים והספקים הייתה מסורבלת, כיום הטכנולוגיה מאפשרת לטפל בקריאות באופן יעיל וחכם. כאשר משלבים אוטומטיזציה בעבודת הניהול, קריאות השירות שמתקבלות מהדיירים מנותבות באופן ישיר למנהל האחזקה המתאים או לספקי השירותים, כך שהמענה הופך להיות הרבה יותר מהיר וזמין. כמו כן אם יש תקלה, יתאפשר לכם להוציא הודעה אוטומטית לכלל הדיירים בזמן אמת. 

התנהלות כלכלית חכמה

טכנולוגיה חכמה לניהול גבייה, יכולה לשנות את החיים מקצה לקצה. בעידן המודרני תכנה לחברות ניהול שמאפשרת לנהל את הגבייה ואת התשלומים בצורה טובה יותר, חוסכת המון כאב ראש, טעויות אנוש ועיכובים מיותרים. המערכת מאפשרת לעקוב בקלות אחרי תשלומים של דיירים וההוצאות השוטפות של הבניינים, לתעד הוצאות ולצפות בנתונים בזמן אמת.

שילוב אפליקציות

מגמה נוספת בתחום של ניהול מתקנים היא שילוב של אפליקציות בניהול הבניין. בין אם זו אפליקציה לאנשי אחזקה וספקים כגון אינסטלרטורים, חשמלאים, גננים ועוד, אשר מאפשרת לכם להתעדכן בסטטוס הטיפול בקריאה, ובין אם זו אפליקציה לדיירים אשר מאפשרת לפתוח קריאות שירות ישירות מהטלפון הנייד או לבצע פעולות נוספות כמו למשל תשלום מיסי ועד בית, הזמנת שירותים, שליחת הודעות ועוד. 

המאמר נכתב ע"י חברת קידום אתרים  המנהלת את פורטל - "בתים"   הפורטל המוביל בישראל בנושא בתים ומבנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב