דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עובדות על כלבי פומרניין 

מאת    [ 08/05/2021 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1506 פעמים ]

כלבי פומרניין הם כלבים מיוחדים במינם. הם נראים זוהרים ויוקרתיים. לאחרונה ניתן לראות יותר ויותר ידוענים, כוכבי רשת ואנשים פשוטים קונים את הכלב הזה ומשקיעים בו בפרטי לבוש, נעליים, טיפוח ותספורות באלפי שקלים. כלב הפומרניין הפך לסמל סטטוס. חשבנו רבות למה כלב פומרניין הפך לכה נפוץ וסיכמנו עבורכם מספר עובדות על סוגי פומרניינים. 

שלבי הגדילה- כלבי פומרניין בדרך כלל בזמן הגדילה מחליפים את צבעי הפרווה שלהם במהלך השנה הראשונה של חייהם. הם גדלים ומתפתחים בהדרגה ומגיעים לגודל המרבי שלהם בגיל שנה. כך במסיבת יום הולדתו הראשונה הוא הופך מגור קטן ונחמד לכלב בוגר, אך יש כלבים שההתפתחות שלהם יותר איטית והיא תיקח להם עוד כמה חודשים בודדים. במידה וזה קורה אצל הכלב שלכם, אל תחששו, זה מצב תקין לחלוטין. 

צבעי הפומרניין- ישנו מגוון רחב של צבעים לפומרניין. גזעי כלבים שונים ובמיוחד כלבי הפומרניין מגיעים בכמה צבעים: שחור, קרם, לבן, אורנג', חום, דבש, צבעי משולב ועוד. הצבעים הפופולריים והמבוקשים ביותר הם השחור והלבן והם גם עולים יותר כסף מכלב בצבע רגיל, בגלל הביקוש הגבוה שלהם והמראה המיוחד. 

נתונים חיצוניים- כלבי הפומרניין הם כלבים קטנים, אנרגטיים וקומפקטיים במיוחד. אפשר לקחת אותם לכל מקום והם יחסית קלים לגידול בתוך בית. גובהם של כלבי פומרניין הוא מינימום 18 ס?מ ומקסימום 28 ס?מ. המשקל התקין של כלבים אלה הוא בין 1.5 ק?ג ל-3.5 ק?ג. מעבר למשקל ולגודל הזה, כנראה כלב הפומרניין לא גזעי והוא מעורב עם זן אחר. 

תכונות אופי- כלב הפומרניין הוא כלב ידידותי מאוד ומלא בשמחת חיים. הוא כלב אינטליגנטי ומסתדר מצוין עם ילדים. זהו כלב חכם מאוד וקל נורא לאלף אותו ביחס לכלבים אחרים. אם אתם מחפשים כלב שהוא גם חברותי מאוד וגם ישמור לכם על הבית, פומרניין הוא הבחירה הנכונה. כלב זה הוא כלב שמירה לכל דבר. הוא לא מפחד לנבוח על כלבים גדולים ממנו והוא שומע רעשים שאנחנו בני האדם לא נשמע. אתם תרגישו לידו בטוחים. נציין שהכלבים ממין זכר נובחים בדרך כלל יותר מהנקבות. 

במידה וחשבתם לאמץ או לקנות כלב פומרניין לבן, אל תחששו, זאת הבחירה הנכונה עבורכם. כלב הפומרניין הוא בן משפחה לכל דבר. הוא יכנס לבית שלכם ובמיוחד ללב שלכם, רק תקחו בחשבון כאשר קונים כלב כזה הוא צריך הרבה השקעה וטיפוח. אל תשכחו לבקש מהבעלים את פנקס החיסונים של הכלב ולקחת אותו לבדיקה אצל וטרינר.

bar z




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב