דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לשמירה על משרד נקי 

מאת    [ 31/10/2020 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1068 פעמים ]

 

כיום כאשר כולנו מודעים לקשר בין שמירה על סביבת עבודה נקייה לבין צמצום תחלואה בווירוסים ושאר זיהומים, עובדי המשרדים מקפידים בעצמם על ניקיון ומשתפים פעולה בשמחה עם כל יוזמה של בעל המשרד להפוך את המתחם נקי ומסודר יותר. את הטיפים הבאים קיבלנו מחברת ניקיון משרדים בערב בתל אביב והסביבה. חשוב לציין שההקפדה על משרד נקי ומעוצב תורמת לתדמית של העסק ומציגה אותו כעסק מודרני, אמין, יציב ורציני. רוב העובדים והספקים יעדיפו לעבוד עם חברה שמקפידה לתחזק נכון את המשרדים שלה. אתם הרבה יותר אטרקטיביים כאשר המשרד שלכם נקי ומסודר.

בחירה חכמה של ריהוט משרדי ואביזרים

הקפידו לבחור מראש בפריטי ריהוט קלים לניקוי. סגנון עיצוב מודרני, קלאסי ופשוט יעניק למשרד שלכם מראה מזמין, מטופח, רציני ונוח. אל תשכחו להתאים את הריהוט לגודל החלל, לכמות העובדים ולצרכי העובדים. תנו העדפה לכיסאות אורתופדיים ותבטיחו כל תנוחה ישיבה נוחה שתהפוך את העובדים שלכם לפרודוקטיביים.

ניקיון שוטף

על מנת להבטיח לעצמכם משרד נקי וסביבת עבודה נקייה ובריאה, כדאי לשכור חברת ניקיון משרדים. חברות הניקיון מציעות למשרדים חבילת שירותים שכוללת גם ציוד ניקיון וחומרים. הניקיון מתבצע באופן שוטף בהתאם לצרכים ולציפיות שלכם. אם אתם חוששים מהפרעה לשגרת העובדה מצד צוות הניקיון, חפשו מראש חברה שמספרת שירות ניקיון משרדים בערב בתל אביב והסביבה.

בקשו את חברת הניקיון לבצע בכל יום ניקוי יסודי של חדר האוכל, השירותים, חללי העבודה, עמדת הקבלה. בחדר האוכל חשוב להקפיד לנקות עם חומר ניקוי מחטא את כל השולחנות. בקשו ממנהלי החברה לשים דגש על ניקוי ידיות של דלתות ומתגי תאורה.

הנחו את העובדים להיות מסודרים

אל תאפשרו עבודה בסביבת עבודה מבולגנת. הנחו את כלל העובדים לשמור על סביבת עבודה מסודרת. בקשו מהמנהלים לשים דגש על סדר וניקיון. בסוף כל יום כלל העובדים נדרשים לסדר את עמדת העבודה. הסוד לעמדות עבודה נקיות ומסודרות הוא צמצום כמות החפצים. בקשו מהעובדים שלא להעמיס את עמדות העבודה בחפצים אישיים. הצטברות של ניירת יוצרת גם כן בלגן רב. הנחו את העובדים להימנע מהדפסת מסמכים שלא לצורך. את כל המסמכים שאינם נמצאים כעת בשימוש יש להעביר לגריסה.

אכילה תתאפשר רק בצורה מסודרת בחדר האוכל או באזורים שהוקצו לכך. אל המשרד ניתן יהיה להכניס רק כוסות שתייה סגורות. אם אין לכם חברת ניקיון הנחו את העובדים לשטוף את ספל הקפה בסוף היום וקבעו תורנות ריקון פחים.

עוברים את הקורונה יחד - עסקים למן עסקים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב