דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר לגלישה בטלפון נייד - 5 כללים חשובים שכדאי להכיר 

מאת    [ 16/02/2020 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 1859 פעמים ]

ההתקדמות הטכנולוגית של הטלפונים הניידים שינתה את הדרך שבה כל אחד צורך מידע ומשתמש באינטרנט. כיום כ-70% מהגלישה באינטרנט מתרחשת דרך הטלפונים הניידים. כך שהרוב המוחץ של הגולשים שיבקרו באתר העסק שאתם בונים יהיו גולשים המשתמשים בנייד.

בעקבות כך, חשוב בעת בניית אתר לעסק לעשות את המקסימום בכדי לספק לגולשים בניידים את חווית הגלישה הטובה ביותר. כיצד עושים זאת? לוקחים את הכללים הבאים על בניית אתר למובייל:

1. עובדים רק עם תבנית רספונסיבית לניידים

במידה ואינכם בונים אתר מאפס (בנייה מלאה מקוד) אתם ככל הנראה תרכשו תבנית בניית אתר שתהווה את הבסיס לעיצוב אתר האינטרנט העסקי.

בכדי להבטיח שאתר האינטרנט העסקי יראה נפלא בניידים וכל אלמנט עיצובי יכול להיות מותאם להצגה במסכים הקטנים. חשוב לבחור בתבנית אתר עם יכולות רספונסיביות.

2. האתר חייב להיטען בניידים תוך 3 שניות

זמן הטעינה של האתר בנייד הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הגלישה בניידים. כי הרי אם לוקח לאתר הרבה זמן להיטען אז רוב הגולשים יהיו מתוסכלים במיוחד.

לכן, חשוב לדאוג שהאתר נטען כמה שיותר מהר בטלפונים הניידים (גם בטלפונים ניידים ישנים). ככל שזמן הטעינה בניידי יהיה קצר יותר, כך יקטן אחוז הנטישה של מבקרים מהאתר.

3. תוכן האתר חייב להיות הכי מקוצר שניתן

טקסטים גדולים לא נראים טוב בנייד ומאוד קשים לקריאה במסך קטן. טקסט ארוך ומסורבל הוא אחד מהסיבות הגדולות ביותר לאחוז נטישה בניידים.

עקב כך, חשוב מאוד שגרסת הנייד של את העסק תהיה עם תוכן טקסט מקוצר המתאים לצפייה בניידים. יש לצמצם פסקאות ארוכות ולהשתמש יותר במשפטים קצרים בכדי לבטא את המידע הנדרש להציג ללקוחות פוטנציאליים.

4. דרכי ההתקשרות חייבים להיות מותאמים לנייד

מבקרים באתר אינטרנט עסקי בעלי סבירות גבוהה יותר להשלים המרה ככל שפעולות ההמרה שהם יכולים להשלים באתר פשוטות וקלות יותר. זה לא שונה כאשר מדובר על התאמה של אתר לניידים, במיוחד כאשר מדובר על המרה של התקשרות טלפונית.

חשוב ביותר ליצור דרכי התקשרות מותאמים למובייל כגון כפתור התקשרות מהנייד, כפתור שליחת SMS, כפתור ניווט לחנות וכו'.

5. טופס לידים קצר ככל הניתן

מסכים טלפון נייד קטן ביחס למסכים גדולים של מחשבים ניידים. בדרך כלל אלמנטים עיצוביים גדולים יוצגו בצורה בעייתית במסך הקטן. זה נכון עוד יותר כאשר מדובר על טופס צור קשר.

כלל האבצע בבניית אתר למובייל הוא לצמצם כמה שניתן את טופס צור הקשר. במילים אחרות, להשאיר רק את השדות הכרחיים ביותר.

לדוגמה, במקום לבקש שם, טלפון, אימייל ותקציר פניה בטופס צור קשר, ניתן לבקש רק שם וטלפון בכדי להקל על מילוי טופס הלידים בנייד.

GESITE אתר לעסק. בניית אתרים לעסקים, מבית מנועי צמיחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב