רוב התוכן באתר אינטרנט הוא בפורמט טקסט. כך שיצירת תוכן לאתר אינטרנט עסקי, לרבות תוכן שיווקי, היא פעולה מאוד חשובה בעת הקמת אתר עסקי.
בעלי עסקים רבים מתקשים ליצור תוכן שיווקי לאתר תדמית, מה שפוגע בסופו של דבר בביצועים של האתר וביכולות שלו לייצר פניות לעסק.
לכן, כשבונים תוכן שיווק לאתר עסקי מומלץ לקחת בחשבון את הטיפים הבאים:
1. יוצרים תוכן שיווקי בהתאם לקהל היעד של העסק
הדבר הראשון שצריך לזכור כשמתחילים ליצור תוכן לאתר עסקי הוא, שהתוכן נכתב עבור קהל הלקוחות של העסק. תפקידו של התוכן לספק מידע לקהל הלקוחות הפוטנציאלי ולשכנע אותו להשלים פנייה לעסק.
לפני בניית אתר לעסק חשוב לשאול את השאלות הבאות:
• מהו הצורך שקהל היעד מחפש מענה עליו?
• איזה מידע קהל היעד רוצה לקבל על המוצרים והשירותים של העסק?
• לאיזה תכנים שיווקיים יגיבו לקוחות פוטנציאליים בחיוב?
• מה לא כדאי שקהל היעד יקרא באתר?
2. טקסט באתר חייב להיות קצר וקולע
רוב המבקרים באתר יגיעו דרך גלישה בטלפונים ניידים שיש להם מסכים קטנים. תוכן ארוך מדי נראה נורא במסמכים קטנים.
לכן, יש לנסות לצמצם את אורך התוכן באתר למינימום האפשרי. דאגו ליצור תוכן קצר ולעניין שמעניק לגולשים את המידע הנדרש בכמה שפחות מילים.
3. תוכן שיווקי צריך לעודד לקוחות להשאיר פניה
אסור לשכוח שהמטרה המרכזית של האתר היא לעודד גולשים לפנות לעסק. כך שתוכן האתר צריך להיות ממוקד למטרה של לגרום לגולשים להשאיר פניה.
למשל, חשוב תמיד לכלול בתוכן האתר משפטי קריאה לפעולה המעודדים את הגולשים להשאיר פניה.
4. המידע החשוב ביותר מוצג ראשון
כשיוצרים תוכן שיווקי לאתר חשוב ליצור זאת בהיררכיה מסוימת שבה המידע החשוב ביותר מוצג ראשון. זאת מכיוון שהמבקרים באתר לא בהכרח יגלגלו עד לתחתית העמודים באתר, אז על ידי הצבת המידע החשוב ביותר כמה שיותר למעלה באתר, מגדילים את הסיכוי שהגולשים יקראו אותו.
5. קידום SEO על ידי תוכן האתר
בניית אתר מקצועי שמעניק תמורה לעסק נותנת דגש גם על קידום אורגני (SEO).
כשמדברים על קידום אורגני בתוכן האתר מתייחסים להכללת מונחי חיפוש בתוכן האתר. חשוב להשתמש במספר מונחי חיפוש פופולאריים בתוכן האתר על מנת לקדם את העסק אורגנית טוב יותר ולהעניק לתוכן רלוונטיות טובה יותר לגולשים שמגיעים דרך מנוע החיפוש של גוגל.
6. הפרדת תוכן באתר בעזרת כותרות
מומלץ להפריד את התוכן באתר עסקי על ידי כותרות ראשיות גדולות המאפשרות למבקרים באתר למצוא את התוכן שהכי מעניין אותם. זה מגדיל את הסיכוי שהגולשים יישארו באתר ויקראו את התוכן באופן מעמיק יותר.
GESITE אתר לעסק. בניית אתרים לעסקים, מבית מנועי צמיחה.