איך עסק קטן יכול להיחלץ מהמשבר בתקופת הקורונה השברירית
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך עסק קטן יכול להיחלץ מהמשבר בתקופת הקורונה השברירית 

מאת    [ 17/11/2020 ]
מילים במאמר: 468   [ נצפה 60 פעמים ]

 
 

איך עסק קטן יכול להיחלץ מהמשבר בתקופת הקורונה השברירית

התקופה האחרונה מלווה בהמון אי ודאות לבעלי עסקים רבים. תחומים רבים נסגרים ונפתחים על פי גחמת הממשלה והכנסת, ללא הסברים מספקים למה לפתוח, או לסגור. חוסר הודאות שהמצב הזה גורם מביא הרבה בעלי עסקים לתסכול רב, איך אפשר לעבור את התקופה הזאת כשאנחנו אפילו לא מבינים מה ההנחיות?

התשובה לשאלה הזאת היא מורכבת, ומשתנה מעסק אחד לשני. אבל ככלל יש כמה דברים שבעלי עסקים יכולים לעשות כדי למנף את הפעילות שלהם בצורה כזאת, שתאפשר להם להחזיק את הראש מעל המים, ואף לשגשג במקרים מסויימים.

איך לשפר נוכחות דיגיטלית של עסק

בעלי עסקים נמנעו מלעשות את הצעד, ולהתחיל לבסס נוכחות דיגיטלית משמעותית, עד היום. הסיבה לכך היא שהרבה אנשים לא מכירים את העולם הדיגיטלי, ולא יודעים אפילו איך להתחיל כדי לייצר לעסק שלהם נוכחות שכזו. אולם, בתקופה האחרונה אנחנו רואים שעסקים שהקדימו ויצרו לעצמם את הנוכחות הזאת פועלים ומחזיקים מעמד הרבה יותר.

אבל היום, יותר ויותר בעלי עסקים כבר הבינו. אם יש דבר אחד שכדאי לקדם בתקופה הזאת, שאין הרבה עבודה ממילא ויש זמן, זה נוכחות דיגיטלית.

לא חסרות דרכים לביצוע המטלה, ואתם יכולים לעשות את רובה בעצמכם. יש אפילו קורסים באתר של משרד התעסוקה, שמלמדים איך להקים עמוד פייסבוק עסקי, ולהתחיל לבסס את הנוכחות שלכם. אם אין לכם את הרצון או הכוח, כמובן שתוכלו להעסיק חברה שתעשה את זה בשבילכם.

אז נכון שההוצאה אולי לא מתאימה במיוחד כרגע, אבל זו ההשקעה הכי טובה שתוכלו לעשות

מקרה לדוגמא

בואו ניקח לדוגמא, פיצרייה ירושלמית שעבדה בשוק מחנה יהודה. עסק כזה נהנה מהעובר ושב הכי גדול שאפשר לבקש. מאות אנשים שעוברים על בסיס יומי בסביבה, קונים בשוק והופכים רעבים תוך כדי. אבל מה תעשה פיצרייה שכזו בתקופה הזאת, שהשוק סגור ?

ובכן פיצרייה שכזו יכולה לשכור את שירותיה של חברת פרסום ירושלמית, שתבסס את הנוכחות הדיגיטלית ותציג את מותג הפיצה לאלפי אנשים שיושבים בבית ולא יכולים לבלות בשום דרך, חוץ מלהזמין אוכל לביתם.

כמה זה עולה?

העלויות לביסוס נוכחות דיגיטלית משתנה מאוד ותלויה בהמון גורמים, ביניהם תחום העיסוק, נקודת הפתיחה במובן של מה כבר יש לכם, האם צריך להקים הכל מאפס או שיש משהו כבר מוכן.

בדרך כלל הקמה של עמודי פייסבוק ואינסטגרים יעלו בין 1000 ל2000 ש"ח. בעוד שקידום שותף יעלה עד 1000 ש"ח בחודש. שוב תלוי בגרפיקות שמייצרים ובתוכן.

בנוסף תצטרכו אתר אינטרנט, שעלותו משתנה ויכולה לעמוד על סכום של בין 4000 ש"ח ל20,000 ש"ח ויותר. תלוי במורכבות האתר.

לסיכום

כולנו נמצאים במצב מורכב למדי, שבו העתיד לוט בערפל, ובתי עסק רבים נמצאים תחת משבר. ולמרות שאף אחד לא דואג בעלי העסקים הקטנים, ולרבים מהם ההכנסות גם ככה אפסיות. אין ברירה אחרת מאשר לדאוג לעצמו. קומו והתחילו לבסס את הנוכחות הדיגיטלית שלכם, כי רק היא תוכל להבטיח לכם הכנסות גם במצבי משבר ומגיפה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב