דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות מקוריות - לרגש את יקריכם 

מאת    [ 14/01/2021 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 1162 פעמים ]

כשאנחנו מתכננים מתנה מקורית, היא באה מהרצון הטוב להכניס אהבה ואווירה מרגשת. כך נולדו המתנות המותאמות. מתנה מותאמת אישית היא מתנה עם הקדשה מוטמעת עליה. משפט מרגש, שם החוגג או החוגגת, שמות הילדים. והכי מרגש, תמונות של החוגג או החוגגת או של המשפחה. 

מתנה מקורית ליום הולדת 50 לאמא בהחלט יכולה להיות קולאז' קסום בהדפסה על בלוק עץ. או על קנבס. יצירת קולאז' עבור מי שאנחנו אוהבים היא חוויה מרגשת. המעבר על התמונות, הזכרונות הנעימים שעולים בדרך. וגם, היכולת שלנו לבחור עיצוב עבור היקרים לנו. 

אם אתם מעצבים בעצמכם את הקולאז', תוכלו לעשות זאת בעזרת תוכנות גרפיקה נהדרות ולא יקרות. תוכנות אלו יפתחו בפניכם תבניות מוכנות גרפית ליצירת קולאז' עם אלמנטים גרפיים לבחירה. אולי לא יהיו הרבה אלמנטים, אבל זה בהחלט יספיק עבור קולאז' קסום. 

מה אפשר לקנות ליום המשפחה - ישנן גם תוכנות גרפיות חינמיות, שם האלמנטים יהיו מופחתים. אבל יכול להיות שגם זה יתאים. אם אתם מעוניינים בעיצוב גרפי ייחודי ומקורי. תוכלו תמיד לשכור גרפיקאי מקצועי לשם כך. זה אולי ייקר את המתנה מהותית, אבל זה ישתלם. 

כמובן שכאשר אנחנו קונים מתנה מקורית ליום הולדת 40 היא תהיה שונה בקונספט שלה. כמו שקניית מתנה מקורית ליום הולדת 30 תהיה שונה לחלוטין מקניית מתנה לגיל מבוגר יותר.  

עבור הגילאים הללו, 30, 40, 50 עוד אפשר לקנות מתנות יותר פעילות ואקסטרימיות. אם חובבי ספורט אקסטרים, אפשר לארגן ימי גיבוש מרגשים. מסיבות הפתעה מאתגרות וייחודיות. אפילו טיפולי ספא מסוימים. ולשלב בהן גם את המתנה המרגשת של תמונה מעוצבת או קולאז' מעוצב. 

כל מתנה ליום הולדת עגול, גם מתנה מקורית ליום הולדת 50 שכוללת בתוכה הקדשה אישית, היא מיוחדת. ההקדשה האישית, ההתאמה, התמונות, העיצוב, ובעיקר ההשקעה מאחורי הכל. כל אלו הופכים את המתנות להרבה יותר יקרות ערך. ואין סכום שבעולם שיכול לאמוד את האהבה מאחורי הקלעים של יצירת המתנה. 

אם החלטת שאתם חוגגים בבית וכבר דאגת להכל. מצאי גם חנות מתנות ליום הולדת משלוחים מפנקת. כזאת שיש בה גם חבילות מפנקות של מוצרי טיפוח, או שוקולדים איכותיים עם בקבוק יין. 

השילוב של זמן פרטי ואיכותי של שניכם יחד יעשה רק טוב, וגם זו מתנה בפני עצמה. מיותר להגיד, אבל בכל זאת נציין. השקיעי גם בעצמך, זה יהפוך את הערב להרבה יותר ממיוחד.

-תומר הבלוגר-




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב