דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו ציפוי אפוקסי לרצפה ומתי כדאי להשתמש בו 

מאת    [ 12/11/2020 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 1252 פעמים ]

אם הגעתם לכאן אתם ככל הנראה מחפשים מידע שימושי על ציפוי אפוקסי לרצפת הבית או הרצפה בבית העסק. אנו נסביר כאן מהו ציפוי אפוקסי ומתי כדאי להשתמש בו. תחילה נציין שצבע אפוקסי הוא מוצר מתקדם בענף הצבעים. בניגוד לחומרים חדישים אחרים השימוש בצבע האפוקסי פשוט מאוד. המוצר ידוע בעמידות גבוהה ויכולת לספק שכבת הגנה לרצפת הבטון. הצבע מתאים לאזורים שמאופיינים בתנועה רבה ונדרשים לעמוד במשקלים גבוהים. כדאי לבחור ציפוי אפוקסי לרצפת בטון כאשר נחוצה עמידות בפני כימיקלים, כתמי שמן, כתמים של דלק, סימני צמיגים ועוד. נציין שהצבע זמין היום במבחר גוונים וגימור מט או חצי מבריק.

מתי כדאי להשתמש בציפוי אפוקסי לרצפה?

הציפוי ידוע כקשיח ועמיד במיוחד. אם אתם מחפשים את הדרך להפוך ריצוף עמיד וקשיח למעוצב ומודרני – הציפוי האפוקסי הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. השימוש בו נפוץ בבתי עסק, מוסכים, מפעלים, מוסדות חינוך ובריאות, מבנים מסחריים, תעשיית התרופות, אתרי נופש, מפעלי מזון ועוד. כיום, בשל היתרונות הרבים של המוצר, החל להתעורר שימוש בו גם במגזר הפרטי. מעצבי פנים ממליצים היום על רצפת בטון עם ציפוי אפוקסי לרצפה בעבור דירות יוקרה.

יתרונות של ציפוי אפוקסי לרצפה

כאשר המשטח מוכן לשימוש מתקבלת רצפת בטון עמידה ונטולת תפרים. המשטח יהיה חלק לחלוטין כך שאפשר יהיה לנקות אותו בקלות. משטחי בטון עם ציפוי אפוקסי קל לנקות מאבק, לכלוך וכתמים. הבחירה במשפט האפוקסי אידאלית בעבור מבנים בהם ישנה התעסקות במזון, תרופות, כימיקלים וגריז.

יתרון נוסף הוא עמידות למשך שנים רבות. הציפוי הופך את רצפת הבטון עמידה יותר וחלקה. אם השקעתם בהתקנה מקצועית אתם צפויים ליהנות מהרצפה במשך שנים רבות. הציפוי האפוקסי מצליח ללא כל ספק לשדרג את רצפת הבטון ולהפוך אותה למעוצבת ודקורטיבית. אתם בוחרים סגנון סולידי או נועז. ניתן לבחור בין מגוון צבעים ולייצור גם טקסטורות מיוחדות או שילובי צבעים.

הרצפה תהיה עמידה במיוחד בפני כימיקלים ובטיחותית לשימוש. התקנת הציפוי האפוקסי מונעת החלקה, עמידה בפני אש וחזקה במיוחד. במידת הצורך אפשר יהיה לצבוע סימונים על גבי המשטח בקלות. השימוש ברצפה מומלץ בעבור מפעלים ומחסנים בהם ישנה שחיקה מהירה של משטחים.

לא נוכל לסיים מבלי לציין שהמוצר גם ידידותי לסביבה. אם חשוב לכם לבחור באופציה "ירוקה" לעיצוב הבית או העסק – ציפוי אפוקסי נחשב "ירוק" יותר בהשוואה לחומרי הבנייה המסורתיים. מצאתם לעצמכם פתרון יעיל במחיר הוגן.

עסקים למן עסקים - שורדים את הקורונה ביחד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב