דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרויקטים חדשים 

מאת    [ 14/10/2020 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1142 פעמים ]

בשנים האחרונות כמעט בכל עיר נבנתה והתפתחה לה שכונה חדשה אשר שינתה את פני העיר, בשכונות הללו התפתחו להם בניינים חדשים וקבלנים רבים נהנו לבצע בניות לטובת קהל הרוכשים. אין ספר דירות נבנו בעשור האחרון אך אם זאת הבעיות שנוצרו בדירות והמחירים הגבוהים בהם נמכרות הדירות עשו להם שם דבר. מאמר לפניכם נציג כמה טיפים לרכישת דירה מקבלנים אך עם זאת בבטחה. 

דירות חדשות מקבלנים רק עם ערבות בנקאית

שמענו על הרבה מקרים בהם רוכשי דירות נותרו בלי כל גם ללא דירה וגם ללא כסף והרבה כסף, ידוע שמחירי הדירות הם נורא גבוהים וכל עסקת נדל"ן דורש מאות אלפי שקלים בסכום ההון העצמי, ונפוצה לה השמוע על כך שרבים נדפקו בידי הקבלנים שפשטו את הרגל או נעלמו עם סכומים עצומים הקונים לא ייזכו לראות עוד לעולם. לכן אם אתם לפני רכישת דירה מקבלן דבר ראשון ומחייב שרתם חייבים לבדוק ולברר שכל שקל שהינכם מעבירים זה רק במצב שקיימת עברות בנקאית לקבלן, כך שבמקרה שהקבלן יפשוט את הרגל או מסיבה כל שהיא יפסיק את הבנייה אתם תהיו יכולים להיות בטוחים שהכסף ישוב אליכם.

תיאום ציפיות ובדיקה מקיפה בתוכניות הבנייה

רצוי לפני רכישת הדירה לעבור על חוזה המכירה באופן קפדני ולשים לב לנקודות הקטנות, על המדד איחור בתשלומים פיגורגים, איזה מין ריצוף תקבלו , שיש, אסלות, אמבטיות, ועוד. כל הדברים הללו חשובים מאוד בעת חתימת החוזה מכוון שהעלות שלהם היא מאוד לא זולה ולכן אתם חייבים להתעק על כך שתוכלו לראות הכול בעיינים ולהיות רגועים שתקבלו את המגיע לכם.

התכוננו לתשלום על עורך דין

הרבה רוכשי דירות אינם מחשבים נכונה את הרכישה בכך שאינם מודעים שיש להם לשלם על עורך דין בעת קניית הדירה, כמה לוקח עורך דין בקניית דירה לרוב העורך דין ידרוש חזי אחוז על הסכם הדירה. לכן תכניסו זאת לתוך החישוב הכללי שלכם 

פרויקטים חדשים 

דירות הנבנות במסגרת פרויקטים חדשים לרוב מקבלות אחריות של חמש שנים מהקבלן לצורך זיהוי בעיות עתידיות המגיעות לאחר הבנייה, דבר זה אופייני לדירות חדשות שיכולות להתקל בבעיות כגון: ריטבויות, סדקים בתקרות, נזילות בחדרי אמבטיה ועוד. לכן האחריות היא דבר שהינכם מוכרחים להתעקש עליה ולראות שהיא מופיעה בחוזה המכירה. ישנם לעיתים עיכובים באכלוס אשר מופיע בחוזה תאריך כניסה מסויים אך הקבלן לא עמד בו במצב כזה הקבלן יהיה חייב על פי דין לשלם לכם דמי שכירות עבור כל חודש עיכוב ועל פי המוסכם בחוזה המכירה.

אודליה דדון אתר נדל"ן מוביל המציע שירותים בכל תחום הנדל"ן במסגרת פרויקטים חדשים בשיווק באמצעות ירידי דירות של דירות חדשות וקניית דירות מקבלנים במחירים שאינם קיימים בשוק, אנו כעין קבוצת רכישה שהלקוחות רק מרוויחים ממנה מחירים טובים ודירות עם גימור מפואר. אצלנו תקבלו שירות מהמחשבה לקניית דירה ועד לקבלת המפתח בפועל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב